Klaarkomen vriend

20-06-2011 14:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reactie's! Alles doet het weer ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Droog_orgasme
Ah know`t, tha shunt
Hij heeft zich vast eerst nog thuis afgejast om niet te snel te komen. Na een paar keer komt er dan alleen een beetje stoom uit en dat zie je niet in een condoom. Waarom zou ie faken, zou me er niet druk om maken. Het vragen legt alleen maar druk op de zorgenloze sex. Zorgen zijn funest voor...
quote:DiscoDing schreef op 20 juni 2011 @ 14:29:

Tot ik een lege condoom vond bij het leegmaken van het prullenbakje naast zijn bed.Ik heb ook af en toe wel eens dat ik klaarkom waarbij waarbij er weinig of zelfs niets uitkomt. Heb het niet bijgehouden maar ik heb niet het idee dat het iets te maken heeft met of ik kort daarvoor ook al seks heb gehad of me heb afgetrokken. Een leeg condoom hoeft dus niet per se iets te betekenen.
Zolang hij er zelf geen probleem van maakt.

Mijn man heeft dat ook al een paar x gehad.
Bedankt voor de reacties!

Het stelt me wel gerust. Vond het erg raar, heb dit nog nooit meegemaakt.

ik zal er ook maar niet over beginnen dan. Begon ik toch even aan mezelf te twijfelen!
Potver kan dat ook, dat er niets uitkomt bij het klaarkomen? Zo'n kerel wil ik wel, ik zit altijd van top tot teen onder de smurrie....
@juf, heb jij het hierover meer dan 8 druppels
quote:Juf_achterbak schreef op 20 juni 2011 @ 18:27:

Potver kan dat ook, dat er niets uitkomt bij het klaarkomen? Zo'n kerel wil ik wel, ik zit altijd van top tot teen onder de smurrie.... visueel ingesteld
Ah know`t, tha shunt
Ja dat kan, een droog orgasme, nadat ik gesterilliseerd ben is de hoeveelheid bij de eerste keer behoorlijk afgenomen.

En bij een tweede orgasme komt er meestal nix meer, maar het gevoel is er niet minder om.

Dus een droog orgasme kan echt, en het voordeel is idd dat het een stuk minder rotzooi geeft
@Zenn, ik wil jouw ervaring niet ter discussie stellen maar feitelijk wordt alleen de toevoer van zaadcellen afgesloten bij een sterilisatie en dat is wat anders dan het sperma

Zeg maar de suiker in de thee en dan zonder suiker.

Maar goed, jij ervaart het zo

een droog orgasme kan (zaadlozing in de blaas bijv) en een fake orgasme kan.

Vooral geen issue van maken!
Je bent zelf een theepot
Ik denk juist dat hij van tevoren even "de stoom van de ketel" heeft gehaald om niet direct klaar te komen. Je moet er niet een te groot punt van maken denk ik hoor.

Hij wil juist alles goed doen voor je.

Groeten
@suus, ik snap wat je bedoelt maar zo is het bij mij niet, als ik de eerste keer klaarkom komt er gewoon sperma zoals bij iedereen, er zit idd geen zaad meer in maar het gevoel is hetzelfde en het ziet er ook het zelfde uit, als ik daarna voor de tweede keer klaarkom komt er meestal nix of maar een druppeltje.

Nu is het ook niet zo dat ik altijd twee keer klaar kan komen, ik ben 56, maar als ik voldoende opgewonden ben gebeurt het.

Maar van faken is geen sprake waarom zou ik, lukt het niet, dan niet en wel is het mooi meegenomen.

Ik maak er zeker geen issue van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven