Geld & Recht alle pijlers

Kaartje eraf...

21-06-2011 23:18 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik een slaapzak besteld bij Perry Sport online shop.

Vandaag is hij bezorgd en blijkt hij toch niet naar wens (mijn dikke kont past maar met moeite in de slaapzak)

Mijn man pakte hem net weer keurig in, trok het touwtje van de hoes aan en daaraan zat dus het prijskaartje bevestigd. Pats! Die schoot eraf.

Ik wil hem morgen ruilen, maar zouden ze moeilijk doen?
Nee hoor, als je de kassabon maar hebt. Je kan het losse kaartje meenemen maar lijkt me niet eens nodig.
.
Welnee, gewoon kaartje erbij doen en zeggen dat het er af is. Zou er niet meer woorden aan vuilmaken. Ze kunnen het met zo'n tang er gewoon weer aanhangen.
Zucht, daarom wil ik graag zo'n kaartjes-plasticjes-aanschiet-pistool. Waar zou ik die kunnen vinden?

En jouw bips is niet te dik, die slaapzak is gewoon te klein. Stomme slaapzak.
Gewoon meenemen en zeggen wat er gebeurd is.

Je zal de eerste niet zijn die dit overkomt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Er staat heel duidelijk dat je alleen kunt ruilen met aankoopfactuur en aangehecht prijskaartje, dus ik hoop maar dat ze idd niet moeilijk doen.
quote:SeptemberGirl schreef op 21 juni 2011 @ 23:21:

Zucht, daarom wil ik graag zo'n kaartjes-plasticjes-aanschiet-pistool. Waar zou ik die kunnen vinden?

En jouw bips is niet te dik, die slaapzak is gewoon te klein. Stomme slaapzak.

Dank!

Het is zo'n mummyding, leek me erg fijn, maar 70 cm breed is niet zo heel erg breed met een achterwerk van mijn proporties

Ga toch maar voor een dekenmodel.
ze doen echt niet moeilijk hoor, soms zit het kaartje er al niet eens meer aan als jehet koopt. En als je iets kado geeft haal je het kaartje er toch ook af terwijl je nog wel wil kunnen ruilen. Nee echt, no worries. Als je de bon maar hebt.
.
Vandaag bezorgd, morgen ruilen, lijkt me geen probleem! Je hebt de aankoopfactuur, het prijskaartje en de nieuwe slaapzak. Je zal er vannacht toch geen complete gangbang in gaan houden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:isabon schreef op 21 juni 2011 @ 23:22:

Er staat heel duidelijk dat je alleen kunt ruilen met aankoopfactuur en aangehecht prijskaartje, dus ik hoop maar dat ze idd niet moeilijk doen.

Ik ben vandaag nog met een hemdje terug gegaan naar de Hema. Met verpakking en prijskaartje eraf (en met bon ofcourse). Was geen probleem, wel wilde ze graag het kaartje erbij hebben.

Natuurlijk was het Hema, die staat erom bekend dat ze niet zo moeilijk doen, maar hé, het kaartje kan er toch per ongeluk af gaan? Beetje goede winkel laat je dan heus nog wel ruilen hoor. Maar ik zou dus wel het losse kaartje mee nemen.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Hahaha complete gangbang Ik pas er zelf met veel moeite in en zit dan als een haring in een tonnetje
Losse kaartje gaat sowieso mee ja
Ik ga hem ook ruilen voor een duurdere dus misschien helpt dat
quote:isabon schreef op 21 juni 2011 @ 23:35:

Ik ga hem ook ruilen voor een duurdere dus misschien helpt dat

Wel even passen in de winkel hè

Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 21 juni 2011 @ 23:40:

[...]

Wel even passen in de winkel hè

Het ding met die mummyslaapzakken, is dat als je ze helemaal hebt dichtgeritst (als je er in zit), je ze aan de onderkant open kan ritsen, zodat je kan lopen! Dus echt een mummypak!

een mummiepak!
quote:SeptemberGirl schreef op 21 juni 2011 @ 23:21:

En jouw bips is niet te dik, die slaapzak is gewoon te klein. Stomme slaapzak.Google even op aanschiettang en riddersporen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 juni 2011 @ 23:58:

[...]

Google even op aanschiettang en riddersporen.Jeuj, wat goed!! Thanks!
Geniaal!
dat meen je toch niet, dat je helemaal zo'n tang wil gaan kopen? Ik heb in mijn hele leven nog nooit problemen gehad met het terugbrengen van iets zonder prijskaartje.
.
quote:impala schreef op 22 juni 2011 @ 07:39:

dat meen je toch niet, dat je helemaal zo'n tang wil gaan kopen? Ik heb in mijn hele leven nog nooit problemen gehad met het terugbrengen van iets zonder prijskaartje.Ik ben een beetje raar. Heb een fascinatie voor de dingen. Nevermind me
Kijk het werkt zo: als je het prijskaartje maar niet hebt weggegooid of bent verloren.
Hij is geruild hoor

Ik heb het kaartje met een doorzichtig draadje gewoon weer vastgemaakt.

Heb nu een dekenmodel met ganzendons, dat worden geen koude nachten meer !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven