verliefd op getrouwde man

20-06-2011 19:17 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op een getrouwde man. en ik vind het zo vervelend!

We hebben geen relatie en er is niks gebeurd of zo. Maar er is een enorme aantrekkingskracht waar we tegen vechten en ik weet niet hoe lang ik het nog volhoud.

Hij is men fysiotherapeut en elke dag moet ik bij hem langs na een ongeval voor oefeningen en massages. dus elke dag zit ik ongeveer een uurtje met hem alleen in een kleine kamer, zijn lichaam heel dicht bij het mijne en voortdurend zijn handen over mij heen voelen.

enorm moeilijk om je dan te bedwingen als je intens naar hem verlangt.

Ik denk dat hij hetzelfde voelt want hij kijkt mij altijd heel intens aan, hij is superlief en zacht tegen me, bij sommige oefeningen wordt hij zenuwachtig of hoor ik hem harder of sneller ademen.

vaak kijkt hij ineens de andere kant uit en zeggen we niks maar voel ik een enorme spanning. of hij gaat ineens naar buiten voor een nieuwe handdoek of zo.

Maar ik wil niet verliefd op hem zijn. hij is getrouwd, heeft leuke kinderen,...ik wil dit allemaal niet kapot maken. soms denk ik, misschien moet ik 1 keer aan de verleiding toegeven dat die spanning mindert en we er toch eens over praten. ik heb echt geen idee wat te doen en hoe die gevoelens te onderdrukken.

men vader heeft onlangs men moeder bedrogen, dus ik wil in geen geval nu die bitch zijn die heel zijn gezin kapot maakt en met verdriet achter laat.

weet iemand wat ik kan doen? en hoe die gevoelens beheersen?

ik heb er al aan gedacht naar een andere therapeut te gaan, maar voor mijn geval is er geen andere in de buurt waar ik zonder wagen heen kan (mag niet autorijden voor een tijdje). dus ik zal nog zeker 3 maanden elke dag bij hem langs moeten gaan.
Nou eh.. die man is niet professioneel bezig.
dan ga je toch met de bus naar een andere therapeut, dan maar wat langer reizen.

Zoals je zelf zegt je wil niks kapot maken binnen hun gezin.
Als je niks kapot wil maken, dan maak je niks kapot! Enne ik woon in een dorpje in the middle of nowhere en zelf dan is er volop fysio in de omtrek! Pak de bus!

Als je hem wel pakt op de behandeltafel ben je een lowlife.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Misschien helpt het om hem gewoon te zien als je hulpverlener. Jij zou de eerste niet zijn die voor een hulpverlener, met wie je ineens dagelijks contact hebt en die je dus misschien wel meer en vaker ziet en ook intiemer (aan je lijf letterlijk) dan je eigen familie, gevoelens ontwikkelt. Maar zie hem dan als een hulpverlener, en jij bent een klant.

Probeer hem te zien als iemand bij wie je iets afneemt uit zijn winkel, zoals bij de bakker je brood kopen.

(En...sorry...het is 'mijn', niet 'men')
Je hoort hem sneller ademen bij een oefening? Hij gaat ineens naar buiten voor een nieuwe handdoek?

Dit is een sneue, vieze fysio, zoek een andere.
'We vechten tegen een aantrekkingskracht'.

Beetje raar om voor hem te spreken als je niet weet hoe hij over je denkt.

Volgens mij is je fantasie iets op hol geslagen.
Elke dag fysio, wat heb je dan??
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hoe weet je nou zeker dat hij interesse in je heeft? hij maakte bij oefeningen andere geluiden? weet je hoe zwaar werk hij doet?? dat is vrij normaal hoor...
quote:cherrykisses schreef op 20 juni 2011 @ 19:17:

. soms denk ik, misschien moet ik 1 keer aan de verleiding toegeven dat die spanning mindert en we er toch eens over praten.

Ja, dit is een goed idee denk ik.

Ga gewoon een keertje lekker van bil. Daarna even lekker een bakkie doen en het er gewoon eens even over hebben, als twee volwassen mensen.
"soms denk ik, misschien moet ik 1 keer aan de verleiding toegeven dat die spanning mindert">>

En wat wil je dan gaan doen, hem vol op zn bek pakken de volgende keer en meer?

Waar ben je nou mee bezig?

Als jij je gevoelens niet kan beheersen, zoek dan een vrouwelijke fysiotherapeut.

En waarvoor heb je elke dag fysio nodig?

Vreemd verhaal.
quote:Twinkle1001 schreef op 20 juni 2011 @ 19:27:

[...]

Ga gewoon een keertje lekker van bil. Daarna even lekker een bakkie doen en het er gewoon eens even over hebben, als twee volwassen mensen.
Ja, er aan toegeven. Gewoon zeggen: Ik heb heel veel zin in gedoe met een getrouwde fysio die nooit voor mij gaat kiezen. Zit echt te wachten op verdriet en problemen met degene die me behandelt, dus wil je het een keer met me doen?

Niet doen dus.
T is nog strafbaar ook
Ehmmm,....Geloof je het zelluf???
Jij wil hem en het klinkt als of hij jou wil.

Uit je post begrijp ik dat je er niet aan toe gaat geven omdat je uit een gebroken gezin komt en hij getrouwd is.

Tussen de regels door lees ik dat je wil dat hij je op de tafel neemt. Als je daar nog drie maanden blijft rond hangen gaat dat ook zeker gebeuren. Ik weet het, jij weet het en hij weet dat waarschijnlijk ook. Het is het slimst om toch maar een andere (fysio)therapeut te zoeken, voor dit uit de hand gaat lopen. Als je echt wil dat er niets gebeurt en ook perse geen andere fysiotherapeut wil zoeken kun je het met je kleding aan bespreekbaar maken. Maar dan wel met de professionaliteit die hij mist. Succes hoor!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Hoe weet je dat die man ook echt interesse heeft? Best aardig, dat hij hier als onprofessioneel versleten wordt, maar hoe weet je day zo zeker? En waarom denk je dat hij bereid is om daaraan toe te geven?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
.
quote:BWitched schreef op 20 juni 2011 @ 19:36:

Hoe weet je dat die man ook echt interesse heeft? Best aardig, dat hij hier als onprofessioneel versleten wordt, maar hoe weet je day zo zeker? En waarom denk je dat hij bereid is om daaraan toe te geven?Gevoelletje Bwitched....Gevoelletje...
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Mwa, zulke gevoeletjes hebben patiënten wel vaker. Soms terecht: fysio is ook maar een mens, soms ook helemaal niet.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Sorry hoor maar je denkt teveel als ik het zo lees. Een handdoek verversen is toch niet raar? Sneller ademhalen ook niet als het gaat om bijvoorbeeld intensief masseren/behandelen, zoiets kost energie.

Ik DENK dat jij zo verliefd bent dat je alles ziet als een 'teken'.
Jeetje het hele dierenbos is verzameld hier.... bospad en mereldemus...... en eucalypta
Ik weet het niet hoor. Is dit het zoveelste fake topic? Elke dag naar de fysio? Nog 3 maanden?

En we vechten tegen de fysieke aantrekkingskracht? En je kent zijn vrouw en kinderen?
quote:Twinkle1001 schreef op 20 juni 2011 @ 19:27:

[...]

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ik vind de combinatie v siss en mefunny wil interessant, gewoon aanzien als een persoon die zen werk doet, verder niks, alle aanrakingen en dergelijke zijn gewoon onderdeel van wat hij doet en verder niks achter zoeken. bedankt voor dit inzicht dames (liefde maakt blind?)

@bwitched: ik heb genoeg mannen in mijn leven gezien om te herkennen of een man interesse heeft. of hij daarom ook eraan wil toegeven weet ik niet, maar ik weet wel dat er bij mannen vaak niet veel nodig is eer het zover is. misschien gebeurd er niks, maar ik wil sterk genoeg zijn voor als er iets zou kunnen gebeuren.

antwoord aan degene die vroegen wat er mis is dat ik dagelijks fysio nodig heb, wel eerst en vooral hebben wel meer mensen dagelijks fysio nodig en ben ik hier niet op zoek naar medisch advies.

maar men arm is in een ongeval 180° gedraaid en gekneld geraakt waardoor verschillende pezen en spieren beschadigd zijn geraakt. ik had geen gevoel meer in men arm, nu is dat langzaam terug en moet ik terug leren men arm bewegen en gebruiken. graag foto's gezien misschien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven