Cadeau afstuderen

15-06-2011 14:55 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

ik heb even wat inspiratie nodig voor het volgende; mijn vriend studeert binnenkort af en ik vind dat hij wel een cadeau verdiend heeft! Ik wil hem dus graag iets geven, wat hem altijd aan dat moment herinnert, helemaal omdat hij een master mag gaan doen in het buitenland en we elkaar dus erg weinig gaan zien het komende jaar.

Ik ben supersupersupertrots op hem en wil hem graag iets moois geven, maar:

1. Hij koopt toch altijd wat hij zelf graag wil hebben

2. Ik zat te denken aan een horloge, maar hij heeft er al 4, waarvan hij er maar 1 draagt (notabene zo'n plastic casio die ik ooit voor 7,50 voor hem heb gekocht )

3. Hij is enorm kritisch, zeker als het gaat om vormgeving en materiaal, houdt van rare dingen.

Normaal ben ik erg goed in het verzinnen van cadeaus, maar omdat ik graag iets speciaals en blijvends wil geven vind ik het erg lastig! Wie o wie wil meedenken? Budget ligt rond de 75 euro.
This is not kosher!
Iemand die afgestudeerd is, heeft de laatste maanden meestal nauwelijks daglicht gezien. Regel een bijzonder weekendje nachtje (moet lukken voor 75 euro) weg voor jullie samen, mooi cadeau toch!
Toen mijn vriend afgelopen winter afstudeerde heb ik hem een nacht in een leuk hotel cadeau gedaan. We gingen eerst naar een al eerder gepland concert in de HMH, en daarna slapen in Hotel Arena in Amsterdam. Dat was echt leuk, een verrassing voor hem en we hebben het heerlijk gehad. Ik wist zeker dat het wat voor hem zou zijn, daarom had ik het geregeld.

Maar ja, dat red je niet met 75 euro...
Een weekendje weg is leuk, maar daar hebben we geen tijd meer voor! Hij gaat in augustus al weg, daarvoor gaan we nog 10 dagen op vakantie, hij moet nog naar familie in het buitenland en ik moet nog mijn studiejaar afronden.

*Sorry, ik wil niet meteen ideeen verwerpen maar tijd-technisch gezien is het onmogelijk!
This is not kosher!
Misschien kun je via vakantieveilingen of een soortgelijke website een goedkoop nachtje/weekendje weg regelen? Of ken je iemand met een vakantie huisje?
En op een bijzondere plek uit eten om het samen te vieren?
Ik was te laat, haha!

Kaartjes voor een concert? (Beetje duur misschien?)

Je kan nog altijd dit kopen en dan in het buitenland bij hem op bezoek gaan

http://www.gadgethouse.nl ... o-strik-voor-vrouwen.html
Anders een dagje saunacomplex? Als hij daar van houd natuurlijk. Wel een ultieme vorm van ontspannen!

*trouwens, zó lief om te lezen hoe trots je op hem bent, mis ik toch vaak hier op het forum...*
Dat vind ik wel heel leuk, op een bijzondere plek uiteten, maar (komt ie weer) hij is een nogal 'functionele eter'. Kan ook geen minuut stilzitten. Misschien is een buffet een goed idee!
This is not kosher!
Ik laat ook mooie (okee en een beetje sexy) foto's van mezelf maken (ken wel wat fotografen) dan kan hij onthouden hoe ik eruit zie haha!
This is not kosher!
Ja BarbaraAnn, ik ben heel trots op hem! En ik zeg het elke dag tegen hem (klef, I know)
This is not kosher!
Ok... dan zou ik een prachtige foto van mezelf laten maken, op posterformaat opblazen en hem die meegeven naar het buitenland. Een beetje zoiets:

Ik heb alleen geen idee hoeveel dat kost.
quote:pop1980 schreef op 15 juni 2011 @ 15:12:

Ik was te laat, haha!

Kaartjes voor een concert? (Beetje duur misschien?)

Je kan nog altijd dit kopen en dan in het buitenland bij hem op bezoek gaan

http://www.gadgethouse.nl ... o-strik-voor-vrouwen.htmlGoed idee! Stuur ik mezelf in een pakketje naar zijn nieuwe adres!
This is not kosher!
www.stempeltempel.nl

hier kun je hele mooie 'blinddruktangen' bestellen met naam (en nieuwe titel?). HIermee kun je ponzen in boeken/brieven als soort watermerk.

Kan het niet goed omschrijven: kijk maar even op website. Ik kreeg er eentje na promotie en ben er nog steeds heel blij mee.
quote:DrFeel schreef op 15 juni 2011 @ 15:19:

www.stempeltempel.nl

hier kun je hele mooie 'blinddruktangen' bestellen met naam (en nieuwe titel?). HIermee kun je ponzen in boeken/brieven als soort watermerk.

Kan het niet goed omschrijven: kijk maar even op website. Ik kreeg er eentje na promotie en ben er nog steeds heel blij mee.

Dat is een heel goed idee, hij liep gisteren namelijk te klooien met de stempels die hij nu heeft (losse) en klaagde dat hij niet al zijn gegevens kon weergeven doordat hij letters miste!

Dat ga ik doen! Ik weet zeker dat hij daar blij mee is, dankjewel!
This is not kosher!
een geluksvisje

Scrol even door de artshop en je vind een geluksvisje
quote:liselore schreef op 15 juni 2011 @ 15:30:

Een geluksvisje

http://www.edithmadou.nl/Dat soort dingen werken op mijn giebelfunctie, schiet direct in de lach! Tja, ik zal wel een cultuurbarbaar zijn
het zou treuriger zijn als je er om moest huilen....
Vogelhuisje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn vriendje heeft vorig jaar ook een master in het buitenland gedaan. Ik had toen voordat hij wegging als afstudeercadeau (voor zijn Nederlandse master) een oude plattegrond van de stad gekocht van de stad waar hij heenging. Bij een lijstenmaker heb ik een passepartout op maat laten snijden, en ik heb er zelf een mooi lijstje omheen gedaan (om het betaalbaar te houden :-)). Ik had de plattegrond via Marktplaats gekocht, dus die was ook niet belachelijk duur. Het kan wel even goed zoeken zijn naar een mooie prent.

Veel succes!
op weekendjeweg punt nl kan je echt wel voor 2 personen een weekendje weg hoor...

en zo heb je ook nog weekend company enz..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik heb voor Stan bij het behalen van zijn bachelor manchetknopen laten maken bij een edelsmit. Hij draagt ze nog steeds.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een mooie vulpen? Of is dat ouderwets?
Manchetknopen lijkt leuk, vulpen vindt hij vast ook mooi. Bedankt voor de tips!
This is not kosher!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven