Mode & Beauty alle pijlers

20%korting bij het kruidvat

08-06-2011 18:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn oog hoeken zag ik van de week een folder liggen bij het het kruidvat dat er 20%korting op een avond was volgens mij was dat vanavond voordat ik mijn kroost in de auto zet en kilometers moet rijden is het ook echt vanavond??
Als ik google kom ik hierop uit

Kruidvat VIP avond 20% korting woensdag 8 juni

Gepost door: Kruidvat ()

Datum: 07 juni 2011 15:07

KRUIDVAT VIP AVOND 20% KORTING*

20% korting op het hele assortiment* woensdag 8 juni van 18.00 tot 21.00 *de korting is niet geldig op zuigelingenvoeding 0-6 maanden, geneesmiddelen, tabak, boeken, cadeaubonnen, beltegoeden, AKAI dual screen dvdspeler en G2 harddisk van Samsung DE TOPPERS 3 midpakken PAMPERS ¤25 --->> ¤20 2 reuzepakken PAMPERS ¤29 --->> ¤23,20 Herbal + Pantene shampoo's 2+2 gratis + 20% korting!!! Alle DOVE prodcuten 2+2 gratis + 20% korting!! Dus kom naar de kruidvat extrakoopavond op 8 juni in de beatrixstraat voor nog meer voordeel!!
op http://0223.startpagina.n ... 0-korting-woensdag-8-juni

ik weet niet waar 0223 is, maar daar is het kennelijk
ow das dus maar bij 1 kruidvat in heel Nederland. Jammer
nee een hele lijst

http://www.kruidvat.nl/do ... /vip/filialen08062011.pdf

weet niet of ik de link goed geplakt hebt maar hier staan ze allemaal op
Puck
www.kruidvat.nl/vip

heb je wel de kortingsbon dan ? deze moet je namelijk inleveren bij de kassa voor de korting !
leuke actie, maar iemand enig idee hoe je aan de kortingsbon komt?

Ik ben lid van de nieuwsbrief en ik heb de klantenkaart maar ik heb er niets over gehoord..
staat die niet gewoon in het krantje dan?
jammer is hier wel open maar kan die bon ook niet op internet vinden.
als je er echt heen wilt, zou ik even bellen of je toch mag langskomen? Toen ik in de winkel werkte had je ook van die VIP avonden, maar we lieten gewoon iedereen binnen hoor uiteindelijk. (niet kruidvat wel andere grote winkelketens)
0223 is Den Helder.
Ja het is vanavond maar je moet er een bon voor hebben.
heb net in de link gekeken en zie dat de kruidvat bij ons in de buurt niet eens mee doet! dus ja had het wel goed gezien maar heb er niks aan.

mochten jullie nog gaan.. succes met shoppen korting is toch altijd mooi meegenomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven