zolder- pictures please
zondag 19 juni 2011 om 12:25
quote:pilous1 schreef op 19 juni 2011 @ 12:20:
Ik kom nooit op de zolderkamer. Op de voorzolder staat de wasmachine, met de droger er naast, en 4 kattenbakken. De zolderkamer, dat is de speelruimte van mijn 'hubbie' die daar lekker kan 'klussen' Als ik hubbie en klussen lees krijg ik de gedachten van een SM-zolder waar hij met zichzelf mag spelen!
Ik kom nooit op de zolderkamer. Op de voorzolder staat de wasmachine, met de droger er naast, en 4 kattenbakken. De zolderkamer, dat is de speelruimte van mijn 'hubbie' die daar lekker kan 'klussen' Als ik hubbie en klussen lees krijg ik de gedachten van een SM-zolder waar hij met zichzelf mag spelen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 19 juni 2011 om 12:55
Wij hebben een hele enge zolder waar we bijna nooit komen. We wonen in een heel oud huis en hebben nog maar de helft bewoonbaar gemaakt. Op de zolder staan oude en antieke meubels op geslagen, je weet wel met lakens eroverheen en heel veel spinnenwebben. Ik laat de katten er weleens los als ik weer getrippel boven mijn hoofd heb gehoord als ik niet kan slapen.
Wat we gaan doen met de zolder weten we nog niet. Is de laatste fase van de restauratie. Tips zijn welkom.
Wat we gaan doen met de zolder weten we nog niet. Is de laatste fase van de restauratie. Tips zijn welkom.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zondag 19 juni 2011 om 13:57
quote:mrsstanleywalker schreef op 19 juni 2011 @ 12:55:
Nu naar zolder om de oude meubels af te stoffen, er een mooi kiekje van te maken en dat op MP te plempen. Het kan een mooie vorm van vintage zijn waar iemand anders gelukkig van wordt en jij een mooi prijsje voor vangt. Als je dit uitstelt tot het begin van je project eindigen ze waarschijnlijk op de stort of op zijn best bij een kringloop- of weggeefwinkel (dan is er nog steeds iemand blij mee, dat dan weer wel).
Bijkomend voordeel is dat je in elk geval kunt zien met wat voor een ruimte je een project in wil gaan.
Mijn zolder heeft een vlizotrap dus wat erop gaat komt er in principe niet meer vanaf tot ik verhuis. Het lukt me wel eens om er in juni de carnavalsspullen te stallen of in maart de campingspullen.
Nu naar zolder om de oude meubels af te stoffen, er een mooi kiekje van te maken en dat op MP te plempen. Het kan een mooie vorm van vintage zijn waar iemand anders gelukkig van wordt en jij een mooi prijsje voor vangt. Als je dit uitstelt tot het begin van je project eindigen ze waarschijnlijk op de stort of op zijn best bij een kringloop- of weggeefwinkel (dan is er nog steeds iemand blij mee, dat dan weer wel).
Bijkomend voordeel is dat je in elk geval kunt zien met wat voor een ruimte je een project in wil gaan.
Mijn zolder heeft een vlizotrap dus wat erop gaat komt er in principe niet meer vanaf tot ik verhuis. Het lukt me wel eens om er in juni de carnavalsspullen te stallen of in maart de campingspullen.
zondag 19 juni 2011 om 16:47
maandag 20 juni 2011 om 11:41
Ik heb op zolder een grote kastenwand met daarachter allemaal zooi. Verder staat er een tweepersoons bed. Het is de logeerkamer bij ons, aangezien mijn ouders in duitsland wonen. We hebben nu een open zolder, maar willen wel een keer die kast wat kleiner maken (komt nu tot de 2e balk en willen liever iets lager) en dan een voorzolder maken. De wasmachine en droger staan er nu ook al trouwens.