Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 21 mei 2011 om 11:47
Vorige topic Goede dag slechte dag deel 2
Topic daarvoor goede dag slechte dag 1
Dit topic is voor iedereen die het wel eens geestelijk zwaar heeft, om zijn goede en slechte dagen in te bespreken
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Topic daarvoor goede dag slechte dag 1
Dit topic is voor iedereen die het wel eens geestelijk zwaar heeft, om zijn goede en slechte dagen in te bespreken
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
zaterdag 21 mei 2011 om 11:52
DIt is wat zij vertelde
Het minimum voor een alleenstaande van 27 tot 65 jaar die zelfstandig woont zonder medebewoners is ¤ 919,70 netto per maand inclusief vakantietoeslag (VT).
Als je inwoont bij je ouders, geen zelfstandige woonruimte hebt of medebewoners / inwoners hebt dan is je minimum ¤ 788,32 netto per maand, inclusief VT.
Ik haal die 788 niet eens trouwens met wat ik nu krijg. (zelfs bruto niet)
En Iebs, ik snap wel dat het vertrouwen in je geliefden weer terug zien soms kan wankelen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat weer kan fiksen voor je Blijven hopen? (klinkt ook zo knullig)
Het minimum voor een alleenstaande van 27 tot 65 jaar die zelfstandig woont zonder medebewoners is ¤ 919,70 netto per maand inclusief vakantietoeslag (VT).
Als je inwoont bij je ouders, geen zelfstandige woonruimte hebt of medebewoners / inwoners hebt dan is je minimum ¤ 788,32 netto per maand, inclusief VT.
Ik haal die 788 niet eens trouwens met wat ik nu krijg. (zelfs bruto niet)
En Iebs, ik snap wel dat het vertrouwen in je geliefden weer terug zien soms kan wankelen. Ik weet niet zo goed hoe ik dat weer kan fiksen voor je Blijven hopen? (klinkt ook zo knullig)
zaterdag 21 mei 2011 om 11:58
quote:kikietje schreef op 21 mei 2011 @ 11:55:
Waar gaat dit topic over??
Hier schrijven diverse vrouwen die door omstandigheden behalve goede dagen ook slechte dagen hebben. We ondersteunen elkaar waar nodig, we kletsen erop los en indien nodig knuffelen we elkaar rot.
Je bent welkom om mee te schrijven!
Waar gaat dit topic over??
Hier schrijven diverse vrouwen die door omstandigheden behalve goede dagen ook slechte dagen hebben. We ondersteunen elkaar waar nodig, we kletsen erop los en indien nodig knuffelen we elkaar rot.
Je bent welkom om mee te schrijven!
zaterdag 21 mei 2011 om 12:02