relaties
zaterdag 11 juni 2011 om 10:52
zaterdag 11 juni 2011 om 10:54
zaterdag 11 juni 2011 om 12:39
quote:Aubrey schreef op 11 juni 2011 @ 10:58:
Ik denk niet dat je uit moet gaan van de ander, en of die zich al dan niet wil aanpassen. Ik denk dat je kracht en wijsheid in jezelf moet vinden. Op het moment dat je daarin groeit ga je dat uitstralen en als dat gebeurt zullen mensen jou anders gaan benaderen.
DANK JE VOOR DEZE WIJZE RAAD,IK PROBEER HET OP TE VOLGEN.
Weet jij toevallig ,hoe ik mijn profielfoto hierop mijn profiel krijg.? Op wijzigen profiel ben ik geweest ,Het wizigen ging goed!maar het komt niet op de topics mijn profielfoto? alvast bedankt
Ik denk niet dat je uit moet gaan van de ander, en of die zich al dan niet wil aanpassen. Ik denk dat je kracht en wijsheid in jezelf moet vinden. Op het moment dat je daarin groeit ga je dat uitstralen en als dat gebeurt zullen mensen jou anders gaan benaderen.
DANK JE VOOR DEZE WIJZE RAAD,IK PROBEER HET OP TE VOLGEN.
Weet jij toevallig ,hoe ik mijn profielfoto hierop mijn profiel krijg.? Op wijzigen profiel ben ik geweest ,Het wizigen ging goed!maar het komt niet op de topics mijn profielfoto? alvast bedankt
zaterdag 11 juni 2011 om 15:00
vrijdag 18 november 2011 om 21:31
Hierbij wil ik jullie hartelijk danken,Want ik ben ook ongelooflijk eigenwijs.Maar inderdaad voor eventjes zijn ze verrandert,en daarna zijn ze weer precies dezelfde,En die therapeut wil me wel helpen,Maar ze vergeet hoe het in elkaar zit met mij en met mijn relaties.Daar doet ze niet veel mee. Een andere....?
of beter mezelf als therapeut. Nog bedankt voor jullie adviezen
of beter mezelf als therapeut. Nog bedankt voor jullie adviezen
zondag 20 november 2011 om 13:44
Harriet hoe gaat het nu? Ik kan me herinneren dat je al veel topics hebt geopend over deze man. Ik heb ook al redelijk vaak advies gegeven erover, maar het ziet er naar uit dat je het toch blijft proberen met hem. Dat is natuurlijk jouw keuze. Ik wil je alleen mee geven dat je jezelf niet moet verliezen in een relatie, en je grenzen moet blijven aangeven. Goed dat je erover praat met een therapeut. Succes verder