Kun je seks verleren?

03-06-2011 21:06 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat laatst met een vriendin te praten, lang verhaal van scheiding en andere narigheid. Ze beweerde dat als ze ooit weer iemand vindt, ze dan alles opnieuw moet leren. Mij lijkt het sterk. Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon om haar tegen te spreken, dus daarom maar hier de vraag:

Kun je seks - en alles wat daarbij hoort - verleren?

VeRleren dus...

Kun je seks verleren?

Totaal aantal stemmen: 42

Ja, vaardigheden moet je bijhouden. (7%)
Nee, het is net als fietsen. (81%)
Ander antwoord (12%)
nou nee hoor dat verleer je niet het is alleen even wennen aan een andere partner .
Nee hoor, dat verleer je niet. En een nieuwe partner is toch leuk om helemaal te ontdekken??

En hij moet jou ontdekken....want wat de ene vrouw/man leuk vindt, hoeft een ander nog niet leuk/fijn te vinden...
Ik denk dat ik niet eens meer weet hoe ik moet zoenen!

Laat staan dat ik nog weet hoe ik moet vrijen.

Als ik er al uitkom wat tegenwoordig de date regels zijn.

Naast het feit dat ik ook nog te oud ben inmiddels.

Werkelijk Spuka, ik kan mij niet voorstellen dat het nog gaat lukken.

Heb tijdje terug een topic geopend om advies hoe aan een SV te komen, dat (gedoe met SV) werd ook een fiasco.

Ik geef de hoop op!

En lees mee, voor het geval dat.
Naast het feit dat ik ook nog te oud ben inmiddels.

Oud?? Een mens is nooit te oud...
Ik heb eigenlijk bij de eerste keer ook niet gehad dat ik niet wist hoe het moest. Heb het idee dat je het wel gewoon kunt.

Hooguit dat je de hand- en spandiensten weer een beetje opnieuw moet leren, maar t is ook per persoon verschillend wat iemand lekker vindt.

Dus verleren lijkt me sterk.
Egel, oud, oud is als je 101 bent.
Hmm, zijn er bijzondere verrichtingen die ik nooit geleerd heb ofzo en die je weer kan verleren? Ik vind het een vreemd verhaal... wat zou je dan precies niet meer kunnen van wat je eerst wel kon?
De juiste partner kan het beste in je naar boven halen . . . . . . . daardoor doe je dingen waarvan je niet wist dat je het durfde, of kon, maar ja, waar vindt je die??? Of je te oud bent? Och, er is laatst een man van 95 betrapt, bij het stelen van condooms. Zijn smoes was: ik weet echt niet waar ik ze voor nodig heb . . . . . .
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat het raar is om met iemand anders te seksen na lange tijd met maar één persoon te hebben gesekst.
Liever elitair dan een pauper!
haha die man van 95!

zo oud ben ik nog lang niet, gelukkig
Seks is een oerdrift dus dat kan je niet verleren dan sterft de mensheid uit!
Maar daarom kan het nooit kwaad om goed te blijven oefenen.
Wat ik ook hoognodig weer eens moet gaan doen trouwens...
Vriendin is inmiddels zelf aangekomen in dit topic, zij kan vragen beantwoorden hoor.
Interessante topictitel. Ik begon het me van mezelf ook al af te vragen.

Ik had mezelf al weggezet als een tweede-ronde-maagd.

Het weer helemaal opnieuw moetende leren.
quote:Kalliope schreef op 03 juni 2011 @ 21:23:

Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat het raar is om met iemand anders te seksen na lange tijd met maar één persoon te hebben gesekst.Eens, maar als je eenmaal de onzekerheid bij een nieuwe (seks)partner voorbij bent dan voelt het algauw weer vertrouwd.
Ik heb het nooit hoeven leren... Het is wel zo dat ik in de loop der tijd wat 'trucjes' heb geleerd, maar het seksen zelf? Nee...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Nee hoor, is de meest natuurlijke beweging die je volgens mij niet kunt verleren. Iedereen kan het, toch (de één wel iets beter dan de ander, maar dat is een kwestie van smaak, lijkt me).
Ik voel me zo moedellooos
quote:Perel schreef op 03 juni 2011 @ 21:29:

Interessante topictitel. Ik begon het me van mezelf ook al af te vragen.

Ik had mezelf al weggezet als een tweede-ronde-maagd.

Het weer helemaal opnieuw moetende leren.

Eindelijk een medestander

Ik heb echt het gevoel dat ik niet alleen het vrijen (weer) moet leren, maar ook het daten, kennismaken en verleidingsspel.
quote:egelviva schreef op 03 juni 2011 @ 21:32:

[...]

Eindelijk een medestander

Ik heb echt het gevoel dat ik niet alleen het vrijen (weer) moet leren, maar ook het daten, kennismaken en verleidingsspel.Mag ik ook bij jullie clubje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar ik zie het in mijn geval ook zo dat het nou eenmaal zo is gelopen. Ik voel me er niet te oud voor, en áls het er weer van komt dat ik dat wel spannend vind, wat er dan allemaal te ontdekken valt.
hihi ik ben 52 maar ook nog behoorlijk fanatiek hoor ,ik kan het wel een beetje voorstellen als je lang bij 1man geweest ben ..mare ik ben 21jaar getrouwd geweest .na een half jaar nieuwe partner ik dacht dat ik in de hemel kwam echt hoor alles kom vanzelf als je je er maar goed bij voeld
Zo, zijn we al met zijn drieën.

Ik heb eigenlijk ook geen uitgebreide seks ervaringen met verschillende mannen. Ik voel me daar nog eerder groen door dan door het feit dat ik het al zo lang niet gedaan heb.
Mijn maagdenvlies is volgens mij weer dichtgegroeid...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven