Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
O wacht ik vond deze nog! (echt héél bijzonder!):

Het is een cadeau waarin precies zit wat je nodig hebt! Het enige dat je moet doen is voordat je het openmaakt hardop zeggen waar je behoefte aan hebt!

Het werkt, ik heb het een aantal keren geprobeerd en zit hier nu met de meest vreemde dingen.

Helaas lijkt het niet te werken voor geld, aandelen en obligaties, winnende loten en koffiefilters (dat laatste is vreemd hè?)
Geweldige doos Ree, ik heb momenteel niet zoveel nodig dus ik laat hem staan voor iemand die wanhopig is

Ik heb een heel luie dag gehad. Waar ik me eerst ergerde aan mijn gebrek aan energie en moeheid, heb ik uit de kast een 'geef er aan toe, rust uit, dan kun je morgen weel veel doen' opgediept. Heeft prima geholpen (heb vanmiddag heerlijk een paar uur geslapen ).

Ik heb 'm nog in de aanbieding, (de 'geef er maar aan toe, rust uit, dan kun je morgen weel veel doen' ), ziet er zo goed als nieuw uit, dus laat maar weten wie ik er blij mee kan maken.

Het vaatje energie dat ik heb opgedaan bewaar ik nog even, ik kan daar vooralsnog niet al te veel van missen. Zodra het overloopt zal ik dat hier melden!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
*pikt nog wel snel een bananenschuimpje van Ree, legt een zak dropjes terug*
Oh, en augustusbloem, al mailcontact gehad??
quote:Akakia schreef op 11 juni 2011 @ 23:18:

Oh, en augustusbloem, al mailcontact gehad??Nee helaas niet ,ik heb hem zelf maar gemaild ,maar (tot nu) nog geen reactie.
*pakt een fles roosvicee bij 2reebruineogen weg*

Heerlijk gevoel om die achter de hand te hebben.

Omdat ik vandaag een heerlijke dag gehad heb, met heerlijk eten, lekker gelachen, goede gesprekken, en supervrouwen als gezelschap. Heb ik nog wat goede moed en vriendschap in de aanbieding.

2 stuks, mooi verpakt in geschenkverpakking.

Wie echt behoefte heeft aan de steun van vriendschap en goede moed, mag er een komen pakken hier.

Motivatie niet nodig.

Neem gerust.
Hallo allemaal! Ik kom ook weer een kijkje nemen voor het slapengaan! Ik zie dat het assortiment aardig is uitgebreid! Leuk!!

Egelviva, ik neem zo'n mooie geschenkverpakking vriendschap en moed. Prachtig, dankjewel!

Momenteel heb ik niets op voorraad. Behalve dan een welterusten voor iedereen! Die strooi ik in het rond! (En een beetje zand van klaasvaak voor de slapeloze onder ons)

Goede nacht!

Ps: dit is mijn laatste nacht alleen (nou ja, met Viva t konijn en mijn kat), morgen komt vriend weer thuis!
Ik kom speciaal voor forumster Rosanna hierheen.

Ze krijgt geen knuffel deze keer, ze weet toch wel dat ik van haar houd.

Speciaal voor jou Roos:

Een schopje de goede kant op!

Je hebt zo vreselijk hard gewerkt afgelopen jaar, gun jezelf de onrust en onzekerheid af en toe. Ik schop je zacht en liefdevol, want je moet wel blijven doen wat je moet doen.

Dát is namelijk ook goed voor jezelf zorgen.

En dan schenk ik nu een glaasje Roosvicee voor je in.

'Het komt wel goed schatje!'

Vooruit, nog een erbij
@Waldorff, geniet ervan meid!
dank je wel lief Egeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een lief schopje egel!
Heeft iemand misschien wat 'uitlevingsvermogen' of iets dergelijks voor me?

Iemand waarmee ik werk heeft vandaag iets gedaan (zakelijk) waar ik beduusd van ben. Sorry dat ik het vaag houd maar het ligt in de sfeer van plagiaat en onsportief gedrag. Het is zakelijk maar ik trek het me persoonlijk aan, en ik baal ervan dat het is gebeurd. En dat wil ik niet.

Misschien een terugkaatsbal, 'afweerstralen', stoer schild of zo. Dat ik het me dus niet aantrek.

Alvast bedankt. (ik geef het daarna meteen weer terug, ok?)
quote:2reebruineogen schreef op 12 juni 2011 @ 22:41:

Heeft iemand misschien wat 'uitlevingsvermogen' of iets dergelijks voor me?

Iemand waarmee ik werk heeft vandaag iets gedaan (zakelijk) waar ik beduusd van ben. Sorry dat ik het vaag houd maar het ligt in de sfeer van plagiaat en onsportief gedrag. Het is zakelijk maar ik trek het me persoonlijk aan, en ik baal ervan dat het is gebeurd. En dat wil ik niet.

Misschien een terugkaatsbal, 'afweerstralen', stoer schild of zo. Dat ik het me dus niet aantrek.

Alvast bedankt. (ik geef het daarna meteen weer terug, ok?)Helaas heb ik dat niet Ree ,maar misschien kun je je het volgende in jezelf herhalen ; "Ik ben sterk ,ik trek het me niet aan ,ik laat het nú van me afglijden" ?
2 reebruineogen: Het is al een oudje, maar hij heeft zijn diensten al wel bewezen. Ik hoop dat ie helpt!

Voor Ree:

En, mocht je toch nog in verweer willen gaan:

Zo niet: ik heb nog een potje 'acceptatie van het onvermijdelijke' openstaan. Eén eetlepel is genoeg.

En uiteraard nog altijd de welverdiende, gemeende Hopelijk kun je het echt snel van je afzetten!
Wow, wat een mooie schilden! Dank jullie wel!

Mooie zin ook weer Augustusbloem!

Ik ben eerst wat met die schilden in de weer geweest, die van jou Friezinnetje is gooooeeed! En Akakia, ¤ 59 is toch geen geld voor zo'n mooi schild, ook een erg fijne.

Maar daarna ben ik met dat blauwe lichtding gaan zwaaien. Nouuuu, je weet niet wat je overkomt. Toen ik uitgezwaaid was wist ik niet eens meer dat er iets was voorgevallen!

Even serieus: echt erg lief van jullie, het helpt echt om het hier neer te plempen en dan jullie reacties te krijgen.
Graag gedaan Ree. FIjn dat het geholpen heeft .

Ik wilde vandaag nog even de: "Ik heb je niet nodig" pakken, maar mijn kater is al weer weg

Heb nog een doosje asprines liggen, voor iemand die ze wel nodig heeft!
quote:2reebruineogen schreef op 12 juni 2011 @ 23:24:

En Akakia, ¤ 59 is toch geen geld voor zo'n mooi schild, ook een erg fijne.

Naah, dat had ik niet eens gezien! Ik kreeg hem gratis, dus voor jou issie dat ook.

Fijn dat het zwaaien met blauw licht oplucht.

En ook fijn dat de kater van Friezinnetje de benen heeft genomen!
Gelukkig hebben de schilden geholpen 2ree! Enne onthoudt: hier maken we overal iets positiefs van dus het is heel fijn dat je uberhaupt inlevingsvermogen bezit! Dat is iets moois wat je in je rijtje fijne karaktereigenschappen kan scharen. In dit geval kwam het even in een overdosis, maar dat is helemaal niet erg. Af en toe de controle verliezen kan best lekker zijn.

Er worden hier trouwens heerlijke dingen weggegeven! Ik blief momenteel een anti-pms pakketje. Heeft iemand dat? In geen 11 jaar heb ik een soort van pms gehad, maar nu komt het inclusief kuthumeur en prikkelbaarheid. Bah bah bah!
quote:Waldorf114 schreef op 13 juni 2011 @ 22:47:

Gelukkig hebben de schilden geholpen 2ree! Enne onthoudt: hier maken we overal iets positiefs van dus het is heel fijn dat je uberhaupt inlevingsvermogen bezit! Dat is iets moois wat je in je rijtje fijne karaktereigenschappen kan scharen. In dit geval kwam het even in een overdosis, maar dat is helemaal niet erg. Af en toe de controle verliezen kan best lekker zijn.

Er worden hier trouwens heerlijke dingen weggegeven! Ik blief momenteel een anti-pms pakketje. Heeft iemand dat? In geen 11 jaar heb ik een soort van pms gehad, maar nu komt het inclusief kuthumeur en prikkelbaarheid. Bah bah bah!

Waldorf, ik weet niet of de PMS nog woekert, maar bij mij ben je hiervoor aan het goede adres! Ik heb net Een soortgelijke PMS gehad; chagarijnig, prikkelbaar, voor mijn gevoel op de rand van een depressie. Tot ik op de kalender keek..... het is nu over en ik ben weer mijn oude zonnige zelf (hoestbui).

Ik geef je dus:

'Het gaat over, echt waar, de zon breekt zo weer door, echt het is maar voor even'!.

En:

En: 'een begrijpende blik'

En 2 kilo bonbons, 1 liter Ben &Jerry (Chocolate Fudge of course) en een warm kruikje in de vorm van een hart!

Kun je daar wat mee?
Ik heb werkelijk alle dozen/kasten en lades overhoop gehaald maar ik ben mijn "innerlijke rust" kwijt....

Heeft iemand dit over? kan het eventueel wel ruilen tegen "eigenwijs doorzettingsververmogen", hier heb ik teveel van.

En eigenlijk, wil ik ook wel een knuffel, niet te hard, dat doet zeer maar gewoon lekker stevig.

En heel misschien, ik weet dat ik veel tegelijk vraag, maar heeft iemand nog een beetje "kijk om je heen, wees trots op jezelf!!" over?
Poppedotje, sorry maar hier hetzelfde probleem, geen innerlijke rust, wèl ontzettend eigenwijs. Tenminste dat laatste vind ik zelf natuurlijk niet maar ik hoor dat dan van vriend.

Ik durf zelfs te zeggn: 'wees trots op je eigen wijze en zonder dat je om je heen hoeft te kijken mag je erg trots op jezelf zijn!

Hier ook nog een knuffel. Because you're worth it.......
2ree: ja daar kan ik wat mee! Heeeeerlijk die Ben & Jerry! I Love it! De prikkelbaarheid is alweer aan het wegebben. Ik zit nu vooral met lichamelijke klachten.. pfff, ook heel vervelend!

Helaas heb ik ook geen innerlijke rust in de aanbieden (zie mijn topic). Als iemand zich meldt die het wel heeft dan hoop ik dat het ruimschoots op voorraad is, want ik hou me ook aanbevolen!

Ik heb alleen nog een knuffel en eventueel een aai te bieden
Poppedotje; Ik heb een 'Meid, kijk eens om je heen hoe goed je het doet. Wees trots op jezelf!'

Voor je.

En een heerlijk warm voetenbadje met bruistablet.

Al dat rennen dat je doet, daar slijten je voeten van en je merkt niet meer hoe je goed op aarde moet staan.

Even letterlijk je voeten voelen en verwennen helpt dan.

Óók om innerlijke rust terug te vinden.

Voor iedereen die het nodig heeft (wederom van mijn mooie spreuken kalender)

'Change isn't good or bad. It just is.'

Ik vind het wel een mooie voor hier.

En mag ik dan alsjeblieft een:

Meid maak je niet druk, het maakt niet uit wat hij beslist/wil/doet. Het komt wel goed met jou??

(Heb nog steeds last van onzekerheid betreffende de overweldigend leuke man, die mij van slag maakt.)
2ree: bedankt voor de knuffel, je mag ook echt trots zijn op jezelf, trots dat je een mooi mens bent, trots op je eigenwijsheid! maar vooral trots omdat jij 2ree bent, daar is er maar 1 van en die is precies goed.

Waldorf: ik gun je alle innerlijke rust die een mens maar kan hebben, en hetzelfde geld voor jou: wees trots op jezelf!

(heb een doos complimenten gevonden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven