Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Dat is ook zo Yellow maar hoe je het ook went of keert uiteindelijk lig ik hier helemaal alleen. Sorry wil geen dramaqueen zijn maar soms is het gewoon zo zwaar. Soms denk ik ineens aan hoe het was en hoe het zou moeten zijn.
Je bent geen dramaqueen hoor iebs

Ik probeer ook maar iets te zeggen wat afleidt of moed inpraat. Snap wel dat het niet zo werkt ...
IBI
Ibi kom op zeg je bent toch geen dramaqueen. Wat je hebt meegemaakt is toch niet niks. En dan vooral op die speciale dagen dan voel je het helemaal.

En yellow is toch de dramaqueen hier?
speciaal voor mikhah een recente foto van mij

dank jullie!

Ga proberen te slapen word toch niks meer vanavond met mij.

Truste dames!!!
Welterusten Ibi
Mooie foto ieb, jij ook lekker slapen

Yellow dat lippie
Yellow hoe is het met de wasmachine vrouwtje? Nog last van gehad?
Nee, ik heb haar niet meer gehoord.

Ik denk eigenlijk dat ze toch wel een beetje geschrokken is dat ik echt de politie heb gebeld. Ze is niet helemaal koosjer, komen best wat louche mensen aan de deur bij haar, dus ze zal zich wel koest houden ivm de politie die haar in de gaten houdt denk ik?

Ik vind het best zolang ze mij maar met rust laat. pfoeh ik was toen echt beetje hysterisch, maar nu vind ik haar vooral triest eigenlijk.
Kan me voorstellen dat je er hysterisch van word, was toch ook niet niks die avond. Pff vond het heavy hoor. Is wel goed dat ze geschrokken is laat ze jou tenminste met rust. Voor zo lang als het duurt. Vind je het niet eng dat volk wat er bij haar aan de deur komt?
Niet altijd prettig nee.

Maar weet je wat het is, ik zie er zelf ook best 'intimiderend' uit. Ben flink, heb allemaal piercings in mijn gezicht, ben bruin (ja dat helpt bij dat soort figuren) dus ik denk dat ze toch wel een beetje oppassen. En ik heb nu al bewezen dat ik niet over me heen laat lopen. tenminste, dat hoop ik dan maar he

Ik ga denk ik zo slapen.. MOrgen studeren. WIl jij nog iets kwijt lieve mikhaah?
Nee meis jij gaat maar lekker slapen je moet fit zijn voor je studie. Want ik heb er het volste vertrouwen in dat je het haalt. Dus trusten yellow en lekker slapen
jeej lekker slapen hihi.

leukste zin in tijden

Jij ook lekker slapen straks
Jullie slapen al lekker

Ik ben dus te laat.

Yellow goed bezig geweest.

Iebje, morgen een moeilijke dag voor je. Toch vind ik dat je het geweldig doet en natuurlijk ben je geen dramaqueen. Ik maak al drama voor veel minder. Je bent een kanjer!

Mika ook al zo vroeg onder de wol? Ben ik van jou niet gewend!

Choco, wat leuk dat je ff langs komt! Genieten hè!
He Chat ik lees je nu pas, ik was aan het tv kijken. Maar jij ligt natuurlijk nu al te slapen. Jammer
Goeie morgen allemaal! Tijd voor mij om op te staan, want over een uur begint t verjaardagsfeestje.

Ibi Hoop dat vandaag meevalt.

Yellow, succes met studeren. Je kunt het!

En de rest: fijne dag gewenst.
Goedemorgen allemaal

Sanne veel plezier op je verjaardagsfeestje

Ibi, een extra dikke voor jou in deze moeilijke tijd

chat en mikhah ook een knuffel omdat ik jullie lief vindt
bedankt voor de lieve woorden en knuffels. Vanmorgen wakker gebeld door mijn tante die vroeg of ze langs kon komen dus die is geweest en is nu net weg.

Ondertussen belde andere tante of ik het fijn zal vinden om met hun naar zijn graf te gaan dus ga ik straks die kant op met hun. Ik ga daar ook eten dus ben weer onder de panne voor vandaag.
Fijn dat ze aan je denken.

Veel sterkte.
Sterkte Ikbenikenbenertrotsop!

Zucht waarom blijf ik maar huilen? Lekker ook van mijn vriendin, ze vroeg of ik mee uitging ( ze gaat altijd met een grote groep uit, dus missen zal ze me ook niet), nee op geantwoord omdat ik me verdrietig voelde en rode ogen had van het huilen. Antwoordt ze doodleuk; nou in het donker zie je die niet hoor.. HALLO wat is dat voor een kansloos antwoord :(.
Ibi meid heel veel sterkte vandaag en wij zijn er vanavond voor jou hoor

Sanne veel plezier vandaag

Yellow ik vind jou ook lieeef
We moeten toch vandaag de 3000 vol krijgen hoor
Ik dacht met dit weer zit iedereen wel achter de pc omdat ie zich verveelt. Ben ik de enigste
ik heb : ik vindt geschreven!! AAAAAh ik kan niet meer spellen...

Venti, vervelend voor je. Je moet alles doen in jouw eigen tempo hoor.

Ibi fijn dat je mensen om je heen hebt vandaag

Mikhah niet huilen hoor ik ben stiekem aan het forummen even, maar ik moet echt verder...bleegh studeren bleegh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven