Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
donderdag 9 juni 2011 om 14:06
quote:Artemis schreef op 09 juni 2011 @ 13:41:
OMG, lees net over een kraamverzorgster die het had over "de onderwereld" in plaats van "vagina".
Nu kan ik me zo voorstellen dat het best een hel kan zijn om je kind eruit de persen...
Mijn kraamverzorgster durfde het woord 'vagina' niet uit te spreken. Daar deed ze heel beschaamd over
En check voor de haaruitval van Selle en Top. Het is hier nog steeds niet over. Ik stofzuig tegenwoordig (bijna laten we wel eerlijk blijven) elke dag
OMG, lees net over een kraamverzorgster die het had over "de onderwereld" in plaats van "vagina".
Nu kan ik me zo voorstellen dat het best een hel kan zijn om je kind eruit de persen...
Mijn kraamverzorgster durfde het woord 'vagina' niet uit te spreken. Daar deed ze heel beschaamd over
En check voor de haaruitval van Selle en Top. Het is hier nog steeds niet over. Ik stofzuig tegenwoordig (bijna laten we wel eerlijk blijven) elke dag
Hallo?!
donderdag 9 juni 2011 om 14:15
Volgens mij zijn mijn longen zojuist opgelost.......
Ik had een trui van Snoezeman ingesmeerd met HG-olie-weg-troep voor kleding. De smeerolie leek inderdaad weg te zijn getrokken, dus ik pak de douche en zet volgens de gebruiksaanwijzing de warme straal op de trui. Komt me er een wolk aceton-achtige meur van af, ik voel het nog in mijn longen.
Niet leuk.
Ik had een trui van Snoezeman ingesmeerd met HG-olie-weg-troep voor kleding. De smeerolie leek inderdaad weg te zijn getrokken, dus ik pak de douche en zet volgens de gebruiksaanwijzing de warme straal op de trui. Komt me er een wolk aceton-achtige meur van af, ik voel het nog in mijn longen.
Niet leuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 9 juni 2011 om 14:20
Ik ben goed bezig! Ben al zo goed als ingepakt. En nu even het dorp in, want ik heb een waardebon van 50 euro die t/m zaterdag geldig is, ik mag dus wat moois voor mezelf uit kiezen
En haaruitval gelukkig nog steeds niet.
KohH zwaait weer af
Ik blijf gewoon doen zoals altijd, af en toe roep ik wat en vaker zwijg ik
En haaruitval gelukkig nog steeds niet.
KohH zwaait weer af
Ik blijf gewoon doen zoals altijd, af en toe roep ik wat en vaker zwijg ik
donderdag 9 juni 2011 om 14:27
donderdag 9 juni 2011 om 15:50