Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
O sorry, zie dat je al een masseur hebt. na, kunnen ze met zijn 2en aan het werk. Anders stuur je maar 1 weer door naar iemand anders ok?
quote:augustusbloem schreef op 10 juni 2011 @ 22:44:

[...]

Dankjewel .Ja, dat is toch kl**en Augustusbloem. Ik kan me je spanning voorstellen hoor. Laat het weten als je een van mij 'Wat een Hufter! etc... wilt hè? Ik stuur zo een heel pak naar je toe. Ondertussen nog een ontspannende aai over je rug.
quote:2reebruineogen schreef op 10 juni 2011 @ 22:49:

[...]

Ja, dat is toch kl**en Augustusbloem. Ik kan me je spanning voorstellen hoor. Laat het weten als je een van mij 'Wat een Hufter! etc... wilt hè? Ik stuur zo een heel pak naar je toe. Ondertussen nog een ontspannende aai over je rug.Een hufter etc. wil ik hem nog niet noemen ,want hij is vaak echt heel aardig ,lief en meelevend ,maar soms heeft hij van dit soort rare acties ,waarvan ik niet weet wat ik moet.
*zoekt eerst even potje geduld, net lange post getypt maar na een snelle (verkeerde!) sneltoetscombinatie alles weer foetsie

Oh, wat is er sinds mijn laatste post alweer een hoop gepost en ontvangen. Mooi! Dank voor de wijsheden en het tegeltje over Schuldgevoel. Ze staan op mijn schouw, ik ben dol op ouderwetsche wijsheden en zal er nog regelmatig naar kijken.

Mijn beurt om eens even te zoeken in huis en wat uit te delen:

Voor IBI: een mooi ingepakt doosje sterkte, met strik, een troostende kus en een klavertje 4 in mooi potje. Ik bewonder je kracht!

Voor Ratteke: een geluksdubbeltje dat hopelijk snel een kwartje wordt.

Voor Kikietje: een zakje acceptatie, om te accepteren dat afkicken na zo lang hard werken wel een paar dagen duurt. En een zitzak om op te hangen als de totale ontspanning gevonden is.

Voor augustusbloem: een potje rust, en een 'Wees lief voor jezelf, en vertrouw op je eigen kracht'.

En voor iedereen die ik vergeten ben:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Stuurt augustusbloem een: 'En nú neem ik het heft in eigen handen' moment toe.

Ook een: 'Je kunt het zelf meis!' lijkt me een goede voor je.

Voor het sgaapie een en een steuntje in de rug.

Zelf gaat ze er namelijk niet om vragen.

(schaapjes zijn klein beetje eigenwijs, maar wel heel lief)
quote:egelviva schreef op 10 juni 2011 @ 22:57:

Voor het sgaapie een en een steuntje in de rug.

Zelf gaat ze er namelijk niet om vragen.

(schaapjes zijn klein beetje eigenwijs, maar wel heel lief)

Voor schaap dan dus ook een bemoedigend woord, een wollige knuffel en een (uiteraard heel aaibaar) 'ga zo door'.

Oh, en een Vet Compliment voor 2reebruineogen, voor het openen van dit prachtige topic! Hang 'm maar aan de muur!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:augustusbloem schreef op 10 juni 2011 @ 22:54:

[...]

Een hufter etc. wil ik hem nog niet noemen ,want hij is vaak echt heel aardig ,lief en meelevend ,maar soms heeft hij van dit soort rare acties ,waarvan ik niet weet wat ik moet.Hm, ja ik begrijp het. Dan houd ik die nog even vast. Het is wel zo dat 'Wat een Hufter etc' juist lekker is om ongenuanceerd er uit te knallen. Dat hij vooral andere eigenschappen heeft dat is leuk voor later. daar heb je nu niets aan. Vooralsnog heeft de e**el je die mail niet gestuurd en jou in spanning laten zitten. Toch?
Akakaia, bedankt voor de prachtige tegel! Mooi, dat delfts blauw ook!
quote:2reebruineogen schreef op 11 juni 2011 @ 00:02:

[...]

Hm, ja ik begrijp het. Dan houd ik die nog even vast. Het is wel zo dat 'Wat een Hufter etc' juist lekker is om ongenuanceerd er uit te knallen. Dat hij vooral andere eigenschappen heeft dat is leuk voor later. daar heb je nu niets aan. Vooralsnog heeft de e**el je die mail niet gestuurd en jou in spanning laten zitten. Toch?

Ja dat is waar.Maar ik ben het ongenuanceerde stadium inmiddels al voorbij .

Dat laatste is ook helemaal waar ,maar ik had hem natuurlijk ook zelf kunnen mailen...
hmmpff ik wil ook wel een knuffel.. ongesteld geworden vandaag en op mijn werk mensen teveel korting gegeven, voel me echt stom (aangezien ik daar toestemming voor moet vragen altijd) en super schuldig.. bah. :(
quote:augustusbloem schreef op 11 juni 2011 @ 00:08:

[...]

Ja dat is waar.Maar ik ben het ongenuanceerde stadium inmiddels al voorbij .

Dat laatste is ook helemaal waar ,maar ik had hem natuurlijk ook zelf kunnen mailen...

Tja dat had gekund. Maar ligt aan hoe de afspraken zijn gemaakt, waarom en dooe wie wat is gebeurd toch? Ik ben zelf niet iemand die achter iemand aanloopt als ik het idee heb dat degene achter mij aan zou moeten lopen. (maw: koppig als wat en niet aan te raden trouwens).

Je krijgt dus een begrijpend knikje. O, en een
quote:lampjelampje schreef op 11 juni 2011 @ 00:12:

hmmpff ik wil ook wel een knuffel.. ongesteld geworden vandaag en op mijn werk mensen teveel korting gegeven, voel me echt stom (aangezien ik daar toestemming voor moet vragen altijd) en super schuldig.. bah. :(

.Je hoeft je echt niet schuldig te voelen ,want iedereen maakt wel eens een fout.

Schuldgevoel draagt niets bij en is niet constructief ,dus probeer het van je af te zetten .
quote:lampjelampje schreef op 11 juni 2011 @ 00:12:

Oe, dat is vervelend. Hierbij een Maaaarrrrr het is absoluut niet een fout waar iemand ook maar al teveel last van heeft toch? (behalve jij dan).

Ik geef je hierbij ook nog een fraaie hindelopen groene pedaalemmer (was eigenlijk van mooi koper maar een tante van mij heeft een hardnekkige hobby). Gooi daar maar lekker dat schuldgevoel in en zet daarna die hele pedaalemmer bij de vuilnis.
quote:2reebruineogen schreef op 11 juni 2011 @ 00:13:

[...]

Tja dat had gekund. Maar ligt aan hoe de afspraken zijn gemaakt, waarom en dooe wie wat is gebeurd toch? Ik ben zelf niet iemand die achter iemand aanloopt als ik het idee heb dat degene achter mij aan zou moeten lopen. (maw: koppig als wat en niet aan te raden trouwens).

Je krijgt dus een begrijpend knikje. O, en een

Ik ook niet (en hij waarschijnlijk ook niet) ,dus daarom wacht ik nu maar even af.Maar iemand moet toch proberen het contact weer te herstellen ?En daarmee moet je ook niet te lang wachten ,want dan word het ongemakkelijk (wat het nu ook al een beetje is).

Ik voel me echt in de war .

Maar gelukkig heeft het forum wel geholpen !
Een voor alle lieve knuffelaars hier! Wat een fijn topic!

In de aanbieding: een vat vol geduld. Ik heb vakantie, dus ik heb hem nu niet nodig!

Grabbel maar raak voor een portie geduld dus!
Augustusbloem, het is inderdaad lastig zoiets. Er gebeurt niets maar ondertussen ben je er wel dagen mee bezig. Ik zou dat ook hebben ben ik bang.
quote:pop1980 schreef op 11 juni 2011 @ 00:20:

Een voor alle lieve knuffelaars hier! Wat een fijn topic!

In de aanbieding: een vat vol geduld. Ik heb vakantie, dus ik heb hem nu niet nodig!

O wat fijn Pop! geduld is erg goed om er bij te hebben.

Fijne vakantie!
quote:pop1980 schreef op 11 juni 2011 @ 00:20:

Dankjewel !Ik kon een extra portie geduld ook wel gebruiken.

Ik heb wel het gevoel dat ik teveel neem hier ,en te weinig geef dus hier nog wat geluksedelstenen .En een zonnestraaltje
haha wat lief nee nouja, gebeurd is gebeurd. Worden alleen laatste tijd mensen bij bosjes ontslagen om oa dit soort dingen dus vandaar dat ik een beetje stress.. Maar kan er nu inderdaad toch niks meer aan doen.. Knuffels terug!
quote:lampjelampje schreef op 11 juni 2011 @ 00:24:

haha wat lief nee nouja, gebeurd is gebeurd. Worden alleen laatste tijd mensen bij bosjes ontslagen om oa dit soort dingen dus vandaar dat ik een beetje stress.. Maar kan er nu inderdaad toch niks meer aan doen.. Knuffels terug!Kan me je stress wel voorstellen hoor. maar echt, fouten worden nu eenmaal gemaakt en zo te lezen gebeurt je dit niet vaak.
Ik ga slapen. Een fijne nacht allemaal!

Ik heb nog een leuk slaapliedje, die gooi ik nog even hier neer.
Augustusbloem: ik heb op dit moment een mooi aanbod, dus maak er gebruik van! Voel je vooral niet bezwaard om dingen aan te nemen zonder er wat voor terug te geven.

Nou vooruit, een nachtzoentje wil ik wel, ik ga zo lekker naar bed!
Welterusten Ree en Pop .
Hee ,waar is iedereen ?
Ik ben hier! Maar ben ook zo weer weg!

Ik zet even een doos klaar voor wie iets nodig heeft, met:

De opmerkingen:

- Je bent een moordwijf! Echt waar!

- Je hebt he-le-maal en groot gelijk!

- Het wordt echt beter

en: Komt allemaal goed lieverd.

En de volgende pakketen staan klaar voor wie wil, pak gerust:

-Doos met diverse opkikkertjes (chocola, Magnum ijsjes, bananenschuimpjes, lavendelzakjes etc

-Weekendpakket met dekentje, wijn, houtblok (incl open haard), zak paprikachips

-Doe-het-zelf-pakket met alle benodigdheden om een moddervette chocoladetaart te maken, incl recept

En dan nog 12 flessen roosvicee.

O ja, nog een paar heerlijke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven