Riempje?
dinsdag 21 juni 2011 om 12:27
Meiden,
Ik heb iets in mijn hoofd, maar ik weet niet of het überhaupt bestaat. Ik ben opzoek naar een riempje. Eigenlijk 2 korte losse stukken. 2 korte stukken om bijvoorbeeld een vestje mee te sluiten. De 2 stukken kan ik óf aan desgewenst vestje naaien of met een klemmetje vastzetten.
Wie heeft hier de benaming voor? Dan kan ik doelgericht gaan googelen.
Alvast bedankt!
Ik heb iets in mijn hoofd, maar ik weet niet of het überhaupt bestaat. Ik ben opzoek naar een riempje. Eigenlijk 2 korte losse stukken. 2 korte stukken om bijvoorbeeld een vestje mee te sluiten. De 2 stukken kan ik óf aan desgewenst vestje naaien of met een klemmetje vastzetten.
Wie heeft hier de benaming voor? Dan kan ik doelgericht gaan googelen.
Alvast bedankt!
dinsdag 21 juni 2011 om 12:44
http://www.destoffenkraam.nl/sluitingen_gespen.html
Een Siersluiting (zie ook de volgende pag. met resultaten)
Een Siersluiting (zie ook de volgende pag. met resultaten)
dinsdag 21 juni 2011 om 14:01
Ja, gespen. Ik heb een broek gehad die aan de zijkant met zo'n riempje sloot. Als je die daarvoor koopt, neem dan wel een goede kwaliteit. Slijt namelijk iets harder dan een leren horloge-bandje.
Nou ja, een vestje maak je minder vaak open. Een broek is erg lastig als het stuk is. Ik moest er meteen aan denken toen ik dit topic zag.
Nou ja, een vestje maak je minder vaak open. Een broek is erg lastig als het stuk is. Ik moest er meteen aan denken toen ik dit topic zag.