Klaarkomen vriend
maandag 20 juni 2011 om 14:33
maandag 20 juni 2011 om 15:01
maandag 20 juni 2011 om 15:21
quote:DiscoDing schreef op 20 juni 2011 @ 14:29:
Tot ik een lege condoom vond bij het leegmaken van het prullenbakje naast zijn bed.Ik heb ook af en toe wel eens dat ik klaarkom waarbij waarbij er weinig of zelfs niets uitkomt. Heb het niet bijgehouden maar ik heb niet het idee dat het iets te maken heeft met of ik kort daarvoor ook al seks heb gehad of me heb afgetrokken. Een leeg condoom hoeft dus niet per se iets te betekenen.
Tot ik een lege condoom vond bij het leegmaken van het prullenbakje naast zijn bed.Ik heb ook af en toe wel eens dat ik klaarkom waarbij waarbij er weinig of zelfs niets uitkomt. Heb het niet bijgehouden maar ik heb niet het idee dat het iets te maken heeft met of ik kort daarvoor ook al seks heb gehad of me heb afgetrokken. Een leeg condoom hoeft dus niet per se iets te betekenen.
maandag 20 juni 2011 om 20:38
Ja dat kan, een droog orgasme, nadat ik gesterilliseerd ben is de hoeveelheid bij de eerste keer behoorlijk afgenomen.
En bij een tweede orgasme komt er meestal nix meer, maar het gevoel is er niet minder om.
Dus een droog orgasme kan echt, en het voordeel is idd dat het een stuk minder rotzooi geeft
En bij een tweede orgasme komt er meestal nix meer, maar het gevoel is er niet minder om.
Dus een droog orgasme kan echt, en het voordeel is idd dat het een stuk minder rotzooi geeft
maandag 20 juni 2011 om 21:34
@Zenn, ik wil jouw ervaring niet ter discussie stellen maar feitelijk wordt alleen de toevoer van zaadcellen afgesloten bij een sterilisatie en dat is wat anders dan het sperma
Zeg maar de suiker in de thee en dan zonder suiker.
Maar goed, jij ervaart het zo
een droog orgasme kan (zaadlozing in de blaas bijv) en een fake orgasme kan.
Vooral geen issue van maken!
Zeg maar de suiker in de thee en dan zonder suiker.
Maar goed, jij ervaart het zo
een droog orgasme kan (zaadlozing in de blaas bijv) en een fake orgasme kan.
Vooral geen issue van maken!
Je bent zelf een theepot
maandag 20 juni 2011 om 23:39
@suus, ik snap wat je bedoelt maar zo is het bij mij niet, als ik de eerste keer klaarkom komt er gewoon sperma zoals bij iedereen, er zit idd geen zaad meer in maar het gevoel is hetzelfde en het ziet er ook het zelfde uit, als ik daarna voor de tweede keer klaarkom komt er meestal nix of maar een druppeltje.
Nu is het ook niet zo dat ik altijd twee keer klaar kan komen, ik ben 56, maar als ik voldoende opgewonden ben gebeurt het.
Maar van faken is geen sprake waarom zou ik, lukt het niet, dan niet en wel is het mooi meegenomen.
Ik maak er zeker geen issue van.
Nu is het ook niet zo dat ik altijd twee keer klaar kan komen, ik ben 56, maar als ik voldoende opgewonden ben gebeurt het.
Maar van faken is geen sprake waarom zou ik, lukt het niet, dan niet en wel is het mooi meegenomen.
Ik maak er zeker geen issue van.