Waar grúwel jij van?
donderdag 2 juni 2011 om 22:44
Even in het kader van onzinnige topics, perfect passend aan het eind van een dag vol zon, rosé en cocktails :
Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:
Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!
Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:
Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!
Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
donderdag 2 juni 2011 om 23:35
donderdag 2 juni 2011 om 23:37
quote:perseph0ne schreef op 02 juni 2011 @ 23:32:
Ik ken iemand die werkelijk álles van zichzelf opeet..
Neus, oren, ogen, korstjes..
Gewoon tijdens een gesprek!
Ze kijkt je al pulkend aan en stopt het dan in haar mond :puke: ...
Aaaaaaaah!! Wie eet er nou oorsmeer?
*dit zeggende, lijkt het net of ik de rest wel eet, maar ik vond dit met stip het smerigst!*
Ik ken iemand die werkelijk álles van zichzelf opeet..
Neus, oren, ogen, korstjes..
Gewoon tijdens een gesprek!
Ze kijkt je al pulkend aan en stopt het dan in haar mond :puke: ...
Aaaaaaaah!! Wie eet er nou oorsmeer?
*dit zeggende, lijkt het net of ik de rest wel eet, maar ik vond dit met stip het smerigst!*
donderdag 2 juni 2011 om 23:41
Al veel smerige dingen gelezen...
Maar waar bij mij de rillingen van over m'n rug lopen, is het uitpakken van een waterijsje.
Als het papiertje aan het ijsje zit vastgeplakt, IEUW! Alleen als ik er aan denk krijg ik al kippenvel en pijn in mijn tanden. :-s
Het houten stokje doet mij dan weer niets...
Maar waar bij mij de rillingen van over m'n rug lopen, is het uitpakken van een waterijsje.
Als het papiertje aan het ijsje zit vastgeplakt, IEUW! Alleen als ik er aan denk krijg ik al kippenvel en pijn in mijn tanden. :-s
Het houten stokje doet mij dan weer niets...
donderdag 2 juni 2011 om 23:41
Buitenshuis: haren in je eten, aangekoekte randen aan melkkannetjes, 2e hands kauwgom onder tafel geplakt, de entree/exit bij iedere parkeergarage en dat je dan de deur aan moet raken, klamme handdrukken, kots op straat, slechte adem, bilspleten/blote buiken met haar, wat er bij de visboer voor de deur het putje ingaat.
vrijdag 3 juni 2011 om 00:01
Tuffen op straat, mensen die fluiten, okselhaar, teken, vrouwen die hun gebruikte maandverband of tampon gewoon zo weggooien, mensen die roken (echt smerig), mensen met lange nagels, met de nagels ergens over krassen (vooral schoolbord moet ik van kokhalzen), mensen met vettig haar, en mensen die bij hun partner puisten uit gaan knijpen die snap ik echt niet!! Ow ieuw ik stop er maar mee, want dit is gewoon echt allemaal ieuw!