Traag typen in browser

12-06-2011 13:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje kan ik alleen maar heel traag typen in browsers, op bijv. fora en Gmail e.d. De letters verschijnen pas na een paar seconden.

Dit is zowel in IE als Firefox het geval.

Suggesties?
Draai je te veel programma's tegelijk?
World of Warcraft: Legion
Even Ctrl Alt en Del intrukken. Kom je in taakbeheer en dan kijken welke processen/toepassingen draaien. Sommige programma's gebruiken veel geheugen. Die kun je daar uitzetten.
Zet je je pc wel eens uit?

Installeer je updates?
Ik zet hem elke dag uit, ik installeer updates. Ikn heb ook helemaal gescand met Hitmanpro. Geschiedenis in Firexfox verwijderd,

Taakbeheer heb ik al gekeken, e.e.a. uitgeschakeld, maar helaas...

Ik draai ook niet te veel programma's tegelijk: meestal alleen paar browservenster WOrd,Verkenner.

Heb op internet zitten zoeken, maar alle genoemde opties zijn het niet... Word er vervelend van, voor mijn werk mail ik via Googe apps, en het is een ramp...

Maar in fora is het ook vervelend. Op laptop van man functioneert Google apps volkomen normaal.
.
Beeld zweeft niet, in taabeheer zie ik echt niets bijzonders....

CPU-gebruik is 6%... fysiek geheugen op 45%
.
Gister al hele riedel uit opstartmenu gegooid, maar weinig succes. Nu bezig met MBAM, maar nog niets gevonden.

Vreemde services zie ik niet.
.
Zal ik doen, Nerd, bedankt voor het meedenken!

Ik zit vaak op 'vreemde' verbindingen onderweg, dus dat is altijd een goed idee. De zaken op dat vlak inderdaad wel enigszins laten verslappen.
In apparaatbeheer de muis wegmikken en opnieuw opstarten. Werkt in de meeste gevallen. De muis/cursor wordt dan opnieuw geinstalleerd
quote:robelia schreef op 13 juni 2011 @ 02:55:

In apparaatbeheer de muis wegmikken en opnieuw opstarten. Werkt in de meeste gevallen. De muis/cursor wordt dan opnieuw geinstalleerdLijkt me ook een goede om eerst te proberen... Had ik niet aan gedacht.
O, ga ik ook eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven