Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
vrijdag 10 juni 2011 om 08:00
Zweden? Ik vind Zweedse balletjes lekker en de Ikea leuk. Ik denk dat het daar op houdt. Zelfde geldt voor Noorwegen en eigenlijk sowieso doe kant op. Ik ben meer van Frankrijk/Spanje/Italië.
En wat haaruitval betreft; dat ligt niet alleen aan de zwangerschap maar ook gewoon aan het weer. Ik heb 2x per jaar gigantisch uitval, dat bouwt op is dan heel erg dan wat minder en dan afgelopen. Ik ben wel eens op zo'n moment bij de kapper geweest en die vertelde dat ik niet de enige was ook nu is het weer op z'n retour, maar nog redelijk veel.
En wat haaruitval betreft; dat ligt niet alleen aan de zwangerschap maar ook gewoon aan het weer. Ik heb 2x per jaar gigantisch uitval, dat bouwt op is dan heel erg dan wat minder en dan afgelopen. Ik ben wel eens op zo'n moment bij de kapper geweest en die vertelde dat ik niet de enige was ook nu is het weer op z'n retour, maar nog redelijk veel.
vrijdag 10 juni 2011 om 11:37
Ik heb altijd mooi, zonnig weer gehad in mijn Scandinavië vakanties! En ik hou ook van Italie.
Jelle vindt de Zweedse wijven zeker leuk. Vooral dat ze overal (in winkel en restaurantjes enzo) "Heej, heej" zeggen als begroeting. Dat komt over alsof ze je heel goed kennen/met je willen flirten. Hij schrok zich kapot in het begin.
En met die haaruitval val ik dus met mijn neus dubbel in de boter. Mooi jammer!
Jelle vindt de Zweedse wijven zeker leuk. Vooral dat ze overal (in winkel en restaurantjes enzo) "Heej, heej" zeggen als begroeting. Dat komt over alsof ze je heel goed kennen/met je willen flirten. Hij schrok zich kapot in het begin.
En met die haaruitval val ik dus met mijn neus dubbel in de boter. Mooi jammer!
vrijdag 10 juni 2011 om 19:42
Ik ben ziekig en zielig. Snot, watten in mijn hoofd, keelpijn en nog meer snot. Zo irritant, want dit is de 089234e keer dit jaar. Doperwtje is volgens mij een wandelende virus-bom, die mij steeds besmet
Maar goed, het leuke nieuws is wel dat vandaag onze nieuwe fietsen gekomen zijn. Leuk! Morgen fietszitje erop monteren en stukje fietsen!
zaterdag 11 juni 2011 om 15:01
Timanni. Goh, heb hem al heel lang niet zo genoemd meer. Grappig!
Maar Timanni dus. Die slaapt nu zijn middagdut in zijn bed, is wat van zijn stuk omdat ie (nu ruim anderhalf, flink aan het lopen en een beste rouwdouwer) eerder deze week zo hard van de bank lazerde dat hem dat een hoekpuntje van een voortand kostte en een andere ietwat naar achteren verschoven voortand.
Verder gaat ie erg goed, is vrolijk, lachebek, een grote babbelaar, lief, heeft een goed gevoel voor humor en is een enorme knuffelkont. Inmiddels kan ie ook dwars zijn, en combineert een sterk lichaam (het valt anderen op, hoeveel kracht hij kan zetten) met een nog sterkere wil.
Maar Timanni dus. Die slaapt nu zijn middagdut in zijn bed, is wat van zijn stuk omdat ie (nu ruim anderhalf, flink aan het lopen en een beste rouwdouwer) eerder deze week zo hard van de bank lazerde dat hem dat een hoekpuntje van een voortand kostte en een andere ietwat naar achteren verschoven voortand.
Verder gaat ie erg goed, is vrolijk, lachebek, een grote babbelaar, lief, heeft een goed gevoel voor humor en is een enorme knuffelkont. Inmiddels kan ie ook dwars zijn, en combineert een sterk lichaam (het valt anderen op, hoeveel kracht hij kan zetten) met een nog sterkere wil.
zaterdag 11 juni 2011 om 16:23
Hey, wat leuk dat jullie er weer zijn!
Bijlezen voelt gewoon vertrouwd aan. Leuk om te lezen hoe het met alle grote en kleine slimmerikken gaat.
Hier gaat alles prima, uck stapt inmiddels vrolijk door het huis heen, en is vooral heel veel buiten te vinden. Niets mooiers dan achter vogels aangaan en blaadjes en takjes aanraken.
Zonnetje schijnt net weer, dus daar gaan we snel van genieten!
Tot later
p.s. Arte, besluit is genomen, 'k ben vanaf volgend jaar weer bij de hobby!
Bijlezen voelt gewoon vertrouwd aan. Leuk om te lezen hoe het met alle grote en kleine slimmerikken gaat.
Hier gaat alles prima, uck stapt inmiddels vrolijk door het huis heen, en is vooral heel veel buiten te vinden. Niets mooiers dan achter vogels aangaan en blaadjes en takjes aanraken.
Zonnetje schijnt net weer, dus daar gaan we snel van genieten!
Tot later
p.s. Arte, besluit is genomen, 'k ben vanaf volgend jaar weer bij de hobby!