Penopauze?
maandag 6 juni 2011 om 13:39
Tja, ik heb een vriendin van 25 die binnenkort gaat trouwen met een man van 41. En ze zijn heel erg leuk samen en passen echt bij elkaar! Geen haar op mijn hoofd die dacht dat hij alleen uit was op een groen blaadje, ze staat echt wel haar mannetje.
*dit wil uiteraard niet zeggen dat we er geen grapjes over maken X-D*
*dit wil uiteraard niet zeggen dat we er geen grapjes over maken X-D*
maandag 6 juni 2011 om 13:39
ha, jah boterblommetje, ik zie die man niet graag ongelukkig, daarvoor is hij me te dierbaar.
ik zie nu al zoveel dingen,. bijvoorbeeld vind ze het heel gewoon om in zn gsm te neuzen, hij zou dat nooit goed hebben gevonden, maar nu is hij stekeblind... en neem ongeveer alles van haar... zo ken ik hem helemaal niet!
ik vraag me af, komt deze lieverd ooit nog terug op aarde...
ik zou m graag beschermen maar ik denk dat ik alleen kan toekijken
ik zie nu al zoveel dingen,. bijvoorbeeld vind ze het heel gewoon om in zn gsm te neuzen, hij zou dat nooit goed hebben gevonden, maar nu is hij stekeblind... en neem ongeveer alles van haar... zo ken ik hem helemaal niet!
ik zou m graag beschermen maar ik denk dat ik alleen kan toekijken
maandag 6 juni 2011 om 13:44
ja, dat ook jessie
weet je, ik ken hem helemaal niet meer, al zijn principes zijn ineens niets meer waard, zijn persoontje is onherkenbaar geworden.
deze man is inteligent en heeft veel meegemaakt.
hij heeft nu lol, en dat is wel fijn, maar ik maak me zorgen of zijn hele persoonlijkheid word opgeslokt door de liefde... kan dat? of land deze man straks keihard??
weet je, ik ken hem helemaal niet meer, al zijn principes zijn ineens niets meer waard, zijn persoontje is onherkenbaar geworden.
deze man is inteligent en heeft veel meegemaakt.
hij heeft nu lol, en dat is wel fijn, maar ik maak me zorgen of zijn hele persoonlijkheid word opgeslokt door de liefde... kan dat? of land deze man straks keihard??
maandag 6 juni 2011 om 13:44
quote:madelin1970 schreef op 06 juni 2011 @ 13:39:
ha, jah boterblommetje, ik zie die man niet graag ongelukkig, daarvoor is hij me te dierbaar.
ik zou m graag beschermen maar ik denk dat ik alleen kan toekijkenJeetje, laat die man lekker gaan, hij is verliefd, dus tijdelijk ontoerekeningsvatbaar. Tuurlijk komt ie vanzelf weer terug op aarde. Als het niet werkt tussen hun dan komen ze daar vanzelf achter. Daar hoef jij je verder niet mee te bemoeien.
ik zou m graag beschermen maar ik denk dat ik alleen kan toekijkenJeetje, laat die man lekker gaan, hij is verliefd, dus tijdelijk ontoerekeningsvatbaar. Tuurlijk komt ie vanzelf weer terug op aarde. Als het niet werkt tussen hun dan komen ze daar vanzelf achter. Daar hoef jij je verder niet mee te bemoeien.
maandag 6 juni 2011 om 13:46
tja hij is blijkbaar verliefd en dan vind je meer dingen goed en oke.
Ik mag toch aannemen dat als de eerste verliefdheid over gaat en hij weer een beetje terug op aarde komt hij zijn grenzen wat duidelijker gaat aangeven.
En misschien boeit hem dat echt niet dat geneus in zijn telefoon.
Mensen kunnen veranderen.
Hij lijkt (voor nu) gelukkig toch?
Hij is volwassen,zij ook ongeveer...
Wat komt dat komt.
Ik mag toch aannemen dat als de eerste verliefdheid over gaat en hij weer een beetje terug op aarde komt hij zijn grenzen wat duidelijker gaat aangeven.
En misschien boeit hem dat echt niet dat geneus in zijn telefoon.
Mensen kunnen veranderen.
Hij lijkt (voor nu) gelukkig toch?
Hij is volwassen,zij ook ongeveer...
Wat komt dat komt.
maandag 6 juni 2011 om 13:47
maandag 6 juni 2011 om 13:48
OK, het is dus je ex. Logisch dat je " de nieuwe vrouw in zijn leven" een beetje vijandig benaderd. Dat is niet gek, wel vervelend om te voelen. Maar het is ZIJN relatie, waarin zij samen de regels maken wat wel en niet acceptabel is.
Jij staat er volledig buiten, natuurlijk mag je jouw mening erover hebben, maar het doet er niet toe. Hou je mening dus maar voor je en laat hem het maar zelf ontdekken of deze relatie gaat werken of niet.
Je hebt geen kinderen met hem die er last van zouden kunnen ondervinden, dus laat hem. Zijn leven, zijn keuzes.
Jij staat er volledig buiten, natuurlijk mag je jouw mening erover hebben, maar het doet er niet toe. Hou je mening dus maar voor je en laat hem het maar zelf ontdekken of deze relatie gaat werken of niet.
Je hebt geen kinderen met hem die er last van zouden kunnen ondervinden, dus laat hem. Zijn leven, zijn keuzes.
maandag 6 juni 2011 om 13:48
maandag 6 juni 2011 om 13:50
quote:_jessie_ schreef op 06 juni 2011 @ 13:39:Geen haar op mijn hoofd die dacht dat hij alleen uit was op een groen blaadje, ze staat echt wel haar mannetje.Wat hebben die twee dingen nou met elkaar te maken? Dat zij haar mannetje staat, wil niet zeggen dat hij niet op zoek was naar een groen blaadje (daarmee wordt toch gewoon een knap jong persoon bedoeld) of vooral op haar lijf is gevallen. Hypothetisch gezien.
maandag 6 juni 2011 om 13:53
uiteraard jessie is dat het probleem....
4 jaar, en het is nu een jaar geleden...
waar we onlangs nog besproken dat het misschien ooit nog wel goed tussen ons komt.
we doen elkaar nog steeds veel,... en zien elkaar binnenkort weer.
ook is er contact tusssen ons, wat zij niet mag weten,.. want ze vind het niet leuk
waar we onlangs nog besproken dat het misschien ooit nog wel goed tussen ons komt.
ook is er contact tusssen ons, wat zij niet mag weten,.. want ze vind het niet leuk
maandag 6 juni 2011 om 13:53
quote:Friia schreef op 06 juni 2011 @ 13:50:
[...]
Wat hebben die twee dingen nou met elkaar te maken? Dat zij haar mannetje staat, wil niet zeggen dat hij niet op zoek was naar een groen blaadje (daarmee wordt toch gewoon een knap jong persoon bedoeld) of vooral op haar lijf is gevallen. Hypothetisch gezien.Het was meer om te zeggen dat hij nu niet bepaald uit was op een jong naïef meisje dat alleen haar uiterlijk mee heeft en weinig inhoud. Want dat is ze niet.
[...]
Wat hebben die twee dingen nou met elkaar te maken? Dat zij haar mannetje staat, wil niet zeggen dat hij niet op zoek was naar een groen blaadje (daarmee wordt toch gewoon een knap jong persoon bedoeld) of vooral op haar lijf is gevallen. Hypothetisch gezien.Het was meer om te zeggen dat hij nu niet bepaald uit was op een jong naïef meisje dat alleen haar uiterlijk mee heeft en weinig inhoud. Want dat is ze niet.
maandag 6 juni 2011 om 13:55
quote:madelin1970 schreef op 06 juni 2011 @ 13:53:
Ik zag onder het loepje dat je op 1 juni nog hier wat over gepost hebt. Wat precies weet ik niet omdat je een hoop hebt gewist, maar ik maak eruit op dat jullie toen (een week geleden) nog een actieve sexrelatie hadden ..... terwijl ie dus al dat jonge meisje had.
Ja dan snap ik ook wel dat ze zijn mobiel controleert en dat jij dat vervelend vindt
Ik zag onder het loepje dat je op 1 juni nog hier wat over gepost hebt. Wat precies weet ik niet omdat je een hoop hebt gewist, maar ik maak eruit op dat jullie toen (een week geleden) nog een actieve sexrelatie hadden ..... terwijl ie dus al dat jonge meisje had.
Ja dan snap ik ook wel dat ze zijn mobiel controleert en dat jij dat vervelend vindt