Gezondheid alle pijlers

Uitzending één vandaag m.b.t. kanker

14-06-2011 09:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Omdat ik weet dat hier veel kankerpatiënten of aanverwanten van kankerpatiënten schrijven wil ik jullie graag wijzen op de uitzending van één vandaag die vanavond om 18.15u wordt uitgezonden op Nederland1.

Vandaag wordt er aandacht besteed aan het verhaal van een vrouw die in Nederland uitbehandeld is, zij wordt momenteel behandeld in het Universitair Medisch Centrum van Frankfürt en er worden zeer goede resultaten behaald.

Wellicht heeft iemand er iets aan....

Voor iedereen heel veel sterkte en succes.
Wat attent van jou!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Stel je voor dat er iemand mee geholpen kan worden. Kleine moeite, groot plezier.
http://www.eenvandaag.nl/ ... _zich_in_de_steek_gelaten

".......Ze zijn voor lever en/of galblaaskanker onder behandeling bij professor Vogl in een Duitse Universiteitskliniek. Deze radioloog boekt bij deze groep bijzondere resultaten met een speciale behandeling waarmee tumoren heel lokaal worden behandeld. De patiënten verbazen zich erover dat ze de behandeling geheel zelf moeten betalen, terwijl ze er jaren langer door leven. ...."

Zo is het iets duidelijker waarover het gaat
Dank voor de aanvulling!
Ter aanvulling:

Ik weet dat proff. Vogl niet alleen bijzondere resultaten boekt bij galblaas en/of leverkanker maar ook bij andere varianten van deze verschrikkelijke ziekte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven