De Bachelor op rtl4
donderdag 9 juni 2011 om 21:10
Wat is nou de kans dat dit kans van slagen heeft? Zgn alle vrouwen in het programma zijn idolaat van Lars, waarom mag Joost weten maar als dat zo is heeft hij in het echte leven dan zo'n moeite om iemand te vinden? En de vrouwen? merendeel hoopt waarschijnlijk op een wat luxer leven dan met jan modaal of hopen op een carriere in tv land, iets anders kan ik echt niet verzinnen. Eigenlijk is het toch te triest voor woorden, ook al is leuk om naar te kijken, dat je zo en publiek desperate bezig ben een man voor je te veroveren.
donderdag 9 juni 2011 om 21:57
Wat ben jij een leuk type Ksenija. Wat is je probleem?
Waarom meteen maar even komen melden dat a Laila wint en b ze inmiddels ook alweer uit mekaar zijn. Je pretendeert nogal wat. Ken je haar soms? Of bén je haar?
Of ben je eigenlijk Emmely?
Oh en als je de regels had gelezen had je geweten dat spoileren st(r)afbaar is.
Beetje jammer.
Waarom meteen maar even komen melden dat a Laila wint en b ze inmiddels ook alweer uit mekaar zijn. Je pretendeert nogal wat. Ken je haar soms? Of bén je haar?
Of ben je eigenlijk Emmely?
Oh en als je de regels had gelezen had je geweten dat spoileren st(r)afbaar is.
Beetje jammer.
vrijdag 10 juni 2011 om 15:27
hm wint Laila echt? Kan me er niets bij voorstellen. Vind haar een beetje een aso overkomen. Ondanks dat ze zichzelf heel zelfverzekerd vind, vind ik haar om die reden juist bijzonder onzeker overkomen.
Karin en Mariella vind ik de leukste. VInd ik qua style ook beter bij hem passen, meer classy. Hoewel ik bij voorstukjes de familie's voorbij zag komen ondanks dat zo'n gezin (wat je van Karin voorbij zag komen) ALS het loskomt (meestal zonder camera) bere gezellig kan zijn
Karin en Mariella vind ik de leukste. VInd ik qua style ook beter bij hem passen, meer classy. Hoewel ik bij voorstukjes de familie's voorbij zag komen ondanks dat zo'n gezin (wat je van Karin voorbij zag komen) ALS het loskomt (meestal zonder camera) bere gezellig kan zijn
vrijdag 10 juni 2011 om 16:05
[quote]j_adore schreef op 09 juni 2011 @ 11:55:
(QOUTE)Wat ik zo leluk vind aan die gekke LArs is zijn tonggebruik.
Als hij praat dan klapt hij zijn tong zo raar naar buiten, wordt er misselijk van als ik er naar kijk.
Krijg het idee dat als hij zoent je je hele mond vol speeksel hebt..ieeeuw(qoute)
He bah inderdaad walgelijk! Hij en Laila zoende ook zo ontzettend groot gister. Alsof Laila het gutsende speeksel uit Lars zijn mond aan het oplepelen was! Omdat het anders uit zijn mond zou vallen
Gatverdamme, zo beeldend hoef je het nou ook weer niet te beschrijven
(QOUTE)Wat ik zo leluk vind aan die gekke LArs is zijn tonggebruik.
Als hij praat dan klapt hij zijn tong zo raar naar buiten, wordt er misselijk van als ik er naar kijk.
Krijg het idee dat als hij zoent je je hele mond vol speeksel hebt..ieeeuw(qoute)
He bah inderdaad walgelijk! Hij en Laila zoende ook zo ontzettend groot gister. Alsof Laila het gutsende speeksel uit Lars zijn mond aan het oplepelen was! Omdat het anders uit zijn mond zou vallen
Gatverdamme, zo beeldend hoef je het nou ook weer niet te beschrijven
woensdag 15 juni 2011 om 16:52
woensdag 15 juni 2011 om 17:34
@ Cora ik denk het wel op rtl gemist, weet niet wanneer de nieuwe aflevering dan online komt (ik denk morgen of overmorgen)
hier het linkjehttp://www.rtl.nl/xl/#/a/134077/
hier het linkjehttp://www.rtl.nl/xl/#/a/134077/