3000+ deel 87
zondag 5 juni 2011 om 20:55
quote:apppel schreef op 05 juni 2011 @ 20:51:
rosanna08, 21 minuten geleden
ik ben toch ook maar aan het kijken Appeltje
Wat vind je er tot nu toe van? te snel, te weinig echte diepgang, er wordt weinig stilgestaan bij de echte emoties. Het zijn steeds korte stukjes die weinig samenhangend zijn
rosanna08, 21 minuten geleden
ik ben toch ook maar aan het kijken Appeltje
Wat vind je er tot nu toe van? te snel, te weinig echte diepgang, er wordt weinig stilgestaan bij de echte emoties. Het zijn steeds korte stukjes die weinig samenhangend zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 5 juni 2011 om 21:10
quote:Vilma schreef op 05 juni 2011 @ 19:57:
Maar het gaat wel heel mooi worden zo te lezen, Popp.
Grijs achtige houten vloer en een grijze wand toch?
Rustgevende kleuren
Ik zou best een andere vloer willen, nu ligt er donker laminaat en dat vind ik zo somber.
1 wand wordt grijs, de rest wit, de grijze wand zit een inbouwkast in, die heb ik hoogglans wit geverfd, tegen de wand komt nog een hoogglans wit tv meubel.
De rest van de meubels worden grijsbruin, landelijk en strak door elkaar dus!
Wil graag een uitrekbare eettafel, grijsbruin, en daar melkwitte kunststof stoelen bij.
Maar het gaat wel heel mooi worden zo te lezen, Popp.
Grijs achtige houten vloer en een grijze wand toch?
Rustgevende kleuren
Ik zou best een andere vloer willen, nu ligt er donker laminaat en dat vind ik zo somber.
1 wand wordt grijs, de rest wit, de grijze wand zit een inbouwkast in, die heb ik hoogglans wit geverfd, tegen de wand komt nog een hoogglans wit tv meubel.
De rest van de meubels worden grijsbruin, landelijk en strak door elkaar dus!
Wil graag een uitrekbare eettafel, grijsbruin, en daar melkwitte kunststof stoelen bij.
zondag 5 juni 2011 om 21:41
quote:Gravinnetje schreef op 05 juni 2011 @ 21:16:
Wat zo jammer is, ik vind Carice een zuurpruim en Barry leuk. Maar dat combineert niet in deze film.
O ja, Carice.... die komt op mij ook over als een chronisch ontevreden zeurmiep
Ik begreep die scene in het weiland niet, Barry loopt daar poedelnaakt met een wedstrijdfluitje te fluiten en rent dan naar het picknicplekje waar Carice op hem wacht...
Wat zo jammer is, ik vind Carice een zuurpruim en Barry leuk. Maar dat combineert niet in deze film.
O ja, Carice.... die komt op mij ook over als een chronisch ontevreden zeurmiep
Ik begreep die scene in het weiland niet, Barry loopt daar poedelnaakt met een wedstrijdfluitje te fluiten en rent dan naar het picknicplekje waar Carice op hem wacht...