Handzaam formaat (meeneem)parasol ?
woensdag 8 juni 2011 om 13:17
Iemand een idee waar ik een parasol kan kopen die ik gemakkelijk mee kan nemen? Eigenlijk zou ik er het liefst eentje hebben die in mijn fietstas of in een strandtas past. Mijn zoontje heeft rood (eigenlijk oranje ) haar en hij verbrandt zelfs met factor 50+ nog heel snel en ik wil hem het liefst zo veel mogelijk in de schaduw laten spelen.
Ik heb net al een kwartiertje gegoogled (is mijn beste vriend normaal maar nu even niet), wellicht dat iemand hier kan helpen of meedenken?
Alvast bedankt!
Ik heb net al een kwartiertje gegoogled (is mijn beste vriend normaal maar nu even niet), wellicht dat iemand hier kan helpen of meedenken?
Alvast bedankt!
woensdag 8 juni 2011 om 13:36
Bedankt!
Ik heb al een tentje maar de parasol is bedoeld om even snel mee te nemen als ik een uurtje naar het park ga ofzo. Uv-shirts heb ik ook al maar die zijn best warm als je niet in het water gaat.
Hier is wel een kampeerwinkel: goede tip daar ga ik straks of morgen eens kijken! Bij de Hema hadden ze alleen maar grote vorige keer maar misschien komen er nog kleinere binnen...
Is een paraplu normaal eigenlijk ook UV-beschermend?
Ik heb al een tentje maar de parasol is bedoeld om even snel mee te nemen als ik een uurtje naar het park ga ofzo. Uv-shirts heb ik ook al maar die zijn best warm als je niet in het water gaat.
Hier is wel een kampeerwinkel: goede tip daar ga ik straks of morgen eens kijken! Bij de Hema hadden ze alleen maar grote vorige keer maar misschien komen er nog kleinere binnen...
Is een paraplu normaal eigenlijk ook UV-beschermend?
woensdag 8 juni 2011 om 14:21
Vorig jaar hadden ze een speciale kinderpartytent bij de Hema, maar ik heb hem dit jaar nog niet weer gezien.
Ik zie nu dat ze bij de Hema wel een princessen-/kasteeltent hebben. Hij is wel redelijk groot, dus volgens mij niet heel makkelijk mee te nemen op de fiets.
En de parasol van de Hema heeft wel een UV-beschermlaag.
Ik zie nu dat ze bij de Hema wel een princessen-/kasteeltent hebben. Hij is wel redelijk groot, dus volgens mij niet heel makkelijk mee te nemen op de fiets.
En de parasol van de Hema heeft wel een UV-beschermlaag.