Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Vorige topic Goede dag slechte dag deel 2

Topic daarvoor goede dag slechte dag 1

Dit topic is voor iedereen die het wel eens geestelijk zwaar heeft, om zijn goede en slechte dagen in te bespreken

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
ja als het idd. klopt is dat natuurlijk bizar.
DIt is wat zij vertelde

Het minimum voor een alleenstaande van 27 tot 65 jaar die zelfstandig woont zonder medebewoners is ¤ 919,70 netto per maand inclusief vakantietoeslag (VT).

Als je inwoont bij je ouders, geen zelfstandige woonruimte hebt of medebewoners / inwoners hebt dan is je minimum ¤ 788,32 netto per maand, inclusief VT.

Ik haal die 788 niet eens trouwens met wat ik nu krijg. (zelfs bruto niet)

En Iebs, ik snap wel dat het vertrouwen in je geliefden weer terug zien soms kan wankelen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat weer kan fiksen voor je Blijven hopen? (klinkt ook zo knullig)
Mag ook topic 1 erbij?

Goeiemorgen dames!
Huh? Ik heb het idee dat we over topic 1 anderhalf jaar gedaan hebben en over 2 drie maanden ofzo?

Anyway: happy new topic!
Waar gaat dit topic over??
(sorry ik kom binnen als een olifant in de porseleinkast volgens mij.... sorry als ik een gevoelig gesprek verstoor, niet de bedoeling)
quote:Moonlight82 schreef op 21 mei 2011 @ 11:54:

Huh? Ik heb het idee dat we over topic 1 anderhalf jaar gedaan hebben en over 2 drie maanden ofzo?

Anyway: happy new topic!dat is ook zo lief!
Ik kan topic 1 niet vinden?
Hier een hele goede dag! Net een berg vergelijken gekocht zodat de schilder maandag direct aan de slag kunnen in mijn nieuwe huis!!! Jippie!!
Ik ook Moon!

Kikietje, wij schrijven over goede en slechte dagen. We hebben allemaal wel 'iets' in onze koppies. Lees de OP's van deel 1 en 2 maar, wordt het je misschien duidelijker.
Topic 1 is onder OP 2 geplakt geel!
quote:kikietje schreef op 21 mei 2011 @ 11:55:

Waar gaat dit topic over??

Hier schrijven diverse vrouwen die door omstandigheden behalve goede dagen ook slechte dagen hebben. We ondersteunen elkaar waar nodig, we kletsen erop los en indien nodig knuffelen we elkaar rot.

Je bent welkom om mee te schrijven!
Vergelijken moet "verfspullen" zijn (rare telefoon)
Owh ok ik ga meteen lezen (mijn stukje sloeg dus nergens op) sorry!
kikietje,

Dat klinkt goed een nieuw huis! Lekker ervan genieten.
Wat fijn kikietje! En wat heerlijk dat je een schilder hebt en het niet zelf hoeft te doen!
Nee hoor Kik, geen sorry! Fijn toch dat je je huis kunt laten schilderen! Je mag ook gewoon af en toe binnen komen vallen m et een leuke mededeling hoor
Haha geen probleem kikietje! Je kwam lekker enthousiast binnen en dat maakt me vrolijk (want dat had ik kunnen zijn )
Hmm, das idd. best een verschil Yellow. Genoeg info om idd. eens te gaan bellen.
is er al een slotje gevraagd voor deel 2?
quote:Moonlight82 schreef op 21 mei 2011 @ 11:55:

(sorry ik kom binnen als een olifant in de porseleinkast volgens mij.... sorry als ik een gevoelig gesprek verstoor, niet de bedoeling)

Jij stoort nooit Moontje

Hebben wij eigenlijk een Aziaat?
Jij mag slotje vragen iebs!
Ik ben heel vaak met stappen gevraagd of ik aziatisch ben Yellow! (Dan had ik eyeliner op en was ik apestoned dus had ik spleetoogjes ) Telt dat mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven