Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
voor N!

lastig, dat J2 zo selectief met flesdrinken is, maya!
Hus, er is nog een hele kleine kans dat ik wel mee kan maar het gaat er echt om spannen... vind het niet leuk

Oh en het huilen voor het slapen, hier is het ook wel eens s'avonds...
Murron, ze slaapt wel in een andere kamer en in een ander ledikant, maar we hebben haar afgelopen december al doorgeschoven, dus dat zal het niet zijn...
Hus, het is de leeftijd volgens mij.... er zijn er meer die dit doen van november....
Heel slecht geslapen op bank...

Nog steeds zuurbranden... Niks raars gegeten, dus snap er niks van...

Vandaag hele dag bij schoonouders geweest ( was zooooo gezellig, NOT)

Daarna thuis eten, S op bed, was draaien. Kleren voor morgen klaar gelegd, morgen eerste werkdag:-d

Nu lekker slapen... Als mn maag dat toestaat tenminste...

Trust!
mss beetje spanning, charlotte?

ik ga morgen (hoop ik) even Sjaak's kadootjes kopen!!!
Tuurlijk spanning voor morgen, maar zo erg heb ik nog geen zuur gehad ( op laatste weken zw. na dan)

Ben benieuwd hoe het morgen gaat...

Rennies mee, neutraal voedsel...
Ebp. Zo, vannacht wel kunnen slapen, gelukkig!

Heel brak nu, maar ik ga ervoor zometeen!

Werk ze vandaag!
jij ook charlotte

sjaak is vanmorgen weer in slaap gevallen, net als gisteren! jammer dat we er vandaag echt uit moesten.
Succes vandaag Charlot !!!
Goedemorgen.

Ik hoop het Fan, ze is zo over haar toeren dan, ken ik niet van haar.

Charlotte succes vandaag!

GW ik zag je topic, wij hadden ook een bassinet voor I. bij MA, maar ja toen was ze 7 maanden natuurlijk... En die moesten we reserveren tegelijk met het boeken van het ticket, dan geef je natuurlijk wel haar leeftijd op maar niet het gewicht...
Hus, M. lag hier gisteren ook weer te huilen toen ze moest gaan slapen.... niet zo erg over haar toeren als I. maar blijkbaar heeft ze het even nodig of zo? Vind het wel zielig om haar te horen snikken
J1 heeft poosje terug ook weer moeilijk gedaan bij naar bed gaan, eenmaal op bed was t dan wel goed. Maar naar boven brengen en slaapzak aan was drama. Gaat nu allemaal weer zonder morren. Hij weet t alleen wel altijd te rekken. Eerst zeggen dat heit geen kusje krijgt en als je dan met hem weg loopt, moet hij toch nog kusje en op bedje 3x vragen om een knuffel.

Char, succes vandaag!

J2 vannacht om 5.30 hard huilen. Helemaal overstuur. Reden? Geen idee. Maar bij ons in bed. Hij had vanmorgen ook bijna hele fles eruit gegooid zei vriend en is ook heel bleekjes. Zal hij dan nu aan de beurt zijn met ziek worden? Ik hoop t toch niet. Hij moet deze week 5 dagen naar mn moeder en die is al zo bezorgd.
Ben ik ook weer!

Hier ook een meisje wat de laatste tijd wat moeilijker doet met slapen.. niet overstuur, maar wel wat mieperig als ze op bed gaat...

Hus: ach die arme I, zo over dr toeren... Lastig dat ze dan nog niet goed genoeg kunnen aangeven wat er is he..

Char: veeel succes vandaag!

Beck: jeeeeeej, een lopende N!!! Wat goed!!!!!

de rest: , alles goed met jullie??

Heb wel alles gelezen, maar niet alles onthouden.. Ga nu gauw even weer verder, want mijn meisje breekt de boel zowat af hier!
Succes vandaag Char!

Hus, zielig van I! Zou het helpen om een klein nachtlampje op haar kamer te zetten o.i.d.? (ik roep ook maar wat hoor)

Beck, hoera voor N!

Maya, zielige J2! K is ook niet 100% volgens mij. Hij spuugt altijd al veel, maar nu is het echt van die vieze zure meuk (sorry voor de details). Ook al 2 mega poepluiers vandaag en een beetje huilerig.

Pff, niks aan om alles in m'n eentje te doen (man is in buitenland). Respect voor jou hoor GW, dat je het doordeweeks allemaal alleen doet!

Nou, d'r wordt weer gejengeld, dus moet even in actie komen.
J2 en Berendje niet helemaal fit

En speec ook nog eens alleen, jakkes! Ik ben alleen nog maar een weekend zonder vriend geweest, maar een week lijkt me echt lang.

voor de november kindjes en hun mama's voor t moeilijk slapen gaan

Hier bijna jarig meisje! We weten nog steeds niet wat we haar gaan geven, zo lastig en zoveel keus! Nog tips?

En deden jullie een echte kindertaart? Want vriend zegt: ze snapt er toch nog niks van, dus waarom zou je dat doen? Kun je beter een taart kiezen die je echt lekker vind en daar ben ik t wel een beetje mee eens geloof ik. Wat vinden jullie?
zandbak?

zwembadje voor in de tuin?

loopfiets?

En ik zou gewoon appeltaart bakken geloof ik.
Annika, voor jullie schiet het ook op ja!

Wij gaan uiteindelijk een mini-fauteuil geven met een skippykoe. Aan oma hebben we de LP garage gevraagd, en gezegd dat als schoonzussen ook mee willen doen de supergarage gekocht kan worden mijnmoeder had het over een glijbaantje. Vrienden over een zwembadje. Blijft mijn broer en nog twee vriendenstellen over. Ik zal ze oa dikkie dik boek, vormenstoof, een bal, en strandspeeltjes als suggestie aan de hand doen.
Wij hadden een slagroomtaart met een opdruk. Daarnaast nog een andere taart (er kwam veel visite). Ik vond t zelf wel leuk, maar J1 zei t idd niets.

J2 heeft net voor t eerst groente gehad, worteltjes. er gingen wel 5 kleine hapjes in voor hij begon te kokhalzen. t begin is er iig
Toch maar begonnen, maya?

Qua taart weet i het nog niet. Had met een gekke bek bij een nichtje een bumba taart besteld, geen idee hoe serieus ze er op in zal gaan! Lol
Moom, wij hebben ook van LP een grote garage. erg leuk, al speelt J1 er nog niet zoveel mee.

qua kado suggesties, puzzels, boekjes, glijbaantje, zwembad, loopauto
Tja je moet toch een keer beginnen en over 10 dagen is hij al een half jaar

J1 trekt tegenwoordig steeds zn romper los en dan moet je kusjes op zn buik geven. vervolgens loopt hij met romper los. en sinds die tijd krijgt hij nu ook eczeem op zn rug + buik. dat was t enige wat eczeem vrij was.

morgen gelukkig naar dermatoloog
Hij is echt groot he, maya? Cm of zestig geloof ik? En met licht en geluid effecten, toch. Hij lijkt mij wel geestig.
Hij is idd wel groot. Gok idd 60-65 cm. Dat licht en geluid valt tegen hoor. Er gaat 1 lampje branden als de auto's onderaan zijn en je hoort dan "jeeh", "tuut tuut" of "broem". En bij t tanken hoor je geluid. That's it.
Zo... Was heftig dagje... Pfff, veel geleerd, misschien al dingen verkocht en zoals ik nu kan zeggen, leuke collegas.

Nu: bankhangen... Koppijn van hier tot gunder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven