3000+ deel 87
zondag 5 juni 2011 om 18:26
zondag 5 juni 2011 om 18:33
Mijn hemel wat ben ik toch een sentimentele trut. Ik zit te janken om de videoclip Man in the mirror. Zucht...... Had wel eerst even aan MInivin uitgelegd waarom zij haar eten op moet eten en waarom ik er zo'n hekel aan heb om eten weg te gooien.
Sniff, prrrffffft....
*verteld maar niet dat vervolgens Minivin haar worteltje naar de tv bracht en zei: hier kindje, eet mijn worteltje maar. Mama, die kindjes zijn in Afrika toch? En waarom werken ze dan niet?*
Oh en het was een rauw worteltje, het warme eten hebben we al op. Dat jullie niet denken dat we voor de tv eten.......
Sniff, prrrffffft....
*verteld maar niet dat vervolgens Minivin haar worteltje naar de tv bracht en zei: hier kindje, eet mijn worteltje maar. Mama, die kindjes zijn in Afrika toch? En waarom werken ze dan niet?*
Oh en het was een rauw worteltje, het warme eten hebben we al op. Dat jullie niet denken dat we voor de tv eten.......
zondag 5 juni 2011 om 18:52
quote:neurogenesis schreef op 05 juni 2011 @ 16:01:
Ja ik ben nog niet echt begonnen met zoeken aangezien ik meer zekerheid wil maar particulier huren is duur en valt nog niet mee om "gekozen" te worden
Waar zoek jij wat?
Noord, west, zuid, oost?ik ken het probleem, ik zoek wat in de stad waar ik nu woon, t westen lange wachtlijsten en particulier is erg duur
Ja ik ben nog niet echt begonnen met zoeken aangezien ik meer zekerheid wil maar particulier huren is duur en valt nog niet mee om "gekozen" te worden
Waar zoek jij wat?
Noord, west, zuid, oost?ik ken het probleem, ik zoek wat in de stad waar ik nu woon, t westen lange wachtlijsten en particulier is erg duur
a docter a day keeps the apple away
zondag 5 juni 2011 om 18:53
Ik heb nog even een taartje geknutseld van google gejat voor onze stille meelezert:
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PSSX6FWW.jpg[/im
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-PSSX6FWW.jpg[/im
zondag 5 juni 2011 om 19:16
zondag 5 juni 2011 om 19:16
zondag 5 juni 2011 om 19:18