Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijne verjaardag Desteny!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Mr V schijt net mijn nieuwe broek onder voelde ik me net weer een beetje fabulous omdat ik eens geen zwangerschapsbroek aan had, zit ie meteen in weer in de biotex groen.
Hoera voor Desteny!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd. Amalia, hoe heb je de eerste verjaardag gevierd?

Mal, arme nieuwe broek. Gaat het er uit?

Hel, wat een leuke kaart heb je gestuurd! Echt erg leuk!!!!!!! Ik was helemaal vereerd. Er kwam een stapel voor Jinnyman binnen wegens promotie en dus ook die leuke van jou, helemaal voor mij!

Star, heeft Starman kunnen tekenen dinsdag?

Mamax, was ook erg leuk dat ontbijtje! Heb gevraagd over het hoe en wat van de Schultüte, ik wil namelijk geen flater slaan .
Dank dames. Mijn baby is een dreumes

Hel knapperd!!! 5 km

Suze, die had ik bij Omoda gezien. Maarja.... ik heb nu Lisadora in mijn hoofd, dussss je snapt het wel.

Kezz, een meisje na 2 jongens is ge-wel-dig!!! Gefeliciteerd!

Zo, ik heb de 1e verjaardag gevierd door de box eruit te doen. Raar gat in de kamer nu Hij kan door naar mijn schoonzusje

Poppenwagen, pop en bedje viel goed in de smaak. Mijn nichtje ging er even mee wandelen en dat viel NIET in goede aarde Ze had al meteen door dat dat haar kado was, schatje.

en nu ligt ze te slapen. Zo gek, een jaar geleden allemaal zo nieuw en vers en nu draait ze mee, eet ze mee, schreeuwt ze IEIEIEIEIE omdat ze geen pannenkoek krijgt en is het dus gewoon al een echt klein mensje

Zucht...

We hebben trouwens een heerlijk -maar ook regenachtig- kampeerweekend gehad met Pinksteren. Kinderen vonden het heerlijk op de camping. Het was ook erg gezellig.

Vraag me ineens af of ik wel gemeld had dat ik naar Zeeland ging
.
Zit het nou ook in Berlijn Suus of zijn ze daar weg?
Amalia, gefeliciteerd met je kleine grote meid!

Ik kom even hallo zwaaien en zeggen dat ik nog wel aan jullie denk hoor!

Hoi Naat! Dank je
Desteny gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Leuk dat jullie dametje blij was met alle kado's.

En dus heerlijk uitgewaaid en geregend in Zeeland Amalia.

Mal, moest wel lachen om je verontwaardigde berichtje, maar het is niet leuk natuurlijk. Verder wel alles goed met de mannen?

Jinny, en was je tassengevoel goed? Leuk dat ontbijten altijd. Hoe gaat het deze week met Oudste? En hoe is het nu met het konijn?

Hier gaat het goed hoor, T is heerlijk druk met alles wat er deze laatste weken gaande is op school en verjaardagen van oma's etc. En L is nog steeds half zindelijk en een heerlijke peuter.

Mijn vader heeft vandaag de eerste behandeling gehad en ik heb hem al gesproken, hij voelde zich goed en de chirurg was ook erg positief dus dat is fijn.

Verder gaat op mijn werk binnenkort een explosie aan werk losbarsten dus de zomerse overwerkavonden met Sinterklaas (en veel nieuwe klandizie) zitten er weer aan te komen...

Oh de schoenenjacht is ook gelukt..... shame on me, voor de paarse gewoon een paar ongedragen grijs/paarse pumps in de kast... ben ik dus nu aan het inlopen en voor de groene, creme kleurige schoenen met hak (ook in de kast) en bruine sleehakken uit de winkel. Dus nu genoeg keus haha
Hoi Naat, bij jullie alles goed?
Ik heb gewoon vette stress: mijn Freya past niet meer

Nou moet ik dus op zoek naar een passende bikini. En dat is dus helemaal geen lolletje met f75. Shit.

Zo, tot zover de ellende van mijn dag. Over naar jullie.

Amaal van harte met je kleinste kind! Wat leuk dat de cadeau's in de smaak vielen!

Enka, ongedragen schoenen in de kast. Klinkt als mijn kast

Lekker helemaal klaar voor de bruiloft (is het er 1 met omkleden enzo? Of twee?)

Zal zo eens naar groep hoe het gegaan is vandaag (toch?).

Naat hai!

Niemand iets van Kokos? Hopelijk wel alles oké daar.

Star, vent je foon weten te repareren? Of begreep ik dat verkeerd vanmiddag?

Mal voor het weer passen in je gewone broek. Goed bezig!
Ik heb zooooo geen zin in dat bikini gedoe
quote:Suze02 schreef op 16 juni 2011 @ 22:09:

Mal voor het weer passen in je gewone broek. Goed bezig!

nee, nee, was het maar zo . Ik had een nieuwe broek gekocht in 1 maat groter dan normaal. Ik pas mijn oude kleren nog lang niet.

Wat klote dat je een nieuwe bikini moet zoeken!
Enka, fijn dat het goed ging met je vader na de 1e behandeling. Dat is makkelijk dat je nog schoenen in de kast had

Naatie, hoi

Amalia, wat grappig dat Desteny al precies wist wat haar kadootjes zijn dat zit er al snel in

Welke donderdag wil je komen?
Suze, hier een nieuwe? of een tankini?

Mal, toch wel weer fijn een gewone broek of niet?
Amalia, klinkt heel leuk allemaal, die verjaardag! Leuk dat ze precies haar cadeaus greep. Pittig ding zo te lezen!

Ooh Suus, wat vervelend! Heeft Freya geen andere maat? Of denk ik te simpel?

Enka, fijn van de schoenen! Shoppen in eigen kast! En goed te lezen dat het lekker loopt met de boys (en sinterklaas ).
Mogge en up .
Nog een hierperdepiep hoeraaaaaa voor Destenie! En een voor Amalia die nu zonder baby zit (kriebelt het?).

Aaargh voor de nieuwe broek Mal, da's niet cool. Is het er goed uit gegaan (ik herinner me van die vreselijke babypoep die er echt niet meer uit ging, maar misschien was dat een fase later als er al fruit enzo in gaat... )?

Enka, hahaha, ongedragen schoenen in de kast! Oh, en die run2day lady run van de Dam tot Dam klinkt leuk. Ik ga eens even opzoeken hoe en wat.

Jin, you're welcome, vond het zo'n lieve aktie van je - dat verdient een kaartje!

Suus, hoezo past bikini niet meer, te groot of te klein?? Ik gok te grot dus dat is dan toch goed nieuws? Ik heb dezelfde Freya, misschien heb je wat aan mijnes (zal vanavond de maten even checken).

Maatje 'dr tweede ondertand is er ook uit, 't is al een aardig fietsenrek zo.
Jin, Starman heeft getekend dinsdag ja

Amaal, nog gefeliciteerd met je jarige meisje! Doe eens foto op de groep van jarig jopje?

Suus, balen van bikini. Ben je te slank geworden?

Vent nog geen poging gewaagd, denk morgen even proberen.

Jee Maatje een heusch fietsenrek! Hoe is het op zwemles trouwens? Nog leuk?
Ja, zwemles erg leuk, samen met 2 vriendinnetjes nu dus dikke pret. Jammer dat het maar een half uurtje is. En Ceetje, al in bad 3 (of hoe werkt dat systeem )?

Yeah yeah yeah voor contract van Starman! Hebben jullie het nog gevierd?
Jaaa jeugdsentiment op tv, Grease!!!

Gefeliciteerd voor Starman!

Oh jee Suus, nieuwe bikini, gewoon versleten of de optie van Star? Echt waardeloos vond ik dat destijds om een mooi zittende bikini te vinden.

Ooh Hel en Enka jullie zijn echt goed bezig! Ben trots op jullie!

Mal wat goed dat je alweer een gewone broek aan kan! Jammer van die poepende baby. Zo hebben we hier nu een zindelijke peuter die het presteert om al te beginnen met plassen voordat hij goed en wel op de wc zit .

Sjors moet naar logopedie, slappe mond- en tongspieren en een krakende (?) stem. Die krakende stem was mij nog niet opgevallen, open mond wel :-) .
Moggu! Snertweer zeg
Man en ik gaan naar Prince!!!!
quote:Helenita2 schreef op 17 juni 2011 @ 22:41:

Ja, zwemles erg leuk, samen met 2 vriendinnetjes nu dus dikke pret. Jammer dat het maar een half uurtje is. En Ceetje, al in bad 3 (of hoe werkt dat systeem )?

Yeah yeah yeah voor contract van Starman! Hebben jullie het nog gevierd?

Ik ga het zo vieren, eens naar de bakker

Pffff bad drie? Laat me niet lachen, badje 1 nog steeds

Half uurtje schiet niet op dus, jij zit er ook nog wel een jaartje
Jaaaaaaaaa stoer hoor Amaal, ben heel benieuwd. Prince lijkt me zo cewl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven