Kun je seks verleren?
vrijdag 3 juni 2011 om 21:06
Zat laatst met een vriendin te praten, lang verhaal van scheiding en andere narigheid. Ze beweerde dat als ze ooit weer iemand vindt, ze dan alles opnieuw moet leren. Mij lijkt het sterk. Nu ben ik niet echt de aangewezen persoon om haar tegen te spreken, dus daarom maar hier de vraag:
Kun je seks - en alles wat daarbij hoort - verleren?
VeRleren dus...
Kun je seks - en alles wat daarbij hoort - verleren?
VeRleren dus...
vrijdag 3 juni 2011 om 21:15
Ik denk dat ik niet eens meer weet hoe ik moet zoenen!
Laat staan dat ik nog weet hoe ik moet vrijen.
Als ik er al uitkom wat tegenwoordig de date regels zijn.
Naast het feit dat ik ook nog te oud ben inmiddels.
Werkelijk Spuka, ik kan mij niet voorstellen dat het nog gaat lukken.
Heb tijdje terug een topic geopend om advies hoe aan een SV te komen, dat (gedoe met SV) werd ook een fiasco.
Ik geef de hoop op!
En lees mee, voor het geval dat.
Laat staan dat ik nog weet hoe ik moet vrijen.
Als ik er al uitkom wat tegenwoordig de date regels zijn.
Naast het feit dat ik ook nog te oud ben inmiddels.
Werkelijk Spuka, ik kan mij niet voorstellen dat het nog gaat lukken.
Heb tijdje terug een topic geopend om advies hoe aan een SV te komen, dat (gedoe met SV) werd ook een fiasco.
Ik geef de hoop op!
En lees mee, voor het geval dat.
vrijdag 3 juni 2011 om 21:17
vrijdag 3 juni 2011 om 21:22
De juiste partner kan het beste in je naar boven halen . . . . . . . daardoor doe je dingen waarvan je niet wist dat je het durfde, of kon, maar ja, waar vindt je die??? Of je te oud bent? Och, er is laatst een man van 95 betrapt, bij het stelen van condooms. Zijn smoes was: ik weet echt niet waar ik ze voor nodig heb . . . . . .
vrijdag 3 juni 2011 om 21:30
quote:Kalliope schreef op 03 juni 2011 @ 21:23:
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat het raar is om met iemand anders te seksen na lange tijd met maar één persoon te hebben gesekst.Eens, maar als je eenmaal de onzekerheid bij een nieuwe (seks)partner voorbij bent dan voelt het algauw weer vertrouwd.
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat het raar is om met iemand anders te seksen na lange tijd met maar één persoon te hebben gesekst.Eens, maar als je eenmaal de onzekerheid bij een nieuwe (seks)partner voorbij bent dan voelt het algauw weer vertrouwd.
vrijdag 3 juni 2011 om 21:30
vrijdag 3 juni 2011 om 21:32
quote:Perel schreef op 03 juni 2011 @ 21:29:
Interessante topictitel. Ik begon het me van mezelf ook al af te vragen.
Ik had mezelf al weggezet als een tweede-ronde-maagd.
Het weer helemaal opnieuw moetende leren.
Eindelijk een medestander
Ik heb echt het gevoel dat ik niet alleen het vrijen (weer) moet leren, maar ook het daten, kennismaken en verleidingsspel.
Interessante topictitel. Ik begon het me van mezelf ook al af te vragen.
Ik had mezelf al weggezet als een tweede-ronde-maagd.
Het weer helemaal opnieuw moetende leren.
Eindelijk een medestander
Ik heb echt het gevoel dat ik niet alleen het vrijen (weer) moet leren, maar ook het daten, kennismaken en verleidingsspel.
vrijdag 3 juni 2011 om 21:45
vrijdag 3 juni 2011 om 21:49