ezeltje in de Efteling

07-06-2011 20:14 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks!
Geeft school heen 'zakgeld' advies? Bij mijn kleuter wel en ik heb me daar netjes aangehouden. Was 2,50 en ze heeft een muntje uit de ezel gehaald en een verrassingsei. Dus nog geld mee terug.
Ik ben op mijn verjaardag in mei in de Efteling geweest. Mijn dochter heeft toen een muntje van 0,50 in Ezeltje Strekje gegooid (want dat stond erop). Mijn zwager was ook een 50 cent muntje aan het zoeken op zijn uitgestrekte hand met allemaal muntjes en het Ezeltje strekje muntje kwam precies in zijn hand uit. We hebben er nog eens 50 cent ingegooid om te kijken of hij het weer op kon vangen maar die ezel poept niet recht. maar ik weet dus echt echt zeker dat het 50 cent is

De efteling is groot dus het is ook nog maar de vraag of de schoolreis langs de ezel komt
Het Viva forum is papaja.
Thanks!
Da's nogal een forse prijsverhoging!

Die dingen waren altijd 30 cent!
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 07 juni 2011 @ 20:55:

Da's nogal een forse prijsverhoging!

Die dingen waren altijd 30 cent!Dat wordt zakgeldverhoging Marels!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:RosaP schreef op 07 juni 2011 @ 20:45:

Geeft school heen 'zakgeld' advies? Bij mijn kleuter wel en ik heb me daar netjes aangehouden. Was 2,50 en ze heeft een muntje uit de ezel gehaald en een verrassingsei. Dus nog geld mee terug.Gaat jouw kleuter naar de Efteling voor een schoolreisje???
Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven