Leesbevestiging bij email?
dinsdag 7 juni 2011 om 09:25
dinsdag 7 juni 2011 om 11:28
Het kan soms toch wel nuttig zijn. Wij sturen eens per kwartaal een interne nieuwsbrief uit naar een groep mensen binnen het bedrijf met updates over belangrijke zaken waarvan ze op de hoogte moeten zijn. Daarbij doen we (in Outlook) een leesbevestiging zodat we kunnen zien door hoeveel mensen de nieuwsbrief gelezen wordt.
dinsdag 7 juni 2011 om 17:46
quote:Kerplunk schreef op 07 juni 2011 @ 11:28:
. Daarbij doen we (in Outlook) een leesbevestiging zodat we kunnen zien door hoeveel mensen de nieuwsbrief gelezen wordt.Maar wat als ik nou niet aanklik dat ik een antwoord wil verzenden? Dat kan dus betekenen dat ik hem nog niet heb gelezen maar dat nog ga doen, wel heb gelezen maar geen leesbevestiging heb gestuurd, of dat ik hem rechtstreeks in de prullenbak heb gestopt?
. Daarbij doen we (in Outlook) een leesbevestiging zodat we kunnen zien door hoeveel mensen de nieuwsbrief gelezen wordt.Maar wat als ik nou niet aanklik dat ik een antwoord wil verzenden? Dat kan dus betekenen dat ik hem nog niet heb gelezen maar dat nog ga doen, wel heb gelezen maar geen leesbevestiging heb gestuurd, of dat ik hem rechtstreeks in de prullenbak heb gestopt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje