Nieuwe stofzuiger
zondag 19 juni 2011 om 17:19
Ik ben toe aan een nieuwe stofzuiger. Ik ben verhuist van een studio naar een huisje met een woonkamer en slaapkamer. Daarnaast is er een kat bij komen wonen. Mijn stofzuiger voldoet nu niet meer. En hij was al niet al te best om mee te beginnen (30 euro).
Heeft iemand een aanrader? Ik zoek een stofzuiger voor een klein huisje met een kat die niet al te duur is. Zou het namelijk jammer vinden om al het geld wat ik heb teruggekregen van de belastingdienst er aan uit te geven.
Heeft iemand een aanrader? Ik zoek een stofzuiger voor een klein huisje met een kat die niet al te duur is. Zou het namelijk jammer vinden om al het geld wat ik heb teruggekregen van de belastingdienst er aan uit te geven.
zondag 19 juni 2011 om 17:46
Toevallig hebben wij net een nieuwe gekocht (Philips die we hadden was 20 jr. oud, doet het nog prima, alleen het snoer rolde niet meer op en nu was er ook zo'n zijwiel af; dat laatste is toch wel erg lastig) en dat is een Miele.
Beste merk stofzuiger, volgens de verkoper. Ik merk nu al dat ie ook veel wendbaarder is, veel beter zuigt, etc. Maar er hangt wel een prijskaartje aan, dat wel.
Beste merk stofzuiger, volgens de verkoper. Ik merk nu al dat ie ook veel wendbaarder is, veel beter zuigt, etc. Maar er hangt wel een prijskaartje aan, dat wel.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 19 juni 2011 om 18:01
ik heb een samsung, voor 99 euro bij de mediamarkt. Mijn schoonmaakster zegt dat hij het beste zuigt van alle stofzuigers in huizen waar ze werkt (weet niet hoeveel huizen dat zijn). Weet niet hoe duurzaam hij is, heb hem nog maar net. (en misschien is het ook wel een kwestie van nieuwe stofzuigers zuigen schoon)
maandag 20 juni 2011 om 11:27
Ik heb ook een miele. Dat zijn toch de beste. Inmiddels heb ik hem alweer 7 jaar en nog nooit iets mee gehad. Hij doet het npg steeds net zo goed als in het begin en dat is naar mijn idee ook de enige stofzuiger die de kant op gaat die jij wil. Ook als ie achteruit moet draait ie niet ofzo. Alleen merk je het wel als de zak vol zit. Dan zuigt ie niet meer zo goed haha! Maar dan weet je ook meteen wat er aan de hand is. Maar da's ook echt pas als de zak echt vol zit, daarvoor merk je niks.
Zo'n zakloze zou ik niet aan beginnen, tenzij je een dyson koopt. Al die andere merken zijn crappy en doen het toch niet helemaal goed. Buiten dat vind ik die dingen zo vies om leeg te gooien. Je moet altijd met je handen dat filter schoonmaken...brrr...
Zo'n zakloze zou ik niet aan beginnen, tenzij je een dyson koopt. Al die andere merken zijn crappy en doen het toch niet helemaal goed. Buiten dat vind ik die dingen zo vies om leeg te gooien. Je moet altijd met je handen dat filter schoonmaken...brrr...
maandag 20 juni 2011 om 11:30
quote:Ivetje schreef op 20 juni 2011 @ 11:27:
u ik niet aan beginnen, tenzij je een dyson koopt. Al die andere merken zijn crappy en doen het toch niet helemaal goed. Buiten dat vind ik die dingen zo vies om leeg te gooien. Je moet altijd met je handen dat filter schoonmaken...brrr...Ik ben erg blij met mijn zakloze Philips. Enne... er zit een borsteltje bij om het filter schoon te maken...
u ik niet aan beginnen, tenzij je een dyson koopt. Al die andere merken zijn crappy en doen het toch niet helemaal goed. Buiten dat vind ik die dingen zo vies om leeg te gooien. Je moet altijd met je handen dat filter schoonmaken...brrr...Ik ben erg blij met mijn zakloze Philips. Enne... er zit een borsteltje bij om het filter schoon te maken...
maandag 20 juni 2011 om 11:35
Ik blijf erbij dat er geen goede, zakloze stofzuiger is behalve dyson. Ik heb inmiddels 3 van die krengen gehad en alle 3 zagen ze vroegtijdig de binnenkant van de container. Ook de philips en dirt devil. Geef mij dan maar gewoon de miele. Zak verwissel ik eens in de 4 maanden ofzo. En heb nu goedkopere zakken gevonden, dus zoveel kost het niet eens.
maandag 20 juni 2011 om 11:38
Miele, ik heb er al 7 jaar een. Zuigkracht is super, ik heb 2 katten...Uit de S3xxx-serie. Die kosten tussen de 100 en 200 euro. Zit al jaren in het assortiment.
http://www.kieskeurig.nl/ ... /bezorgen/242758/#prijzen
http://www.kieskeurig.nl/ ... /bezorgen/242758/#prijzen
maandag 20 juni 2011 om 17:59
[quote]aventura_ schreef op 20 juni 2011 @ 11:38:
Miele, ik heb er al 7 jaar een. Zuigkracht is super, ik heb 2 katten...Uit de S3xxx-serie. Die kosten tussen de 100 en 200 euro. Zit al jaren in het assortiment.
Miele spreekt mij wel aan. Ook goede ervaren met mijn wasmachine van Miele. De prijs is ook wat ik een beetje in gedachten had. Ik vroeg me alleen nog af of er ook een pakketborstel bij zit. En wanneer dit niet het geval is hoe duur zoiets is. Kan hier namelijk niks over vinden op internet. Misschien een beetje stomme vragen, maar begin voor het eerst echt een huishouden .
Miele spreekt mij wel aan. Ook goede ervaren met mijn wasmachine van Miele. De prijs is ook wat ik een beetje in gedachten had. Ik vroeg me alleen nog af of er ook een pakketborstel bij zit. En wanneer dit niet het geval is hoe duur zoiets is. Kan hier namelijk niks over vinden op internet. Misschien een beetje stomme vragen, maar begin voor het eerst echt een huishouden .
maandag 20 juni 2011 om 18:37
www.vergelijk.nl
of www.kieskeurig.nl
Hier kan je je wensen filteren, van prijs tot merk. En je ziet recenties van gebruikers.
of www.kieskeurig.nl
Hier kan je je wensen filteren, van prijs tot merk. En je ziet recenties van gebruikers.