Dekbedovertrek PIP Studio

20-06-2011 14:43 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een dekbedovertrek van PIP Studio, deze om precies te zijn:

Maar deze is duur, ik heb al verschillende webshops bekeken, maar overal dezelfde prijs. Het enige verschil is dat je bij sommige webshops dan wel een gratis shopper er bij krijgt.

Heeft misschien iemand een tip waar deze wel goedkoper/in de aanbieding is? Mag ook een echte winkel zijn.

Of moet ik er bij neerleggen dat ik er echt ¤ 139,95 voor moet betalen als ik deze wil hebben?

Wat leuk! Je gaat er echt zo blij mee zijn. Geloof me
Ik laat het zeker nog even hoe die bevalt!
Leuk! Ben benieuwd of je net zo enthousiast bent als ik.
Hij ligt nu op mijn bed en is echt heel erg mooi en voelt fijn aan.

Nu maar hopen dat jij na het wassen ook zo mooi blijft.
Wat leuk!!

Geniet ervan. Ben benieuwd hoe je het vind slapen.
Slaapt heerlijk! Echt een aanwinst voor mijn slaapkamer, mooie kleuren en lekker zacht en soepel.
quote:plops schreef op 20 juni 2011 @ 15:58:

Hahahaha

Ach weet je, ik vind gewoon dat dit soort dingen af en toe moeten kunnen. Als je het geld ervoor hebt en je bent er helemaal verliefd op. Waarom niet dan?

Zo denk ik ook altijd. Als je het nou echt een prachtig dekbedovertrek vindt en je hebt het geld, gewoon doen. Liever een echte mooie voor wat meer geld dan een goedkopere namaakvariant die het net niet is.

LadyPhoxy, ik zou de overtrek apart wassen op 40 graden met een wasmiddel apart voor kleuren. Zo blijft het het mooist denk ik. Ik zou het dan weer niet in de droger durven te doen.
Ik was ze altijd op 30 graden met kleurwasmiddel. Doe ze wel in de droger. Dat kunnen ze geukkig prima hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je dat inderdaad niet durft.
Bedankt voor de tips, Merelin en Plops.

Bij mij komen overtrekken altijd zo verkreukeld uit de droger, dus ik denk dat het gewoon drogen wordt, maar wel fijn om te weten dat het bij jou gewoon goed gaat, Plops!
Zo'n grote zal inderdaad iets harder kreuken. Ik doe ze er ook altijd per 1-persoonsovertrek in. Dan hebben ze meer ruimte en als je ze er meteen uithaalt dan valt het mee met de kreukels. Maar goed, je kan moeilijk je dekbed in 2-en knippen
Ja bij mij komen ze ook altijd heel erg gekreukt uit de droger.

Maar inderdaad, als je de hoes alleen in de droger stopt valt het wel mee met de kreukels, maar het idee vind ik gewoon jammer. Liever lekker buiten in de wind. En dan natuurlijk met de goede kant naar binnen ophangen.
Buiten hangen is inderdaad lekker. Ik baal er soms weleens van dat ik geen buiten heb waar dat kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven