Mode & Beauty alle pijlers

parfum, maar welke?

18-06-2011 15:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was gister op een verjaardag en iemand had Loewe parfum op. Heeeerlijk.

Nu wil ik deze gaan bestellen maar nu zie ik dat Loewe er meerdere heeft.

Iemand tips? Welke is lekker?

Iris
Ik vind parfums bij iedereen anders ruiken, dus kun je niet bij een parfummerie proberen welke bij jou lekker ruikt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Inderdaad, parfum ruikt bij iedereen anders. Ik zou gewoon even naar de winkel gaan om te kijken welke het lekkerste is!
Ik ken het niet, maar zou het uit proberen in je plaatselijke drogist of parfumerie.

Op iedere huid ruikt het weer anders.
Altijd eerst zelf uit proberen, of het bij jouw huid ook past.

Ik had eens een parfum op, dat een collega ook lekker vond. Zij kocht dezelfde en bij haar (zei ze) rook het naar poep....ze spoot het dus maar op haar kleding i.p.v. haar huid!
Nu het toch over parfum gaat, wie heeft er een goede tip voor een eau de parfum dat fris en niet al te sterk ruikt, en niet bloemig. Een beetje het net-onder-de-douche-vandaan effect. Ben al een tijdje op jacht maar ik kan niet echt iets vinden naar m'n zin.
clean pure

ik heb het maar vind inderdaad dat het ruikt alsof je net gedoucht hebt niks meer of minder.

Misschien heb je een parfum die jou tegenvalt dan kunnen we ruilen!
quote:lulu_ schreef op 18 juni 2011 @ 17:31:

Nu het toch over parfum gaat, wie heeft er een goede tip voor een eau de parfum dat fris en niet al te sterk ruikt, en niet bloemig. Een beetje het net-onder-de-douche-vandaan effect. Ben al een tijdje op jacht maar ik kan niet echt iets vinden naar m'n zin.L'eau d'Issey....vind ik heerlijk.
L'eau d'issey ruikt bij mij te heavy. Voor Clean Pure zal ik eens kijken bij de Bijenkorf, daar zit een Skins in-store. Mijn favoriete luchtje momenteel is trouwens Gaultier² van Jean Paul Gaultier, maar die vind ik too much voor elke dag. Thanks voor de tips tot nu toe en andere ideeën zijn natuurlijk altijd welkom!
L'Eau d'Issey vind ik alles behalve fris en alsof je net onder de douche vandaan komt. Bij anderen best lekker, bij mij niet. Ik hou van chanel. Vroeger had ik ook nog wel Ralph lauren en estee lauder.

Clean pure ruikt inderdaad naar schone was. Maar dat vind ik die 60 euro dan weer niet waard want als mijn kleren niet meer fris ruiken gaan ze gewoon in de was. Zelfde geur, misschien iets minder sterk. (Ariël met een vleugje lenior)

Wat ik wel erg lekker vind, misschien ook als parfum is die verveine geur van zo'n Franse winkel. Ik heb dat voor in huis maar kan me zo voorstellen dat dat als parfum ook lekker ruikt, citroenfris.
Was het een zware geur van Loewe?
@lulu_ Pure White Linnen is ook een aanrader m.i.
Vindt de geuren van La Perla erg lekker ruiken ,en vooral Charme.
Chanel 19 is een "zachte" geur

5th avenue van Elisabeth Arden ook.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven