Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 08:49:

Snoesje, cool, kinderen op scouting! Bij de Welpen? Daar ben ik leiding.

Ga je naar het NPK ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:snoesje666 schreef op 09 juni 2011 @ 13:59:

[...]

Ga je naar het NPK ?Nee, heb er wel over gelezen en het ziet er geweldig leuk uit.
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 13:41:

OMG, lees net over een kraamverzorgster die het had over "de onderwereld" in plaats van "vagina".

Nu kan ik me zo voorstellen dat het best een hel kan zijn om je kind eruit de persen...

Mijn kraamverzorgster durfde het woord 'vagina' niet uit te spreken. Daar deed ze heel beschaamd over

En check voor de haaruitval van Selle en Top. Het is hier nog steeds niet over. Ik stofzuig tegenwoordig (bijna laten we wel eerlijk blijven) elke dag
Hallo?!
Volgens mij zijn mijn longen zojuist opgelost.......

Ik had een trui van Snoezeman ingesmeerd met HG-olie-weg-troep voor kleding. De smeerolie leek inderdaad weg te zijn getrokken, dus ik pak de douche en zet volgens de gebruiksaanwijzing de warme straal op de trui. Komt me er een wolk aceton-achtige meur van af, ik voel het nog in mijn longen.

Niet leuk.
Bij mij is de haaruitval wel overgegaan, dus er is hoop! Ik heb nu alleen een hele pluk nieuw kort spriethaar op mijn voorhoofd, echt héél fijn....
Ik ben goed bezig! Ben al zo goed als ingepakt. En nu even het dorp in, want ik heb een waardebon van 50 euro die t/m zaterdag geldig is, ik mag dus wat moois voor mezelf uit kiezen

En haaruitval gelukkig nog steeds niet.

KohH zwaait weer af

Ik blijf gewoon doen zoals altijd, af en toe roep ik wat en vaker zwijg ik
Haaruitval?

Doei KOH!

Shopze Tirs!
KOH, leuk dat je er bij was
Tirs, ik denk dat het komt omdat jij nog borstvoeding geeft. Dan wordt het uitgesteld tot daarna

En tot ziens KOH. Echt heel fijn om je even weer gezien te hebben. Kom je af en toe nog eens om het hoekje kijken?
Hallo?!
KOH, dikke knuffel!
quote:_Doortje_ schreef op 09 juni 2011 @ 14:26:

Tirs, ik denk dat het komt omdat jij nog borstvoeding geeft. Dan wordt het uitgesteld tot daarna

En tot ziens KOH. Echt heel fijn om je even weer gezien te hebben. Kom je af en toe nog eens om het hoekje kijken? Door is ook al zo'n lieverdje

Tirs, ik denk dat het komt omdat jij nog borstvoeding geeft. Dan wordt het uitgesteld tot daarna Nog een reden om Tirsini totdat ze op kamers gaat te blijven borstvoeden
Haaruitval heb ik vandaag lekker zelf veroorzaakt.

De kapper knipte eerst steeds korter en pakte uiteindelijk de tondeuse.

Helemaal happy !
Lijkt me leuk, Tirs, dat jij dan in de pauze even langskomt met ontblote tiet.

"Tirsini? Tirsini! TIIIIIRSIIIIINIIIII! Eten!"
Dat is nog veel beter dan die man die zijn zoon elke dag verkleed uitzwaait!
Bij was de haaruitval weg, maar het is weer terug. En ondanks volledige bv was het gewoon na een maand of 3 hoor, gek werd ik ervan. Maar ondertussen word ik er wederom gek van...

Dag KOH, gezellig dat je er was!
En wat heb je gekocht Tirsa?
Zo, even pauze. Mooi moment om eens na te denken over de week weg in september. Waar zullen we eens heen.. *droomt weg*
Zo, even uitblazen. Een deel van de woonkamer is al schoon. Ik heb alles aan de kant gehad en gestoft en gezogen.

Meteen de babygym en de mobile opgeruimd, daar speelt Spruitje niet meer mee. En vanavond de bodem van de box naar beneden. Ze wordt groot
Hallo?!
quote:_Doortje_ schreef op 09 juni 2011 @ 15:50:

Meteen de babygym en de mobile opgeruimd, daar speelt Spruitje niet meer mee. En vanavond de bodem van de box naar beneden. Ze wordt groot jeetje
Ja joh, het kind kan sinds zich sinds eergisteren een soort van opdrukken en dan staat ze op handen en knieën in de rondte te kijken. Aangezien ze de hele kamer al doortijgert is het een kwestie van tijd voor het kwartje valt
Hallo?!

gewoon mazzel volgens mij.
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 14:33:

Lijkt me leuk, Tirs, dat jij dan in de pauze even langskomt met ontblote tiet.

"Tirsini? Tirsini! TIIIIIRSIIIIINIIIII! Eten!"En ik vond mijn vader met mijn broodtrommel al erg!
Mijn kapster vertelde dat Selle. Zal ik die jokkebrok in elkaar gaan slaan?
Hallo?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven