Geen nut meer

18-06-2011 11:26 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week geleden is het over gegaan met mijn vriend.

Ik heb al die tijd naar de toekomst heen geleefd, zag overal het nut van in, mijn opleiding, en de opleidingen die ik nog wil gaan volgen.

Het geld wat ik met mijn bijbaantje verdien zou voor later zijn, voor ons huis.

Ik was overal gelukkig mee, met mijn ouders, vrienden. Maar alles draaide voor mij om hem.

Nu is het over, ik heb vriendinnen die er voor mij zijn. Maarja dat is ook maar even want hun zijn ook druk met hun vriendjes en hun eigen leven. Mijn ouders, die steeds maar zeggen dat ik door moet gaan en naar mensen toe moet gaan om niet alleen te zijn.

Nu ben ik mijn ex een beetje vergeten, en ik heb ook niet meer veel liefde voor hem.

Maar ik zie het nut niet meer van iets.

Ik maak mijn opleiding af, dan kies ik een andere. Krijg ik een baan, heb ik vriendinnen die ik alleen in het weekend zie. En voor de rest zit ik thuis met mijn ouders en heb ik verder niks, heb geen zin meer om ergens heen te gaan. Al die blije mensen om mij heen terwijl ik zelf met een verschrikkelijk gevoel in mij zit.

Ik wil opnieuw van iemand gaan houden en er voor iemand zijn. Ik kan niet alleen zijn!

Herkent iemand dit?
Nee ik doe het niet! Heb net een goed gesprek gehad met iemand.

Ik laat het totaal los! en de brief stuur ik hem over 2 weken wel! dat is dan ook het laatste wat ik van mijn kant laat horen!

Ik heb nu alweer zin om lekker gek te doen met andere mannen en ik zie wel wat er op mij afkomt.
quote:bloem55 schreef op 19 juni 2011 @ 17:18:

Nee ik doe het niet! Heb net een goed gesprek gehad met iemand.

Ik laat het totaal los! en de brief stuur ik hem over 2 weken wel! dat is dan ook het laatste wat ik van mijn kant laat horen!

Ik heb nu alweer zin om lekker gek te doen met andere mannen en ik zie wel wat er op mij afkomt.

zucht....

Bloem hou op met jezelf voor de gek te houden.

Je stuurt geen brief om het af te sluiten maar enkel en alleen om hem te laten weten dat jij nog bestaat.

Eigenlijk ben je gewoon (onbewust) aan het manipuleren,doe jezelf een plezier en stop daar mee.
Ik heb nog nooit iemand zó vaak en zó snel van gedachten zien veranderen als jij... Ik was al láng gillend weggerend!
Bloem, jij bent wel erg impulsief, niet helemaal oke hoor... je stemming wisselt bijna per minuut.
Wel brief, dan weer niet. Geen sms en dan weer wel
Ik heb de reacties niet gelezen hoor maar dit klinkt wel heel zielig. Het is pas een week uit zeg, jemig. Stel je niet zo aan.
Alles komt goed..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven