Mode & Beauty alle pijlers

Beste bronzing powder

19-06-2011 20:14 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naarstig op zoek naar een goede bronzing powder. Wie kan mij helpen om een keuze te maken. Ik zoek één die niet te veel glittertjes heeft. Een beetje (gezonde) glans is wel gewenst. Het moet gewoon lekker natuurlijk ogen.

Thanks!!
Clinique - Fresh Bloom AllOver Colour
L'oreal had een fijne maar die hebben ze uit de handel gehaald.

Momenteel gebruik ik bronzing powder (5) van SPF 12
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MAC, Lancome en Clarins hebben mooie bronzing powder weet ik uit eigen ervaring.
De poeder van Fushion Beauty in de kleur Luminous te koop bij Douglas is echt super.
YSL

(Wel duur...)
Ik ben erg tevreden over Catrice SUNglow (is beetje mat maar mooi natuurlijk!) Ik heb Lighter skin. Erg goedkoop ook trouwens.
Guerlain of MAC

MAC heeft heel veel kleuren en soorten, dus meer keuze en niet zo prijzig.
Love my life!
Noubat heb ik nu en is niet zo duur. Vroeger ook wel Chanel en Estee Lauder gebruikt.
Er zijn best veel goede, zelfs goedkope maar alles staat en valt met de juiste manier van opbrengen..

Je moet de uitstekende delen van je gezicht, die als eerst bruinen (neus, voorhoofd en wangen) aanzetten en daarna licht vervagen over de rest van je gezicht. Bij voorkeur met een dikke kwast!

Ik heb een hele goede en die kost maar liefst 3,99 Miss Sporty Tan so Fine 002 (de 001 is te oranje) Geweldige gloed zonder glitters!
Neem in ieder geval niet de Shimmer Brick van Bobby Brown.

Je bent dan Glow in the Dark, vooral op foto's...
Nou daar ga je al. Er wordt geen twee keer hetzelfde merk genoemd

Ik lees mee trouwens, vind bronzing powder erg mooi, maar wil liever niet te veel 'glitteren'.
quote:bunnerbobbelien schreef op 19 juni 2011 @ 20:40:

Ik lees mee trouwens, vind bronzing powder erg mooi, maar wil liever niet te veel 'glitteren'.Neem vooral mijn advies dan ter harte...
Ik ben heel tevreden over de Bourjois bronzing powder, in zo'n kartonnen doosje met chocolade op de voorkant. (Hij ruikt ook naar chocola! maar niet zo dat je gezicht ernaar ruikt hoor :P)

Ik heb een hele lichte huid en heb de lichtste kleur (er zijn maar 2 kleuren), die is echt perfect! Wel heel subtiel en geen glitters, ook geen glans. Maar wel een natuurlijk bruin kleurtje, absoluut niet oranje of grauw.

The bodyshop heeft mooie bronzers die een beetje shimmery zijn.
Voor twee jaar terug had ik een van Guerlain erg mooi maar zeer prijzig.

Tegenwoordig die van de MAC en die doet niet voor die van Guerlain onder,Guerlain had alleen mooiere verpakking.
quote:SeptemberGirl schreef op 19 juni 2011 @ 20:16:

Clinique - Fresh Bloom AllOver ColourDeze heb ik ook, ideaal!
Warmth van Bare Escentuals. Blijft de hele dag mooi en er zit een SPF15 in.
Van de hema, wel alleen mooi op de wangen omdat hij wat glittert, heb zelf een lichte huid maar werkt prima!
bedankt voor de bruikbare tips. Ik denk dat het een kwestie wordt van uitproberen...Kan alleen een hele klus worden om de juiste te vinden...
quote:xsxaxmx schreef op 19 juni 2011 @ 21:35:

[...]

Deze heb ik ook, ideaal!

Yeuh, wij hebben gewonnen, deze wordt 2 keer genoemd!!

Hij is echt zalig, binnenkort weer een nieuw doosje kopen....
Waarom een bronzing powder en geen foundation/poeder?
quote:Ksenija schreef op 21 juni 2011 @ 22:10:

Waarom een bronzing powder en geen foundation/poeder?Dat is appels met peren vergelijken!
quote:La.vie schreef op 21 juni 2011 @ 22:16:

[...]

Dat is appels met peren vergelijken!

Ik stel een vraag, ik maak geen vergelijking.

Met je opmerking is mijn vraag nog steeds niet beantwoord.
Voor mij een poeder, omdat ik er met een foundation uit zie als een vage versie van mezelf, mijn sproeten horen bij mij. Ik gebruik een poeder, omdat dat net even een beetje speelt met het licht en daardoor zie ik er iets frisser uit.
Het ging mij even om de keuze voor een BP ipv gewone poeder. BP is toch zo nepzonnig, zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven