Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Sanne zwaai is : hello :

Hoi lieve Sanne Goed dat je lekker hebt uitgeslapen, was oo wel nodig he
Hoi Sanne ook wakker

Yellow ik heb het al helemaal geaccepteerd hoor dat ik klein ben vrogger vond ik het verschrikkelijk.

Wat gek yellow dat je dijen zo opeens gegroeit zijn, hoe kan dat nou

Is er al een datum afgesproken voor the meet. Mijn zoon vind het zo cool dat ik dat ga doen!! En heb er ook veel zin in
Nee ik probeerde die taak te delegeren naar Chat

Maar we moeten eerst duidelijk hebben wie er mee willen gaan.

Ik geloof dat Moon niet mee wilde op grote meet, maar sanne? Wil jij ook komen? Choco is nog op vakantie, dus ik weet niet of die ook mee zou willen?

Die dijen, echt hoor, ik vind het zo raar, ik heb altijd jurken aan,m aar ik had altijd dunne benen, dus die jurken konden lekker kort. En nu heb ik putten?!
Doe je een fietsbroekje onder de jurk zie je de putjes ook niet

Wanneer komt chooc eigenlijk terug dan? En we moeten ook nog de plaats afspreken.

Chaaaat regel jij dat allemaal??? Jij bent een goede vrijwilligster, toch?? Chatje is een leiverd dat dut ze wel eemn
Hahahaha heel goed , schuif jij het ook op Chat af, dan moet ze wel

Volgens mij ging choco 2 weken toch...

Wij kunnen vast een plaats bedenken, ik zeg iig Randstad, en dan splitten we dus reiskosten.
Hier naast mijn huis is een all you can eat wok restaurant
Ff gedouched, maar geloof dat ik koffie nodig heb.

Wanneer is het een grote meet? Ligt voor mij ook aan agenda.

Mika, je mag wel wat van mijn cupmaat.
Het moest voor 14 juli tenminste ik dacht dat iemand dat zei.

Dan zou chooc ook wel mee kunnen

Randstad dat is Amsterdam toch? Ik ben niet zo goed in aardrijkskunde

Wokken check oke
Nu ben ik nieuwsgierig na je cupmaat Sanne
Ik woon in Amsterdam, maar randstad is alles zo tussen amsterdam en rotterdam in een beetje.

Ja sanne geef mij ook wat dan?!

Ik doe wel een vet transplantatie van mijn buik naar mijn tieten.

Zeg mika, heeft je dochter ook kleine tieten dan? Daarmaak ik me nu al druk over, echt, dat ik mijn dochter opzadel met mijn tietloze genen.
Ik heb E. Inmiddels ook geaccepteerd. Heb gelukkig de lengte van mijn vader, dan kloppen de proporties een beetje.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Hebben we het over dikke tieten? Daar kan ik over meepraten. Heb ooit eens op de wachtlijst gestaan voor verkleining, toen ik aan de beurt was haakte ik af. Stond me ineens tegen om in een gezond lijf te laten snijden. Heb er ook geen klachten van. Verder ben ik 10 kg te zwaar. En 10 cm te kort. Verder ben ik wel leuk hoor

Ik kom naar de meet en wil gerust regelen!
Je had ook geen keuze meer Chat, jij bent Hoofd Meet.

Sanne en Chat, behalve als het pijn gaat doen aan je rug, lijken grote tieten me best chill. Maar ja, dat is altijd als je zelf iets niets hebt. Iemand nog interesse in een ik lijk wel zwanger buik? Of werkt het daarvoor niet, dat je dat wilt als je het niet hebt
Yellow maak je niet ongerust mijn dochter heeft een beter figuur dan ik. Ze is langer heeft wat dikkere borsten en meer vet op benen, heupen. Ze heeft alles beter in proportie. Ze krijgen natuurlijk ook wat mee van de man he.

Volgens mij heb ik de lengte dan van de schillenboer Sanne, ik ben de enigste die klein is in de familie

Sanne E wauw daar kan ik wel wat van gebruiken
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 12:13:

Je had ook geen keuze meer Chat, jij bent Hoofd Meet.
Ik ben eerlijk gezegd best tevreden met mijn borsten alleen nu ik ouder word begint de zwaartekracht te werken. Das minder

Haaaai chattieeee hoe is het er mee
Wat een eer!

Goed hoor schat. Ben nog een beete duf van gisteren. Veel te laat geworden hier.

Dat topic kreeg nog een rare wending. Werden gegevens uitgewisseld. Werd flink gehengeld zag ik.

Ik ga ff wat nuttigs doen.

Fijne dag ladies, tot later

Hier ook E sanne. Heb het geaccepteerd.
Vond t vroeger best ingewikkeld. Heb ook over verkleining nagedacht. Toen moest ik eerst 10 kilo afvallen en toen me dat was gelukt had ik t wel geaccepteerd.

Ow zucht, vriend zegt opeens dat hij straks naar familie bbq wil. :-s
Ja chat, heb dat andere topic ook net bijgelezen. Vond t beetje vreemd...
Ik ga de was ophangen, ben hier de hele morgen aan het verkletsen en straks is het zonnetje weg. Toedeledookie tot latersss
Ja ik heb het vanochtend ook bijgelezen, heel gek was het geworden . Ik dacht gewoon kletsen met iemand die wat eenzaam is, maar het werd alsnog een date chat ding...?!
Ja, gebeurd dat vaker? Dat mensen meteen zo gaan hengelen naar persoonlijk contact? Ach, hier is t gelukkig nog t zelfde.
Ja dat denk jij Sanne, maar Chat wil je gewoon dr bed in lullen hoor

Ik slaap vooral in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven