Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
wat is het forum weer langzaam!
En nu pas zie je, hoe hij de dames stuk voor stuk ''gebruikt''

Ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden, maar al die uitsloverij van de naaste familie, en wetende dat er maar één de winnaar is..
quote:Atelier_madame schreef op 15 juni 2011 @ 20:44:

echt dikke lol @ het vuilnis scheidenHahaha ja inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:misstwin schreef op 15 juni 2011 @ 20:45:

Bye bye Karin!Dat denk ik ook ja.
quote:Cateye schreef op 15 juni 2011 @ 20:45:

wat is het forum weer langzaam!Ja inderdaad, met versturen hier ook.. Had al de neiging om dubbel te versturen
grootste dooddoener is het woordje; spontaan!! Brrrr. Het is een spontane jongen ( what the fuck is een spontane jongen in godsnaam?) en nog zo eentje waar ik uitslag van krijg; een klik hebben met elkaar. Wat is dat toch, een klik hebben met iemand. Tief toch op met die onzin en ga afvalscheiden ofzo.
Nou zo erg heeft de familie van Karin zich toch niet uitgesloofd.

Een pan bami/ pasta, wat was het eigenlijk?!
ik loop ook de hele tijd achter op jullie Kutforum
Wat vindt je van afvalscheiding???

:P

*moeders die vreemde dingen vragen op de eerste ontmoeting????*
quote:misstwin schreef op 15 juni 2011 @ 20:45:

Bye bye Karin!Ja dat denk ik ook. Hij heeft haar moeder bekeken en dacht toen vast ajb niet zeg. En daarom ben ik bang dat Laila wint daar gaat zijn piemel meer van stijgen dan van Karin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mariamena schreef op 15 juni 2011 @ 20:46:

grootste dooddoener is het woordje; spontaan!! Brrrr. Het is een spontane jongen ( what the fuck is een spontane jongen in godsnaam?) en nog zo eentje waar ik uitslag van krijg; een klik hebben met elkaar. Wat is dat toch, een klik hebben met iemand. Tief toch op met die onzin en ga afvalscheiden ofzo.

grootste dooddoener is het woordje; spontaan!! Brrrr. Het is een spontane jongen ( what the fuck is een spontane jongen in godsnaam?) en nog zo eentje waar ik uitslag van krijg; een klik hebben met elkaar. Wat is dat toch, een klik hebben met iemand. Tief toch op met die onzin en ga afvalscheiden ofzo. eens.
haha ik kijk ook, nu reclameeeeee

ik vind het een bruine gladjakker, wat jullie?
quote:charlottew88 schreef op 15 juni 2011 @ 20:48:

[...]

Ja dat denk ik ook. Hij heeft haar moeder bekeken en dacht toen vast ajb niet zeg. En daarom ben ik bang dat Laila wint daar gaat zijn piemel meer van stijgen dan van Karin.inderdaad. hij loopt de heletijd met een stijve pik naast die laila... al is zij ook niet bepaald de meest ideale vrouw volgens mij... maargoed; misschien heeft laila ook een spuuglelijke mams..
en dat psychologen muuuhuuuummm(pje).

Het was net alsof Lars de schoonvader was, toen hij vroeg "en wat doet u eigenlijk voor werk, want dat weet ik nog niet."
Nou die Laila is echt een slettenbak, goedkope sloerie hahaha
Hij leest ook echt iets voor van een papiertje..... Geschreven door de regisseur waarschijnlijk
quote:xalvadora schreef op 15 juni 2011 @ 20:51:

ik vind het een bruine gladjakker, wat jullie?Ik denk het, jij schrijft het
wie vliegt eruit vandaag? feline of toch karin?
waaat ambitie onze toekomst in de weg staaan.................
ahhhha, ze wil niet snel genoeg kinderen. Tja.
Ik vind Feline het leukst. In ieder geval het beschaafdste meisje wat erbij zit.
feline heeft van die enge ogen af en toe, zo'n rare blik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven