Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wij zijn onderweg naar het zuiden des lands voor een weekendje weg.

Fijne avond allemaal!
veel plezier beck!
Fijn weekend becks!

GW, misschien dat H eerder nog niet zoveel trek heeft idd, kan ook natuurlijk!

Deb, balen dat je nog steeds zo misselijk bent, blegh!

Schoonzus id nu 26 en halve week zwanger. Als het weer begint gaan ze wel proberen het te stoppen, maar vaak als het eenmaal echt in gang is is dat moeilijk. Baarmoedermond is heel klein ofzo, weet niet precies hoe ze dat meten, en ze weten niet hoe lang de vliezen het nog houden..
Leo gefeliciteerd!!!!

Beck: lekker doorgeslapen!!! vannacht weer?

Hm deb, pillen neem je dus niet meer en nu weer misselijk. misschien huisarts om andere pillen vragen met minder bijwerkingen? Dit is toch geen doen zo?

Duuv: fijn dat je echo goed was en dat het bij schoonzus rustig is nu.

GW: lekker vakantie!!!

S sliep hier gister tot 8.15! Ze was om 7.00 even wakker, maar net toen ik haar eruit wilde halen, was ze weer stil. Toch weer in slaap gevallen. Om 8.15 hebben we haar wakker gemaakt,

omdat ze naar de creche moest, maar wie weet hoelang ze anders nog geslapen had! Normaal is het trouwens altijd 6.30/7.00.
Lekker becks, is N mee of gaat zij een weekendje logeren?

Annika, hopelijk herhaalt S dat lang slaap trucje dit weekend ook weer!
Leo, van harte!! Hopelijk heb je een leuke dag vandaag!

Duuv, ik blijf het zo'n heftig verhaal vinden van je schoonzus.

Deb, eens met annika, ik zou de huisarts nog eens raadplegen of je niet iets anders kunt krijgen. Dit is toch niet echt prettig zo (understatement).

Wow annika, lekker uitslaper heb je!

GW, in mijn beleving dalen prijzen van vliegtickets niet echt (tenzij ze last minute zijn), dus misschien moet je het er toch maar op gokken?

Beck, veel plezier!

Joehoe, 't Is weekend!! Alleen vertrekt man zaterdagavond voor 10 dagen naar 't buitenland. Getver, zie er wel een beetje tegenop. Vooral omdat komende week ook héél druk is op m'n werk.
ik ben er weer !!!!!

Ben helemaal harstikke bijgekomen. Heenreis was echt prut... maar vakantie maakte alles goed. Lekker gegeten, heerlijk weer gehad, leuke mensen ontmoet en M heeft het zo naar haar zin gehad met allemaal andere hollandse kindjes !!!
fan

Fijn dat het zo leuk geweest is, M dus weer helemaal fit? (Loopt ze al? Aangestoken door al die andere kindjes?)
fan!

Wat fijn dat je vakantie zo geslaagd was!! En ook fijn dat M het ook zo naar haar zin heeft gehad!!

Speec en Annika: ik wil het nog even een paar daagjes aankijken, als het dan niet anders wordt, ga ik idd wel weer naar de huisarts om te vragen voor wat anders....
GW, M. is weer helemaal fit. AB sloeg echt heel erg snel aan !!! Ze loopt nog niet los nee. Maar ze loopt wel al stukken stabieler aan 1 hand, en ze is nu echt heel erg bezig met klimmen/optrekken etc.

Ze heeft wel heel veel opgepikt van andere kinderen. Op dinsdag bijv. zat ze nog naar haar gietertje te kijken van wat moet ik hier mee, en op woensdag had ze het ineens door.. had echt zoiets van HUH???
Fan: wat leuk dat je vakantie zo'n succes was!
Ebp

waarom kan ik niet meer uitslapen? Zit weer in een rustig huis (jippie, H lijkt echt het langer uitslapen weer te pakken te hebben ipv de 6 uur op een werkdag).

Fan, leuk om te zien he, hoeveel ze van anderen oppikken!
Hoi fan! Welkom terug!
Husk, ik moest beginnen met groente, zodat hij met 6 maand gewend was van t lepeltje te eten en ook daadwerkelijk wat binnen zou krijgen.

Deb, gewoon toegeven aan die vermoeidheid. Dan maar wat minder netjes in huis.

Kun je niet om andere medicijnen vragen voor misselijkheid?

Duuv, fijn dat de echo nu helemaal goed was

Fan, fijn dat jullie zo’n leuke vakantie hebben gehad!

Gister heeft vriend samen met mijn vader het gras erin gelegd! Nu is de achtertuin bijna klaar. Alleen nog hek plaatsen en dan kan J1 buiten spelen.

Gisteravond afscheidsfeestje gehad van vriendin, die gaat dinsdag op uitzending. Vind t nog een vreemd idee dat ze straks 5 maand weg is.
Even een snelle zwaai naar Fan, klinkt als een geslaagde vakantie, fijn!
maya, gaat je vriendin naar Afganisthan? OF een ander soort uitzending?

Hier net nog even naar tickets gekeken, zie ik ze ineens weer voor de oude prijs staan, wil ik boeken zijn ze weg.... grrrr, heb er zwaar de p in.
gw, ze gaat idd naar afghanistan. ze gaat daar onderzoek doen en hoeft zelf (gelukkig) t kamp niet af. maar blijft wel spannend

j2 is beetje pieperig vandaag. niet op bed willen slapen en op schoot ook steeds huilend wakker worden
Dubbel.
Hoi hoi even ego en snel. Ik denk dat we met een lopende N thuis komen. Hele stukken worden hier nu lopend afgelegd dus straks gaat ze echt los lopen.
ook ego: nieuwe film op H & FB!

cool beck!
Becks wat goed zeg !!! M. heeft ook veel geleerd op vakantie !!

We hebben trouwens geluk gehad in het vliegtuig. 2x een extra stoel voor M. Gelukkig maar, anders was het helemaal dramatisch geweest. Kind wou echt niet op schoot...
Waar is iedereen?
Geeeen idee....
Hier!!
Ik heb net nog wat nieuwe foto's van M. op onze haaaif gegooid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven