Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 11 juni 2011 om 11:33
Hoi Sanne ook wakker
Yellow ik heb het al helemaal geaccepteerd hoor dat ik klein ben vrogger vond ik het verschrikkelijk.
Wat gek yellow dat je dijen zo opeens gegroeit zijn, hoe kan dat nou
Is er al een datum afgesproken voor the meet. Mijn zoon vind het zo cool dat ik dat ga doen!! En heb er ook veel zin in
Yellow ik heb het al helemaal geaccepteerd hoor dat ik klein ben vrogger vond ik het verschrikkelijk.
Wat gek yellow dat je dijen zo opeens gegroeit zijn, hoe kan dat nou
Is er al een datum afgesproken voor the meet. Mijn zoon vind het zo cool dat ik dat ga doen!! En heb er ook veel zin in
zaterdag 11 juni 2011 om 11:35
Nee ik probeerde die taak te delegeren naar Chat
Maar we moeten eerst duidelijk hebben wie er mee willen gaan.
Ik geloof dat Moon niet mee wilde op grote meet, maar sanne? Wil jij ook komen? Choco is nog op vakantie, dus ik weet niet of die ook mee zou willen?
Die dijen, echt hoor, ik vind het zo raar, ik heb altijd jurken aan,m aar ik had altijd dunne benen, dus die jurken konden lekker kort. En nu heb ik putten?!
Maar we moeten eerst duidelijk hebben wie er mee willen gaan.
Ik geloof dat Moon niet mee wilde op grote meet, maar sanne? Wil jij ook komen? Choco is nog op vakantie, dus ik weet niet of die ook mee zou willen?
Die dijen, echt hoor, ik vind het zo raar, ik heb altijd jurken aan,m aar ik had altijd dunne benen, dus die jurken konden lekker kort. En nu heb ik putten?!
zaterdag 11 juni 2011 om 12:01
Ik woon in Amsterdam, maar randstad is alles zo tussen amsterdam en rotterdam in een beetje.
Ja sanne geef mij ook wat dan?!
Ik doe wel een vet transplantatie van mijn buik naar mijn tieten.
Zeg mika, heeft je dochter ook kleine tieten dan? Daarmaak ik me nu al druk over, echt, dat ik mijn dochter opzadel met mijn tietloze genen.
Ja sanne geef mij ook wat dan?!
Ik doe wel een vet transplantatie van mijn buik naar mijn tieten.
Zeg mika, heeft je dochter ook kleine tieten dan? Daarmaak ik me nu al druk over, echt, dat ik mijn dochter opzadel met mijn tietloze genen.
zaterdag 11 juni 2011 om 12:11
Hebben we het over dikke tieten? Daar kan ik over meepraten. Heb ooit eens op de wachtlijst gestaan voor verkleining, toen ik aan de beurt was haakte ik af. Stond me ineens tegen om in een gezond lijf te laten snijden. Heb er ook geen klachten van. Verder ben ik 10 kg te zwaar. En 10 cm te kort. Verder ben ik wel leuk hoor
Ik kom naar de meet en wil gerust regelen!
Ik kom naar de meet en wil gerust regelen!
zaterdag 11 juni 2011 om 12:13
Je had ook geen keuze meer Chat, jij bent Hoofd Meet.
Sanne en Chat, behalve als het pijn gaat doen aan je rug, lijken grote tieten me best chill. Maar ja, dat is altijd als je zelf iets niets hebt. Iemand nog interesse in een ik lijk wel zwanger buik? Of werkt het daarvoor niet, dat je dat wilt als je het niet hebt
Sanne en Chat, behalve als het pijn gaat doen aan je rug, lijken grote tieten me best chill. Maar ja, dat is altijd als je zelf iets niets hebt. Iemand nog interesse in een ik lijk wel zwanger buik? Of werkt het daarvoor niet, dat je dat wilt als je het niet hebt
zaterdag 11 juni 2011 om 12:14
Yellow maak je niet ongerust mijn dochter heeft een beter figuur dan ik. Ze is langer heeft wat dikkere borsten en meer vet op benen, heupen. Ze heeft alles beter in proportie. Ze krijgen natuurlijk ook wat mee van de man he.
Volgens mij heb ik de lengte dan van de schillenboer Sanne, ik ben de enigste die klein is in de familie
Sanne E wauw daar kan ik wel wat van gebruiken
Volgens mij heb ik de lengte dan van de schillenboer Sanne, ik ben de enigste die klein is in de familie
Sanne E wauw daar kan ik wel wat van gebruiken
zaterdag 11 juni 2011 om 12:21