en nou?

14-06-2011 18:54 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve Dames, (Heren?)

Mischien stom maar ik ben me helemaaaaal suf aan het lezen op het viva forum en nu heb ik een aantal vraagjes?

Kunnen jullie me helpen?

1 mijn vriendin zit nu ongv rond de tijd dat de innesteling zou moeten plaatsvinden en ze heeft een klein beetje bloed verlies rose en bruin

dat is goed toch? of is het iets anders?

2 als dit alles volgens schema gaat dan zou ze zaterdag ongi moeten worden. kunnen we vrijdag al testen en als die test dan positief is kan ik dan al met zekerheid richting de nieuwe opa en oma's? of is het dan nog te onzeker?

3 als dit alles 100 punten gelukt is en we worden pappa en mamma wat dan? (ik krijg het spaans benauwd!)

dank jullie wel voor alle openhartigheid en ik laat jullie nog iets weten

gr Mischienpapa
ongi? echt?

pappa en mamma?

alsjeblieft zeg, praat gewoon normaal nederlands
Ik kan alleen iets zeggen over punt 3; dan begint het gelazer!

Succes in ieder geval.

( zijn er echt, écht, ECHT mannen die " ongi " zeggen? Eerlijk? Ongelogen? Waar wonen dat soort mannen? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Is dit de mannelijke variant op 'zou ik zwanger kunnen zijn?'?

Ik denk ja. Maar het kan ook nee zijn.
Een man die het ongi noemt....naah!

En nu? Daar denk je toch al over na als je besluit te gaan humpen?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Heb je haast?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juni 2011 @ 18:56:

( zijn er echt, écht, ECHT mannen die " ongi " zeggen? Eerlijk? Ongelogen? Waar wonen dat soort mannen? )Over the hills and far away.....Teletubbies come and play.
Er mist een S... het is misschien

En doe even relaxed zeg. Je kan er nu toch niks meer aan doen, dus gewoon afwachten en testen op het moment dat het kan.
Zijn vriendin heeft hem zo gebrainwashed met alle zwangerklets dat hij nu ook "ongi" is gaan zeggen.

mis(s)chienvader, "klussen" jullie ook?
Ah ik vind het een lieve OP, met al die vragen. Ik hoop voor jullie dat het snel zover is !

Ik ben (nog (hoop ik)) kinderloos, dus weet niet wat voor bloedingen er zijn e.d. Ik denk dat ik het pas zou vertellen aan opa en oma als je bij de dokter bent geweest en het zeker weet
quote:Star schreef op 14 juni 2011 @ 18:57:

[...]

Over the hills and far away.....Ah,ja,túúrlijk. Daar kom ik nooit. Vandaar.
Lieve MiSschienpapa,

Dat zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hebben jullie seks gehad rond haar eisprong?

Je 2e vraag. Ongie?! Je bedoelt haar menstruatie toch? Noem het dan ook gewoon zo. Ik zou even wachten tot Zaterdag. Dat is vroeg genoeg om te testen.

Als je dan gelijk je ouders af wilt gaan moeten jullie dat zelf weten. Ik zou eerst een echo afwachten.

En als alles goed gaat zie je het over een paar maanden wel weer.
Hahaha; héle leuke plaatjes als je op " ongi " zoekt.
omg, 14 jarigen?? ongi, pappa en mamma, WE testen? als jij zwanger bent vind ik het wel geweldig.
Het is misSchien.
hahahahaha wat een malloot
Zal ik even een innestellingsbloeding voor je zoeken? Rose en bruin zei je, toch?
Ik hoop dat je 'pappie' wordt maar schrap daarna alsjeblieft al die enge woorden en geef je kind nooit op voor baby-bakfiets-wedstrijden. Bedankt!
Als het blauw is met een paars-groene gloed en een grijze druiper dan moet je oppassen!
Ah waarom doet iedereen nou zo flauw. Is toch lief dat hij er helemaal zo mee bezig is
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 19:03:

Ah waarom doet iedereen nou zo flauw. Is toch lief dat hij er helemaal zo mee bezig isJa is ook lief, maar blijf wel in normale termen praten.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 19:03:

Ah waarom doet iedereen nou zo flauw. Is toch lief dat hij er helemaal zo mee bezig is

Ik heb hem ook van harte succes gewenst, hoor.

Maar hé,....kom op, zeg! Een man die " ongi " zegt; is er dan echt niets meer heilig?
Vind je dat echt Yellow?

Ik zou er bepaald niet van gecharmeerd zijn als mijn vriend zich zo zou gedragen.
Heb je al eens op babybrabbel gekeken? Is wel wat voor jullie denk ik
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven