Stel hier je vraag aan een medeforummer

zondag 13 januari 2008 om 17:12

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms wil ik weleens iets vragen aan een forummer omdat ik bijvoorbeeld weet dat diegene in een bepaald vakgebied werkt, over een persoonlijke situatie, een bepaald recept, maar kan dat niet in een topic zonder compleet off-topic te gaan. En een anoniem e-mailaccount aanmaken vind ik teveel moeite... 
Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.
                    Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.

maandag 21 januari 2008 om 14:11

maandag 21 januari 2008 om 15:23

Celeone; Van Der Valk rules! Het is echt the in thing to do om bij een etentje thuis een bakje appelmoes te serveren met een kers bovenop, wist je dat nog niet!?
Btw, ik heb m eigenlijk van Paul Young gejat, niet van VDV. Het kwam bij me op toen ik voor de zoveelste keer verhuisde dit jaar en me bedacht dat ik me binnen een poep en een zucht alweer thuis voelde.
                    Btw, ik heb m eigenlijk van Paul Young gejat, niet van VDV. Het kwam bij me op toen ik voor de zoveelste keer verhuisde dit jaar en me bedacht dat ik me binnen een poep en een zucht alweer thuis voelde.

maandag 21 januari 2008 om 15:29

Nee, ze doen geen kersjes en appelmoes meer, helaas. Ik was er niet op vrijwillige basis trouwens, laat dat duidelijk zijn. 
Laat ik vriendelijk zijn: Ik moet VDV toch wat credits geven. Ik heb laatst bij een VDV restaurant gegeten, wat niks, maar dan ook niks te maken had met VDV. Het was hartstikke culinair en luxe en lekker etc. Beneden was het échte VDV-restaurant. Maar bij de VDV met "jouw" onderschrift was het niet veel soeps.
                    Laat ik vriendelijk zijn: Ik moet VDV toch wat credits geven. Ik heb laatst bij een VDV restaurant gegeten, wat niks, maar dan ook niks te maken had met VDV. Het was hartstikke culinair en luxe en lekker etc. Beneden was het échte VDV-restaurant. Maar bij de VDV met "jouw" onderschrift was het niet veel soeps.
                                    anoniem_52184 wijzigde dit bericht op 21-01-2008 15:32

Reden: toevoeging

Reden: toevoeging
  % gewijzigd

maandag 21 januari 2008 om 15:32

maandag 21 januari 2008 om 15:36

Ik heb trouwens een vraag voor Extrahalo, om weer on topic te komen. Hoe is het nou afgelopen met jou en je vriend? Zijn jullie nog steeds bij elkaar? En gaat het verder allemaal goed?
Ik heb je topic een jaar of 2-3 geleden gevolgd en vond je erg slim en verstandig handelen gezien de situatie! Kan me niet voorstellen dat jullie er niet uit zijn gekomen eigenlijk.
(Ik geloof tenminste dat het jouw topic was toendertijd).
                    Ik heb je topic een jaar of 2-3 geleden gevolgd en vond je erg slim en verstandig handelen gezien de situatie! Kan me niet voorstellen dat jullie er niet uit zijn gekomen eigenlijk.
(Ik geloof tenminste dat het jouw topic was toendertijd).

maandag 21 januari 2008 om 15:42

maandag 21 januari 2008 om 22:15

Ik ben de naam even kwijt van de forumster....... 
De forumster die problemen had met haar partner, uiteindelijk kwamen de echte problemen naar boven (plassen in de wasbak en vuile was in de kast leggen). Ondanks dat je vaak kon lachen was het een serieus probleem en kwamen er steeds meer dingen naar boven. Het was helaas op zijn werk uitgekomen en erna kwam ze steeds minder op het topic. Ik heb het topic nog een paar keer geuped want ze schreef dat ze nog een update wilde geven of ze met hem door ging of niet. Jammer genoeg heeft ze dat toch niet gedaan of ze met hem door wilde of gebroken heeft.
Uiteraard hoop ik dat jullie er samen uit zijn gekomen maar iedereen leefde wel mee of je ermee doorging.
Happy ending is toch wat we hopen. Wie weet horen we nog van je.
                    De forumster die problemen had met haar partner, uiteindelijk kwamen de echte problemen naar boven (plassen in de wasbak en vuile was in de kast leggen). Ondanks dat je vaak kon lachen was het een serieus probleem en kwamen er steeds meer dingen naar boven. Het was helaas op zijn werk uitgekomen en erna kwam ze steeds minder op het topic. Ik heb het topic nog een paar keer geuped want ze schreef dat ze nog een update wilde geven of ze met hem door ging of niet. Jammer genoeg heeft ze dat toch niet gedaan of ze met hem door wilde of gebroken heeft.
Uiteraard hoop ik dat jullie er samen uit zijn gekomen maar iedereen leefde wel mee of je ermee doorging.
Happy ending is toch wat we hopen. Wie weet horen we nog van je.
                                    Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 22 januari 2008 om 01:11

quote:sarah2ndlife schreef op 16 januari 2008 @ 09:24:
[...]
Jaaaaaaa, als ze nog steeds mag schrijven zal dat wel met reden zijn, ik ken er wel die geband zijn en daar was dan ook een dikke reden voor !!!!!!
Lief zijn voor elkaar, Als je hier mag schrijven , dan mag je hier schrijven , klaar met gegronde redenen.
DIGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees van jou dingen waar ik in het geniep kaarsjes voor heb gebrand, t werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meis wat ga je de goede kant op!!!!!
Kicken!!!!!!
(sto)
Nou dat is toevallig! wilde net hier vragen of sto nog bestond. Maar ja dus. gewoon een nieuwe nick.
Niet dat wij contact hadden( ik kom je waarschijnlijk niet eens bekend voor)
Maar ik herinner mij dat je nog wel eens in wat woordenwisselingen terecht kwam,maar je nooit de mond liet snoeren.
Heb je daar nog weleens last van met je nieuwe nick?
Kom eigenlijk nooit meer op de beautypijler.
                    [...]
Jaaaaaaa, als ze nog steeds mag schrijven zal dat wel met reden zijn, ik ken er wel die geband zijn en daar was dan ook een dikke reden voor !!!!!!
Lief zijn voor elkaar, Als je hier mag schrijven , dan mag je hier schrijven , klaar met gegronde redenen.
DIGI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik lees van jou dingen waar ik in het geniep kaarsjes voor heb gebrand, t werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meis wat ga je de goede kant op!!!!!
Kicken!!!!!!
(sto)
Nou dat is toevallig! wilde net hier vragen of sto nog bestond. Maar ja dus. gewoon een nieuwe nick.
Niet dat wij contact hadden( ik kom je waarschijnlijk niet eens bekend voor)
Maar ik herinner mij dat je nog wel eens in wat woordenwisselingen terecht kwam,maar je nooit de mond liet snoeren.
Heb je daar nog weleens last van met je nieuwe nick?
Kom eigenlijk nooit meer op de beautypijler.