Website beginnen

08-06-2011 20:44 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel hoe of wat ik een website kan maken, maar loop tegen een groot probleem aan.

Ik kan geen leuke naam verzinnen voor de site. Ben een beetje inspiratieloos..

Wie helpt mij een beetje een leuke naam voor mijn website te verzinnen. Ik wil op de website informatie over mezelf zetten en linkjes naar dingen die ik leuk vind.
Voor wie maak je deze website?

Het klinkt behoorlijk vaag, info over jezelf en linkjes naar dingen die je leuk vindt, dus ik kan me er niet zo snel een doelgroep of lezerspubliek bij voorstellen.
Wat eten we vanavond?
Hey Makreel,

Het heeft niet echt een speciale doelgroep. Het is meer een soort online dagboek, met de vele voordelen die dat heeft ten opzichte van mijn ouderwetse .
Dus niemand hoeft het te lezen? Waarom is de naam van je website dan belangrijk - als alleen jij en toevallige voorbijgangers het lezen?
Wat eten we vanavond?
Abidabby gone blabby ...

Met andere woorden je viva nick + kletsgraag...
hahaha, die is grappig perseph0ne..

Makreel omdat ik nu niet verder kom dan alleen mijn naam en dat vind ik niet leuk..
Wat jij wil, is er toch al? Je profielen op Hyves en Facebook en dat soort sites? Waarom dan nog een keer?
Een blog.... maar dan moet je wel echt veel en interessante dingen te melden hebben willen mensen dat lezen.
Hyves, Facebook, geen optie?

En anders ergens een weblog? Je hebt in ieder geval meer kans dat iemand op jouw website komt als je deze hebt in de vorm van social media dan een losse site waar nooit iemand uit zichzelf op gaat komen.
Facebook lijkt me het meest geschikt voor wat Abigail_Virginia wil. Een soort van openbaar dagboek en dingen die haar interesseren.
World of Warcraft: Legion
Voor een mooie website is Wordpress heel geschikt.

Alles kun je ermee, het is gratis. Je huurt serverruimte en een domeinnaam en je bent voor ca 30 euro klaar.

Wordpress werkt als Word. Je kunt zelfs berichten of pagina's maken maar ook Twitter of facebook toevoegen.. Het is allemaal open source. Dus als je vragen hebt. aarzel niet
anoniem_126943 wijzigde dit bericht op 09-06-2011 12:42
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven