Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik dan maar ook enorm jaloers op laila Maar wat een enge vrouw zeg, die blikken, nee alles behalve vriendelijk of lief. Ze wil volgens mij ook alleen maar winnen om te winnen. Ze zal Lars snel verlaten, of rest van de familie accepteert niet. Volgens mij sowieso geen standaard familie!
Ik ben blij dat ik Laila niet ben, en ben dus niet jaloers. Het valt me op dat ze een ontzettend achterbakse blik heeft, en soms gewoonweg niet door heeft dat ze gefilmd wordt. Verder ben ik het hier volledig mee eens:

zogenaamd keurige accent (soms valt ze door de mand met haar straattaalaccent 'je weet toch'),

korte beentjes,

stevige kont,

misplaatste arrogante opmerkingen,

huisje, (niet mijn smaak),

IQ,

gave om op foute mannen te vallen.

Ik denk dat ze vooral geschikt is voor één bep(t)aalde activiteit.. ;)

Wat een naar mens en wat een narigheid om naar te kijken. Ik wens de andere twee alle succes. Laila moet met haar arrogantie nog één levensles leren: hoogmoed komt voor de val!
Hmmm, Laila gaat misschien over lijken..maar of ze geen gevoel heeft dat betwijfel ik. Ik zag hoe ze naar haar zoon keek, en als moeder zijnde herken ik dat.

Ik denk dat ze hem wel echt leuk vindt.

Haar uiterlijk vind ik niet echt wat mis mee, alleen die wenkbrauwen geven haar wat een gemene bitchy uitstraling. Voor de rest toch wel een mooie vrouw.

Karin vind ik ook wel leuk voor hem, maar uiteindelijk niet stabiel genoeg denk ik.

En Mariëlle is nog echt te jong. Als hij daar voor kiest, dan vooral omdat hij die nog kan kneden inderdaad.

Toch vind ik Laila/Lars de beste combinatie is. Arrogant is ze wel bij vlagen maar goed.

Misschien heeft hij dat juist nodig, een vrouw met ballen..

Ben benieuwd naar volgende week. Hoop echt niet dat ie op alle vrouwen duikt. Maar goed die Bachelor Australie kon er ook wat van (herinnert iemand zich Jake nog ). Dat bleek maar een ijskonijn te zijn zodra er geen camera meer in de buurt was. Die hebben achteraf echt met modder gegooid. Dat sprookje is na een paar maanden gestrand.
En je weet wat ze zeggen over hoe mannen dansen en hoe ze in bed zijn.

Lars kon niet dansen..
Gisteren heb ik een klein stukje gezien. Ja, die Laila is heel geschikt voor die Lars.

Ja, die wenkbrauwen van Laila die kan ze niet ophalen. Zijn erg nep. Ik hoop dat ze het wint. Van die andere vrouwen zou ik het een beetje zonde vinden. Die lijken nog best wel sympathiek of anders zijn ze nog zo jong dat ze een totaal andere koers kunnen gaan volgen. Dat zulke vrouwen trouwens moeite doen voor zo iemand. Dan moet het toch wel die vakantie zijn.....of bekendheid krijgen op TV.

Ik zou het wel leuk vinden om 3 of 6 maanden nog een kort stukje te zien over hoe het zonder vakantie, limousine en camera's is gelopen.
quote:2010viva schreef op 16 juni 2011 @ 12:58:

Ze wil volgens mij ook alleen maar winnen om te winnen.

Ja precies. Ze lijkt ook te willen winnen om het gevoel te kunnen triomferen over anderen. Ze heeft duidelijk issues.

Ik zie eigenlijk een vrouw met een narcistische PS.

.
Karin had zich er gewoon op ingesteld dat ze zou afvallen denk ik. Vandaar de timide reactie op het krijgen van de roos.

Ik denk dat Lars gewoon uit een soort medelijden voor Karin koos, hij kan haar altijd de volgende keer nog laten vallen, dan lijkt het tenminste niet alsof het om haar ouders was.

Misschien waren de dames ook iets beduusd van Lars' verhaal tegenover Laila. Het lag er wel erg dik bovenop dat het daar het gezelligst was geweest, de meest natuurlijke beelden kwamen van die date.

Los van de rest van het programma zou ik dat moment dus ook al heel genant vinden.

Marielle is echt de leukste vind ik.
Overigens blijft Laila natuurlijk heel vals. Zag je hoe ze lachte toen Feline wegliep?? Of zou dat gemonteerd zijn...

Sowieso ben ik benieuwd of de nadruk op Laila met name montage is of niet. Je zou toch denken dat ze het spannend willen houden. Laila kuste hij het meest intiem, vertrouwd, bij de anderen is het toch wat 'netter'.
quote:Eindeloos schreef op 16 juni 2011 @ 10:23:

[...]

Qua uiterlijk is het een koude berekenende harde tante.

Daar zit niets moois aan.

Ware schoonheid komt van binnenuit, daar zit bij Laila een vrieskist.

Bah wat een arrogant mormel.

Echter, ik schat de B. wel zo hoog in, dat hij wel weet dat dit een meissie voor de tussen de lakens is, en niet voor het altaar.

Laila heeft de uitstraling van ghetto bitch met haar tattoos, diamantje op haar tand en haar getekende wenkbrauwen en ik denk dat Lars dat wel interessant vind voor een keertje in zijn twijfelaartje.

Daarnaast zie ik Lars heus niet gezellig elk weekend lekker couscous eten bij mama fatima, lekker het suikerfeest meevieren en van Laila weer een eervolle vrouw maken met bijpassend 3 daags feest met half Marokko erbij.

Lars lijkt mij meer voor het wat intelectueler type te kiezen voor de langere termijn, helaas zit die er niet tussen......
L. is verreweg de meest wereldse en spannende vrouw die er bij zit. Als Lars haar kiest snap ik dat best. Ze is mooi om te zien maar goed, ik vind ze allemaal beeldig.

De leukste is er wat mij betreft uit. Al vorige aflevering.

Ik heb zelf geen enkele voorkeur voor wie dan ook, Leila had ik er in aflevering één al uitgezet, vanwege haar onaangename, zelfvoldane houding en de kou die ze uitstraalt ondanks de warme verpakking. Maar ik ben geen man, geen bachelor en bevooroordeeld door de ongetwijfeld sterk gemanipuleerde montage.
haha voor de intellectuelere types kiest hij zeker niet, die heeft hij er allemaal al uitgestemd (voor zover aanwezig natuurlijk). Ik denk ook niet dat hij het met laila aandurft. Hij zei al over haar: mijn hart is al een keer gebroken.
.
Mijn vriend (Marokkaan) zei trouwens dat het vast geen toeval was dat Lars bij Laila thuis nadrukkelijk een eigen plek aan de eettafel kreeg, en een herkenbaar eigen bordje (extra stuk vlees). Volgens hem is het wel duidelijk: hij is ge-voodood.

Dus als hij wel voor Laila kiest, weten jullie hoe dat komt
.
Haha impala, daar was ik nog niet opgekomen. Zou het kunnen dat het al eerder is gebeurd in een aflevering?
quote:miss_sparkle schreef op 16 juni 2011 @ 13:34:

Hmmm, Laila gaat misschien over lijken..maar of ze geen gevoel heeft dat betwijfel ik. Ik zag hoe ze naar haar zoon keek, en als moeder zijnde herken ik dat.

Ik denk dat ze hem wel echt leuk vindt.

Haar uiterlijk vind ik niet echt wat mis mee, alleen die wenkbrauwen geven haar wat een gemene bitchy uitstraling. Voor de rest toch wel een mooie vrouw.

Karin vind ik ook wel leuk voor hem, maar uiteindelijk niet stabiel genoeg denk ik.

En Mariëlle is nog echt te jong. Als hij daar voor kiest, dan vooral omdat hij die nog kan kneden inderdaad.

Toch vind ik Laila/Lars de beste combinatie is. Arrogant is ze wel bij vlagen maar goed.

Misschien heeft hij dat juist nodig, een vrouw met ballen..

Ben benieuwd naar volgende week. Hoop echt niet dat ie op alle vrouwen duikt. Maar goed die Bachelor Australie kon er ook wat van (herinnert iemand zich Jake nog ). Dat bleek maar een ijskonijn te zijn zodra er geen camera meer in de buurt was. Die hebben achteraf echt met modder gegooid. Dat sprookje is na een paar maanden gestrand.

Jaaaaaaaaaaaaah Jake en Vienna. Ik heb dat het moddergooien via youtube gevolgd was leuk hihi. Jake zag er wel heel wat beter uit dan Lars hoor. Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten. Met Lars dan weer niet ik word al misselijk bij het idee

Jake

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ben ik de enige die Lars wel heel sympathiek vond deze aflevering? Ja, vond m echt leuk.

En Karin vind ik ook een leuke, mooie, eerlijke meid.

En Laila is zelf ook vaak gekwetst, dus die hangt nu de zelfverzekerde door de wol geverfde vrouw uit.

En die andere twee zijn meisjes, best wel verwende meisjes.
Ik zal niet zeggen dat je de enige bent, maar ik vind hem niets. Wat uiterlijk betreft niet, en zijn manier van praten/sjansen/versieren ook niet.
Van wat er nu over is vind ik mariella het leukst en normaalst. Laila vind ik mooi, apart en spannend maar geen type dat ik elke dag om me heen zou velen. Karin vind ik wel mooi, maar erg nep lachen en een beetje dom kijken en ze komt wat oppervlakkig en niet oprecht over. Feline vond ik al helemaal niks, die boeide me voor geen meter (en had ook de raarste moeder, met haar laptop met vragen).

Oh ja Lars zelf, die kan me ook niet boeien. Geen slechte of lelijke vent, maar saaaaaai en ook oppervlakkig. Geen kraak of smaak aan. Van zijn weee manier van sjansen word ik ook onpasselijk en dan heb ik het nog niet eens over die Tong gehad. Brrr
.
Ik weet nog niet wat ik van Karin vind, denk wel lief maar ook een beetje niet van deze wereld.

Vader van marielle was trouwens wel netjes, en snapt het volgens mij wel.

Volgens mij wil Lars niet eens weten in wat voor soort leven laila leeft.
Jaaaaa die tong, die hangt er zo bij
Het zou natuurlijk echt smullen zijn als Lars in de laatste aflevering níet voor Laila kiest... welke draai zou Laila er dan weer aan geven? Ze is zo enorm overtuigd van zichzelf...

Zelfverzekerd is helemaal ok, ook geen probleem mee als je ervan overtuigd bent dat die man voor je gaat kiezen, maar wees dan op z'n minst zo beschaafd om je niet negatief uit te laten over de andere dames...
Ow die Jake is lekkuuurrr

Veel beterrr dan deze joker.
Nja ik ben geen Lailia,::) of een vriendin van haar ik zeg gewoon wat me opvalt!
quote:Vicky schreef op 16 juni 2011 @ 15:58:

Ben ik de enige die Lars wel heel sympathiek vond deze aflevering? Ja, vond m echt leuk.

En Karin vind ik ook een leuke, mooie, eerlijke meid.

En Laila is zelf ook vaak gekwetst, dus die hangt nu de zelfverzekerde door de wol geverfde vrouw uit.

En die andere twee zijn meisjes, best wel verwende meisjes.

Nee hoor, ik ook

Hij kwam erg netjes en sympathiek over.

Is voor hem ook niet makkelijk, zo voor de ouders gezet te worden.

Ik hoop/denk dat hij voor Mariëlla gaat
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat hoop ik ook Calvijn. Haar vind ik het leukst.
quote:eleonora schreef op 16 juni 2011 @ 20:23:

Dat hoop ik ook Calvijn. Haar vind ik het leukst.Wel zo'n meisje dat altijd alles mee heeft, zo lijkt het.....beetje jaloezie van mijn kant geef ik toe. Ik gun haar het beste hoor, daar niet van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven