Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat zo een Lars met van die jonge groene meiskes moet. En Laila doet alsof ze zo zelfverzekerd is, maar da's ze niet echt lijkt me, anders ben je toch niet zo non-stop negatief met die andere meiden bezig.

Lars is me een glijer zeg. Die moeder met d'r Ipad had hem goed klem geluld toen zij aan hem vroeg wat hij precies deed. Hij een verhaal over zijn handel in heren en damesondergoed en lingerie... "dus jij bent goed in verkopen"... hahaha idd! Een Verkoper is ie...
quote:Die moeder met d'r IpadJoost met d'r mindmap ja. Ik zou helemaal eng worden van zulke ouders!
Zag Feline vandaag, bij toeval. Ze zag er niet verdrietig uit dus da's prettig.

Overigens ziet ze er met een beetje make-up beter uit dan met die enorme plakkaten erop gesmeerd.
Mijn vent zei; het zou me niks verbazen als Layla als enige met Lars het bed induikt en dat hij dan een andere kiest, omdat hij geen makkelijke vrouw wil. Mannenpsychologie.

Betekent het aannemen van de sleutel automatisch van bil gaan? Je kan toch ook mee naar die kamer en een beetje zoenen en kletsen?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 16 juni 2011 @ 21:58:

Mijn vent zei; het zou me niks verbazen als Layla als enige met Lars het bed induikt en dat hij dan een andere kiest, omdat hij geen makkelijke vrouw wil. Mannenpsychologie.

Volgens mij niet eens slecht bedacht hoor!
quote:Maleficent schreef op 16 juni 2011 @ 21:58:

Betekent het aannemen van de sleutel automatisch van bil gaan? Je kan toch ook mee naar die kamer en een beetje zoenen en kletsen?

Precies!!

Maar dat schijnt naief te zijn, geloof ik.
quote:Vicky schreef op 16 juni 2011 @ 20:44:

[...]

Wel zo'n meisje dat altijd alles mee heeft, zo lijkt het.....beetje jaloezie van mijn kant geef ik toe. Ik gun haar het beste hoor, daar niet van.Misschien wel maar van de drie vind ik haar gewoon het leukst. Leila vind ik mooi maar meer niet en whatsherface, die andere vind ik lief maar nietszeggend, dus dan blijft Mariëlle over.
quote:Iwannalive schreef op 16 juni 2011 @ 21:18:

Ik snap niet wat zo een Lars met van die jonge groene meiskes moet. En Laila doet alsof ze zo zelfverzekerd is, maar da's ze niet echt lijkt me, anders ben je toch niet zo non-stop negatief met die andere meiden bezig.

Lars is me een glijer zeg. Die moeder met d'r Ipad had hem goed klem geluld toen zij aan hem vroeg wat hij precies deed. Hij een verhaal over zijn handel in heren en damesondergoed en lingerie... "dus jij bent goed in verkopen"... hahaha idd! Een Verkoper is ie...

Ik heb jet toevallig gezien en wat ik erg miste was de leeftijd van de ouders zoals ze het wel bij de meisjes doen. Ik was benieuwd naar het verschil in leeftijd. Vooral bij die jongste vrouwen daar zal ma niet zoveel meer ouder geweest zijn dan Lars.

Dat moeten ze bij de volgende Bachelor toch eens toevoegen. Daar wordt het weer een beetje leuker en interessanter door.
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 juni 2011 @ 01:30:

[...]

Ik heb jet toevallig gezien en wat ik erg miste was de leeftijd van de ouders zoals ze het wel bij de meisjes doen.

Bij de moeder van Feline stond haar naam en 24 erbij.

Stressed is just desserts spelled backwards
Ja Mal, dat zag ik ook

Het moet natuurlijk 42 zijn. Lars' leeftijd ongeveer
quote:ZaraZara100 schreef op 16 juni 2011 @ 21:56:

Overigens ziet ze er met een beetje make-up beter uit dan met die enorme plakkaten erop gesmeerd.

Oh waar?? Vertel vertel....

En Joost, wat een aparte voornaam voor een vrouw...
quote:eleonora schreef op 16 juni 2011 @ 12:13:

[...]

Ik vind haar niet lelijk, wel eng en een verschrikkelijk nare vrouw.

Maar ik ben dan ook stíkjaloers natuurlijk.

Jij jaloers, Leo?, nou daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.

Jij, met je prachtige uitstraling, je warme mooie betrokken karakter,

daar kan en mag die tante niet eens aan tippen!

Zo dat maar even gezegd hebbende.

Leo
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Het was ironie hoor, jaloers op een Leila, nah nee......

Dank je wel voor het fantastische compliment. , je bent zelf trouwens ook erg lief.
Nou jij bedankt.

Ik weet dat je het als een grapje bedoelde, Leo.

Maar ik zag even mijn kans schoon, hier, mijn nimmer aflatende bewondering voor jou, uit te spreken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:impala schreef op 16 juni 2011 @ 16:12:

en dan heb ik het nog niet eens over die Tong gehad. BrrrDaar moet je het op "ons" topic nog maar eens uitgebreid over hebben want het is mij niet opgevallen
quote:ZaraZara100 schreef op 16 juni 2011 @ 21:56:

Overigens ziet ze er met een beetje make-up beter uit dan met die enorme plakkaten erop gesmeerd.Feline heeft gewoon geen modellen/tv-kop. Maar ik geloof jou wel hoor, als je haar in het echt ziet is het vast een heel leuke meid om te zien.
Nou... m.i. niet een heel knappe meid om te zien, maar die heavy make-up van tv flatteerde niet zo.

Vind ik dan...
Joost, 24 - daar moet toch iets mis gegaan zijn met de ondertitels?

Die 24 sowieso, maar ze kan nooit Joost heten. Of ze moet in een hippe bui zelf besloten hebben dat dat best kon.
Die vrouw heet echt Joost, dat klopte wel, maar niet moeder, maar Feline is 24.
Ik denk dat Karin het gaat worden. Layla heeft een grote sexuele aantrekkingskracht op hem, maar denk dat hij toch denkt aan die bloementatoos op haar rug die over 60 jaar verwelkt op haar billen hangen. Marielle is te jong voor hem.
Volgens mij is een deel van de show zo nep als wat. Die meiden zijn zo belachelijk verschillend. Leila is op een bepaalde manier een sexy vrouw maar niet echt slim, een beetje tegen het ordinaire aan. Die Feline had een WO achtergrond en was weer een beetje een tutje. En op de vragen van de ouders van Marielle -die volkomen terecht waren- wordt door Lars zo'n halfbakken sociaal wenselijk antwoord gegeven...Een beetje rechtlijnig zou ik normaal gevonden hebben. Die is, een beetje grof gezegd, bijna van de madonna of hoer na de non...

Serieus, als je echt op zoek bent naar een date, dan had je toch zo "lady" als Chantal er na de kennismakingsronde al uitgegooid. Zo ordinair, zo vreemd mens...

Het gedrag van Lars is gewoon niet bepaald consistent qua smaak van vrouwen. Kan mij daardoor niet aan de indruk onttrekken dat van RTL een paar van die dames er in moeten blijven. Ook denk ik dat het gedoe met Leila die hem in de vorige episode had opgewacht gewoon een opzetje was van de programma makers. Neemt niet weg dat het vermakelijk is om naar te kijken.

Denk trouwens wel dat Lars zich behoorlijk uit de markt prijst als hij in de toekomst een relatie aan zou gaan met een ander dan de dames. Ik bedoel, ik heb door het programma een bepaalde indruk van hem gekregen, player - zich over al op een charmante manier onderuit kletsen - en te sociaal wenselijk over willen komen dat ik denk: No thanks, steek die roos lekker in je kont. Is vast goede bemesting en als je er 24 hebt kun je mooi een rozenperk aanleggen LOL!
Al die vragen die een programma als dit oproept. Volgens mij is dat het enige leuke en echte er aan.

De moeder van Laila met haar uitspraak als "zo gauw als ze stopt met werken dan is de relatie ook voorbij..." bijvoorbeeld. Zou ik niet echt leuk vinden.

Dan die Lars die misschien wel 3x gratis seks krijgt. De 3 vrouwen die zich in avondjurken mogen hullen en in een limo gereden worden. Gratis vakantie in een van de duurste vakantieoorden? Wat zouden ervoor betaald krijgen?

Bij studenten begint het vaak als een grap, maar als je dan mee mag doen, zou je dan afhaken?

Het is onzin dat het iets van de laatste tijd is, want er was ooit zo'n vakantie-programma (de geer??) waarbij ze een paar jaar geleden hebben terug geblikt met de mensen die zelfs in hun blote kont op tv stonden te dansen. Die wilden niet meer meewerken.

Misschien ook een idee voor een ander (en wat serieuzer) programma. Waarom doen die mensen aan zo'n programma mee? Maar door de grote hoeveelheid van dat soort programma's is het misschien niet eens meer interessant genoeg. Geen kijkcijfers mee te behalen.

Maar als er nog maar 1 laatste aflevering is dan ga ik die misschien toch nog kijken. Ben wel benieuwd of het inderdaad Laila gaat worden.
Krijgen alle dames nu een sleutel van Larsie boy?
quote:Vicky schreef op 19 juni 2011 @ 21:03:

Krijgen alle dames nu een sleutel van Larsie boy?

Het is dat jij het vraagt, maar dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Hoeveel avonden heeft hij ervoor? Hij heeft natuurlijk maar 1 sleutel.

Ik ga gewoon kijken naar die aflevering.
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 juni 2011 @ 21:18:

[...]

Het is dat jij het vraagt, maar dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Hoeveel avonden heeft hij ervoor? Hij heeft natuurlijk maar 1 sleutel.

Ik ga gewoon kijken naar die aflevering.Slecht programma maar heerlijke tv. Dus kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven