HELP, geen mail.Storing bij online?

08-06-2011 07:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht een super beleangrijk mailtje deze ochtend ivm een school voor mijn zoon. Moet ook direct reageren.

Nu haalt mijn mail programma mijn mail niet binnen en de webmail-pagina laadt ook al niet!

Hebben meer mensen 'online'? Hebben jullie ook dit probleem?

Internet en telefoon doen het wel gewoon....
Als je internet het om 9 uur nou nog niet doet, dan bel je toch gewoon even met de school van je zoon. Dan houden ze er vast wel rekening mee dat je niet direct kan reageren. Overmacht enzo.
Ja,, maar t ligt iets ingewikkelder. Het gaat om een mail van een 'beslissingsorgaan' welke niet telefonisch bereikbaar zijn, alleen als zij jou bellen.

Meer onliners hier???
Jeetje, je zou maar geen internet hebben. Dan kun je dus gewoon de pot op. Nou hebben de meeste wel internet, maar ik heb alleen al in mijn vriendenkring (30+) een paar vrienden die geen internet hebben. Zit je mooi met de gebakken peren.
Heb je je provider al gebeld? Of zijn die ook nog niet bereikbaar?
doe ik zo als kids naar school zijn. Maar zou al schelen of ik vn andere 'onliners' hoor dat het wel of geen storing is.....
Ow, haha... belde de klantenservice en meteen een melding dat het kan zijn dat je geen mail kan ontvangen, dat er een storing is en dat ze hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen.
Ik heb ook online, en inderdaad haalt hij op het moment geen mail binnen.
Hopen dat het snel opgelost is. Iig weet ik nu dat er niks mis is met mn pc, en dat het gewoon een kwestie van afwachten is. Wel balen!
Een storing kan natuurlijk altijd. Alleen net nu je op een belangrijke email wacht. Dat is balen.
Online webmail ligt er ook uit.

Misschien kun je ze nu even mailen vanuit een andere (hotmail/google/yahoo etc.) email account. En vragen of ze hun antwoord van vandaag naar dat account willen sturen, (of even een CC'tje naar die account willen meesturen) i.v.m. storing van Online.
Tja, ik mag aannemen dat ze de storing snel verholpen hebben...

Zoiets heb ik trouwens nog nooit gehad bij online. Heeeeel soms ligt internet er heel even uit, maar dat specifiek alleen de mail echt nog nooit meegemaakt....
Je weet 't niet hè, als 't echt belangrijk is zou ik geen risico nemen. En anders duimen maar.
www.online.nl geeft altijd meteen de storingen aan... misschien nog sneller dan het forum :-)
ja er is een storing, ik heb hetzelfde probleem
Poffertjes,

Ik heb gekeken en zie nergens een storing staan. Waar zie jij die dan?
Hier werkt gmail ook niet. Het haalt geen berichten binnen en verstuurt ook niets. Heb trouwens geen online, dus daar hoeft het niet aan te liggen.
ik heb hetzelfde probleem , en het staat ook op de site van online, bij helpdesk en storingen.

balen ik verwacht ook een mail, met info die ik ook het liefst vandaag nodig heb.

hoop dat het snel opgelost is,.
Ik las pas later in de middag of vanavond. HOPEN ze....
.
quote:nerd_ schreef op 08 juni 2011 @ 16:31:

Gaat ´t om een emailadres van Online?

Dan kan je ´t op 3 manieren proberen.

Webmail, pop3 en vaak Imap.

Je kunt ´t meestal ook via een andere emailclient, bv. Windows live, gmail, Thunderbird, of de mailclient die in Opera ingebouwd is, ophalen.

Misschien werkt ´t dan.

Is ´t een emailadres, niet van Online, dan kan ´t zijn dat Online een poort heeft dichtgezet. Meestal om verzenden te voorkomen.

(Bang dat ienmand een mailserver laat draaien.)

Maar dan zijn er zoveel mogelijkheden, dat moet toch lukken.

Leuk advies, maar nutteloos. Lees even de storingsmelding door, dan had je geweten dat het, het complete mailplatform betreft.

http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html
God***, ik word er nu echt chagrijnig van! Komt me wel zo slecht uit deze storing. Een paar uurtjes oke, maar ik heb nog steeds geen mail. Hoe kan zoiets nu gebeuren? Heb dit nog nooit eerder gehoord.

50% zou weer operationeel zijn. Ja, kunnen ze mooi zeggen. Je weet toch nooit of je bij die zogenaamde 50 % zit.
.
@nerd_

wat voor nut heeft het volgens jou om een andere client te gaan gebruiken, als hij eigen client al niet werkt. Je zal toch echt met dezelfde mailservers moeten verbinden die het niet doen.

Een poort dicht zetten heeft inderdaad betrekking op een eigen server draaien, maar wat heeft dat met outlook o.i.d. instellingen te maken. Ze verbindt naar poort 25 en heeft niet zelf een server draaien die beschikbaar is op 25. Kan uiteraard wel, maar heb jij ooit een consument gezien die zonder verstand van zaken even Exchange inricht of vergelijkbaar ?
dit dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven