gmail opent niet meer

17-06-2011 08:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen kan ik niet meer bij mijn gmail. Als ik naar de website ga, staat alleen maar het logo van gmail op de pagina, en linksonderin op mijn scherm staat "done".

Iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik kan doen?
Je cookies en je geschiedenis even wissen?

En opnieuw proberen, anders via google op gmail/inloggen te komen.
Heb je het al geprobeerd via Google en dan linksboven naar 'gmail' ?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
de vorige keer dat ik dat had, had ik een enorm virus, die mijn virusscanner plat had gelegd. Ik zou voor de zekerheid kijken of je virusscanner nog werkt en kijken of er niks veranderd is.

Anders inderdaad je geschiedenis wissen of een systeemherstel doen tot de datum dat het nog werkte.

Succes
a docter a day keeps the apple away
.
@Nerd, dat is niet waar. Het is bij mij (mede door het virus) de enige manier geweest om alles weer te laten werken.

Ik zeg wat mijn ervaring is en dat was dat na een systeemherstel mijn gmail weer werkte
.
Mijn gmail werkt ook niet meer. Niet op computer werk én niet op computer thuis. Beetje jammer...
.
@ nerd, blijkbaar weet jij het beter en is mijn ervaring overbodig....
Eh... hoe kom ik aan een client?
quote:marmul schreef op 17 juni 2011 @ 09:44:

@ nerd, blijkbaar weet jij het beter en is mijn ervaring overbodig....Nomen est omen....
.
.
.
Dank allemaal, ik zal eens kijken. Gelukkig gebruik ik mijn Gmail account niet heel vaak, dus het heeft geen enorme haast.
Ik heb dit een aantal dagen geleden op mijn werk gehad. Ik moest mijn Compatbiliteitsweergave aanpassen. Dit is het icoon dat lijkt op gescheurd papier. Als dit niet werkt, dan kan het zijn dat je gmail nog moet toevoegen via 'Instellingen voor compatbiliteitsweergave', dit is te vinden onder Extra. Succes!
.
Ik moest onverwacht weg, dus kijk nu pas weer, Bedankt voor al jullie reacties.

Openen via google lukt ook niet. Krijg ook dan een lege pagina met alleen het logo van gmail, zonder mogelijkheid om in te loggen oid.

Ik heb ook al verschillende keren Internet Explorer gesloten en opnieuw gestart en ook de hele computer afgesloten en opnieuw gestart. Werkt ook niet...

Ik heb geen andere browser of mail.

Ik ben ook een vreselijke nitwit, dus snap dat via Thunderbird ofzo niet. Wat doe ik dan precies? In Jip en Janneketaal graag!

- voelt zich best dom -
.
Heb je je cookies en geschiedenis al gewist?
Het is gelukt!

Via Thunderbird, ontzettend bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven