Wonen in Harkstede (Gr.)?
donderdag 9 juni 2011 om 21:34
Goedeavond, ik ben me ervan bewust dat ongetwijfeld een groot deel van bezoekers van dit forum geeneens weten waar Harkstede ligt. Hoe dan ook voor die paar die het wel kennen, er wonen, gewoond hebben of van horen zeggen...
Is het een beetje leuk wonen in Harkstede?
Vriend en ik hebben een huis op het oog. We zochten in de stad Groningen en Zuidwolde. Geen leuk huis gevonden (nog). Maar nu dus wel in Harkstede, echter zijn we er niet heel bekend.
Van de verkoopmakelaar horen we uiteraard fantastische verhalen.
Iemand?
Is het een beetje leuk wonen in Harkstede?
Vriend en ik hebben een huis op het oog. We zochten in de stad Groningen en Zuidwolde. Geen leuk huis gevonden (nog). Maar nu dus wel in Harkstede, echter zijn we er niet heel bekend.
Van de verkoopmakelaar horen we uiteraard fantastische verhalen.
Iemand?
Here I am - now what are your other two wishes...
donderdag 9 juni 2011 om 21:59
De mensen die ik ken zijn tevreden/enthousiast. Vooral over dat nieuwbouwgedeelte. Maarja, je moet tegen dorp kunnen, je moet weten dat Meerstad ernaast komt. En de fietsafstand tot de Stad is misschien net iets te veel, in de winter.
Zuidwolde vind ik persoonlijk qua afstand stad-wonen net genoeg. Maarja..
Ik vind de omgeving wél mooi.
Ik hoor zelden dat mensen er weer weggaan, omdat het niet bevalt.
Zuidwolde vind ik persoonlijk qua afstand stad-wonen net genoeg. Maarja..
Ik vind de omgeving wél mooi.
Ik hoor zelden dat mensen er weer weggaan, omdat het niet bevalt.
Later is nu
donderdag 9 juni 2011 om 22:24
Bedankt voor de reacties. Even hier in zijn geheel een reactie:
Het is inderdaad nog op een locatie met goede verbinding, en redelijk dichtbij de stad. Daarom dat we Harkstede ook hebben opgenomen in het zoekgebied. In Zuidwolde staat nagenoeg weinig en niet geschikt voor ons te koop.
Uiteindelijk komen we ook beide uit een dorp. En ook affiniteit met het dorpse. Wij hebben beide behoorlijk wat jaren in de stad Groningen gewoond... maar nooit zo gericht op de dorpen rondom. Vriend komt van het Hoge Land en ik uit Oldambt.
Ierland, ook leuk ...
@Dreamer bedankt voor de uitgebreide info!!
Het is inderdaad nog op een locatie met goede verbinding, en redelijk dichtbij de stad. Daarom dat we Harkstede ook hebben opgenomen in het zoekgebied. In Zuidwolde staat nagenoeg weinig en niet geschikt voor ons te koop.
Uiteindelijk komen we ook beide uit een dorp. En ook affiniteit met het dorpse. Wij hebben beide behoorlijk wat jaren in de stad Groningen gewoond... maar nooit zo gericht op de dorpen rondom. Vriend komt van het Hoge Land en ik uit Oldambt.
Ierland, ook leuk ...
@Dreamer bedankt voor de uitgebreide info!!
Here I am - now what are your other two wishes...
donderdag 9 juni 2011 om 22:54
Harkstede.............
Nee, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. We hebben er regelmatig gekeken omdat we dichter bij de stad wilden wonen.
Heb je al wat meer rondom de Stad gekeken, bijvoorbeeld Aduard, Bedum, Ten Boer, Hoogkerk ?
@Dreamer, komt Meerstad óóit, denk je ? Ik geloof dat er in Lageland wel een beginnetje gemaakt is, maar dat gebied heet niet voor niets Lageland, je hebt er snel natte voeten.
Nee, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden. We hebben er regelmatig gekeken omdat we dichter bij de stad wilden wonen.
Heb je al wat meer rondom de Stad gekeken, bijvoorbeeld Aduard, Bedum, Ten Boer, Hoogkerk ?
@Dreamer, komt Meerstad óóit, denk je ? Ik geloof dat er in Lageland wel een beginnetje gemaakt is, maar dat gebied heet niet voor niets Lageland, je hebt er snel natte voeten.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 10 juni 2011 om 14:54