Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
pff, die meiden hier zijn allemaal zo mager!
Meld!

Char gefeliciteerd met je nieuwe baan, lezen we nog over hoe en wat?

Murron wat leuk ook al zo'n meidengezin, gefeliciteerd!!

Heb heel globaal bijgelezen hoor, was toch wel veel om in te halen. Duuv is er al nieuws van je schoonzus?

Vanmiddag M. om 13.00 uur naar bed gedaan en om kwart voor 3 sliep hij eindelijk, zo frustrerend, ik weet niet hoe dat straks moet met een baby erbij. M. is dan gewoon moe, maar wil er niet aan toegeven en blijft dat bed uitlopen (god wat mis ik het ledikant). Uiteindelijk slaapt hij pas als je er naast gaat liggen en over zijn ruggetje aait, maar ook niet in het begin, dan is nog veel te onrustig en wil hij niet eens gaan liggen. Geen slaapje is ook geen optie, die keren dat hij zijn middagslaapje heeft overgeslagen sliep hij die nacht zo onrustig dat ik er wel drie keer uitmoest dus das ook niks. Ook wordt hij de afgelopen dagen weer rond 6 uur wakker 's ochtends..... zucht.

Verder is het wel een heerlijk kereltje hoor!!!

En het huis is nu echt bijna aan kant, hehe.
O ja Hus, M. is precies op tijd geboren omdat ze daar niemand langer dan 40 weken zwanger laten rondlopen.

Ik heb gisteravond ook babyboom gekeken, word je inderdaad niet blij van, wat verschrikkelijk van dat schattige kereltje dat niet ouder wordt dan 2 of 3 jaar.... ik kon wel janken! Ook niet echt fijne programma's als je bijna gaat bevallen trouwens.
Oh Leo, dat klinkt pittig, zo'n kereltje dat niet wil slapen. En in hoogzwangere toestand kun je toch al minder hebben.

Char, gefeliciteerd! Wat is het voor iets? Wanneer begin je?

Moom, stiekemerd met je kdv-smoes , niet echt naar je zin daar? 't Klinkt in ieder geval niet als een jaloers makens tripje.
Murron, ook een meisje, wat leuk! En fijn dat alles goed is!

Grappig, ik ben tot nu toe de enige die straks van allebei 1 heeft, de rest met 2 kindjes zijn allemaal van hetzelfde geslacht..

Moom, on your way back?

Gefeliciteerd Char!! Lekker hoor!

Hier nog geen nieuws van schoonzus, en ik ga er maar vanuit dat geen nieuws goed nieuws is. Zal vanavond even bellen.

Morgen hebben we weer een echo!
Leo, wat vervelend dat M niet goed wil slapen. Is het ook geen optie om hem weer in een ledikantje te laten slapen?
Pittig idd leo. Geen tips, zover zijn wij nog niet

Ja, zit alweer op luchthaven. Bleeh was echt niets aan vandaag. Behalve dan lekker weer
Kath, ben je al weg?? Veel plezier!!
Zo ff update over werk, extra regel etc... Eerst alles opruimen...
aaaaaah ik word helemaal kierewiet van N. Ik zal het zelf wel niet goed hebben gedaan of zo maar ze wil gewoon niet zelf inslapen, en ik ga er niet weer een halve avond naast zitten.
He bah becks..

Is het geen idee als je zeker weet dat er niets aan de hand is haar te laten gaan? Hebben we uiteindelijk met D ook gedaan. Ik in tranen op de bank, man me tegenhouden dat ik toch niet heen zou gaan. (of wel heen gaan, niets zeggen, goed leggen en weer weg gaan)

Heeft hier 2 avonden geduurd, toen was het over..
Ben ik weer!

In trainingsbroek voor de tv, haha.

Ik ga bij bedrijf in Mariss-city werken, die kleur en knutselboeken maakt voor in ziekenhuizen voor kids.

Het doel is om bedrijven te vinden die een logo of advertentie willen plaatsen. Ik krijg een eigen regio toegewezen en moet binnen die regio bedrijven vinden en binden.

Een hele uitdaging want dit werk heb ik nog nooit eerder gedaan!

Maar, alles valt te leren, dus dit ook!

Over een tweede regel. Ik krijg eerst een 3 mnd contract, dus eerste 3 maanden gebeurd er nog niets hier. Daarna even afwachten wat voor contract ik dan krijg.

Als het een jaarcontract is, dan ga ik zeker in gesprek met vriend!

Ik krijg trouwens vaste werkdagen en minimaal 20 uur in de week.

Verder niet bijgelezen, ben nog aan bijkomen van pinksterweekend. Op stap geweest... jeetje, dat was heftig!

Afgelopen nachten slecht geslapen, dus nu lekker met voetjes omhoog!
Becks: hier ook zelfde als bij Duuv gehad. S krijsde het ook vaak uit, terwijl er niets was.

Dus als je weet dat er niets is, en je kunt er tegen, zou je haar kunnen laten huilen?

Slaapt ze s nachts nog steeds door?
Oh ja, ik moet maandag al beginnen!
Spannend char! weer een nieuwe uitdaging!
ja een hele uitdaging! vind het wel spannend!

en dit is niet via uitzenbureau maar direct bij bedrijf, dat scheelt ook!
Ik heb haar ook laten gaan en nu slaapt ze. Gelukkig.

Charlotte, goed zeg! Fijn vaste dagen en zo. Heerlijk!

Zit nu via uitzending gemist babyboom te kijken nu pas de tweede aflevering maar heavy hoor.
Wordt nog veel heftiger becks. Vond die van gister verschrikkelijk, heb zo hard gehuild.. Weet niet of ik volgende week weer kijk, trek dat niet zo goed, die zielige verhalen. Gister toen ik naar bed ging D nog maar een hele dikke knuffel gegeven..
Goed zo Becks!

Misschien s nachts ook proberen als je weet dat er niets aan de hand is?

( is zwaar, I know!)
hmmm ik moet babyboom ook maar eens zien.

hoeveel afleveringen zijn er tot nu toe? ( weet ik hoe lang ik moet terugkijken)
Volgens mij zijn we nu bij vijf geloof ik.

Misschien 's Nachts ook maar eens laten gaan. Het is ook niet meer iedere nacht dat ze wakker wordt hoor.
okeej! gaat goede kant op!

Misschien kun je haar dan boven laten huilen en zelf beneden slapen? Hebben wij ook gedaan.

Klinkt heel ontaard en het kost echt doorzettingsvermogen, maar als er niets is met kleine meid, lijkt het erop dat ze het om de aandacht doet...

Maar ik ben er natuurlijk niet bij, en jij weet het beste hoe N is, maar hopelijk kan het helpen
Pff laten huilen, ik kan het niet (en ik wil het ook niet, mss is dat nog wel de belangrijkste reden). Haha en dat van een ijskonijn dat niet om babyboom gehuild heeft (niet dat ik het niet zielig vind hoor)
Ik kan D ook niet laten huilen, maar ik was op gegeven moment zo verschrikkelijk moe. Hij was 15 maand en werd soms nog 4 keer per nacht wakker. Op gegeven moment was voor mij het punt, nu ben ik er klaar mee..
H is gelukkig altijd een vrij goede slaper geweest en als ze 's nachts wakker wordt is het weer neerleggen, speen erin en doortukken, dat kost mij minder frustratie dan wakker te liggen omdat ze aan het huilen is. Dus in zoverre heb ik makkelijk l#llen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven