Stel hier je vraag aan een medeforummer

zondag 13 januari 2008 om 17:12
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar soms wil ik weleens iets vragen aan een forummer omdat ik bijvoorbeeld weet dat diegene in een bepaald vakgebied werkt, over een persoonlijke situatie, een bepaald recept, maar kan dat niet in een topic zonder compleet off-topic te gaan. En een anoniem e-mailaccount aanmaken vind ik teveel moeite...
Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.
Ik zal dus beginnen met een vraag aan Dhelia; heb jij misschien nog raio-tips voor mij?!
Andere vragen zijn natuurlijk hartstikke welkom! Wellicht kunnen we ook forummers voor elkaar opsporen als er hier aan hen een vraag wordt gesteld.

zondag 13 januari 2008 om 23:01
quote:meisje35 schreef op 13 januari 2008 @ 22:58:
Deze vraag is eigenlijk voor meerdere forumers wie denkt nou wel eens best kinderachtig hier soms. Of wie heeft wel eens wel is het gevoel dat hij/zij terug is op de middelbare school?Ik heb het gevoel bij 'ik vind jou niet leuk'-topics. Brings back sweet sweet memories...
Deze vraag is eigenlijk voor meerdere forumers wie denkt nou wel eens best kinderachtig hier soms. Of wie heeft wel eens wel is het gevoel dat hij/zij terug is op de middelbare school?Ik heb het gevoel bij 'ik vind jou niet leuk'-topics. Brings back sweet sweet memories...
zondag 13 januari 2008 om 23:26
Ach Norre, wil je me nog eens mailen?
Ik ben vast zo ongelooflijk dom en blond maar na die keer dat je me gemaild hebt over dat ik je naar de libelle-site stuurde, wist ik dat ik je moest kennen maar ik weet het nu jaren later nog steeds niet!
Ik ben vast zo ongelooflijk dom en blond maar na die keer dat je me gemaild hebt over dat ik je naar de libelle-site stuurde, wist ik dat ik je moest kennen maar ik weet het nu jaren later nog steeds niet!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

maandag 14 januari 2008 om 13:25

maandag 14 januari 2008 om 13:59
quote:korenwolf schreef op 14 januari 2008 @ 09:10:
[...]
Dat helpt niet tegen vastgeplakte toetsen! Sorry, was geen tip voor jou, maar antwoord op een vraag van Antonio aan mij.
Oh, ik als een domme doos laat de accu leeglopen. Manlief kijkt me aan en vraagt:"wat doe jij nou?" Nou, zeg ik, kreeg net een tip van het forum dat ik de accu leeg moest laten lopen. Nou jaah, wat heeft de accu nou met de toetsen te maken
[...]
Dat helpt niet tegen vastgeplakte toetsen! Sorry, was geen tip voor jou, maar antwoord op een vraag van Antonio aan mij.
Oh, ik als een domme doos laat de accu leeglopen. Manlief kijkt me aan en vraagt:"wat doe jij nou?" Nou, zeg ik, kreeg net een tip van het forum dat ik de accu leeg moest laten lopen. Nou jaah, wat heeft de accu nou met de toetsen te maken

maandag 14 januari 2008 om 14:26
quote:MEFS schreef op 14 januari 2008 @ 14:06:
Hans66 was het. Ik kan me herinneren dat hij plaatjes wilde zien van een spel of zo en ik had iets grappigs geplakt, waardoor hij boos werd en iemand anders haalde iets van dat hij pyschisch was of zo.
Hans66 is een doorgoeie vent, ik ken hem IRL. Hij ging vroeger ook meer naar forummeetings.
Hij is licht autistisch en heeft PDD/NOS en daar doet ie niet moeilijk over om dat bekend te maken.
Je moet er rekening mee houden dat ie anders reageren kan omdat ie veel dingen zwart/wit ziet en dingen te letterlijk neemt.
Dat is alles.
Ik wens geen kritiek aan het adres van Hans!
Hans66 was het. Ik kan me herinneren dat hij plaatjes wilde zien van een spel of zo en ik had iets grappigs geplakt, waardoor hij boos werd en iemand anders haalde iets van dat hij pyschisch was of zo.
Hans66 is een doorgoeie vent, ik ken hem IRL. Hij ging vroeger ook meer naar forummeetings.
Hij is licht autistisch en heeft PDD/NOS en daar doet ie niet moeilijk over om dat bekend te maken.
Je moet er rekening mee houden dat ie anders reageren kan omdat ie veel dingen zwart/wit ziet en dingen te letterlijk neemt.
Dat is alles.
Ik wens geen kritiek aan het adres van Hans!
Geen bijzonderheden

maandag 14 januari 2008 om 14:30
Ik was dus degene die dat zei Mefs. Ik weet inderdaad, zoals yasmijn zegt, dat Hans autistisch is en omdat het op dat topic fout leek te gaan, mede door de reacties van hans, heb ik proberen aan te kaarten dat hij dat dus heeft en daardoor dingen letterlijk neemt etc etc. Maar ik moet wel zeggen dat hans absoluut not amused was, terwijl ik het juist goed bedoelde omdat ik me heel goed kan voorstellen dat zijn reacties "anders" overkomen als je dat niet weet en er (zoals daar) dus rare misverstanden kunnen ontstaan.

maandag 14 januari 2008 om 15:30
Het geeft niks. Als ik hij zo'n indruk op me achter gelaten heeft dat ik niks meer kan herinneren, kan het twee dingen betekenen:
Of ik was zo geschokeerd dat ik amnesia heb gekregen
Of het was zo oninteressant dat het is direct in de prullenbak van mijn hersennen terechtgekomen.
Ik kan die nick herinneren omdat ik in de tijd van Star Wars smoor veliefd was op Hans Solo (de echte, bedoel ik, niet de forummer)
Of ik was zo geschokeerd dat ik amnesia heb gekregen
Of het was zo oninteressant dat het is direct in de prullenbak van mijn hersennen terechtgekomen.
Ik kan die nick herinneren omdat ik in de tijd van Star Wars smoor veliefd was op Hans Solo (de echte, bedoel ik, niet de forummer)
maandag 14 januari 2008 om 15:34
Nou als het niet mag dan moet de engel het maar weghalen, het is tenslotte voor iedereen op te zoeken op voelspriet.
Hier komt 1 van zijn postings die volgens mij nog lang niet de ergste is.
"Voetnoot. Wat WAARHEID betreft. Ik ben zelf een tijdje op zoek geweest naar "de waarheid". En soms doe ik dat nog... heel eventjes...
Voor mezelf is elke waarheid subjectief.
D.w.z. ieder mening is een subjectief ingekleurde mening, vanuit zijn eigen ervaring.
Ook in de wetenschappelijke wereld is dit zo, maar daar heet dit dan wetenschappelijke ervaring (steekproeven, statistieken, etc).
Alsof dat 'meer' waard is.
Die waarheid is er simpel niet...
Ieder mens maakt zijn eigen waarheid (ver-oordeelt) en leeft in die eigen waarheid (leefwereld).
Zo simpel is het.
Op zich is dat geen probleem.
Vind ik.
Probleem is wel, wanneer je waarheden met elkaar (en van anderen dus) gaat gaan vergelijken, je vodden krijgt.
Want mensen kunnen veelal niet hun eigen waarheid ontstijgen. Snap je ? Die eigen waarheid, dat eigen gelijk loslaten, dat is moeilijk...
Een ander probleem is, dat voor een oud gelijk, waar een nieuw gelijk in de plaats komt, je weer met het probleem van 'gelijk hebben' zit. Terwijl dat eigenlijk niet bestaat.
Plus ook, wat is de zin van gelijk te hebben ? Ieder mens verkondigt zijn gelijk, heeft zijn mening en dringt die veelal op aan de ander, er wordt geoordeeld, gekozen, verkozen. Maar waarom ???
Neem nu dat mannen geweldadiger zijn dan vrouwen. Ok. Maar wat brengt ons dat verder ???
Ik denk zelfs dat stellen dat mannen geweldadiger zijn, ze misschien juist nog gewelddadiger zal maken. Weten wij veel...
Dat is gelijk als wanneer ik b.v. zei.
"A.u.b. post geen internet-adressen in mijn forum"
Wat denk je dat er dan gebeurt ?
Of kan gebeuren ?
Zeg eens als vrouw tegen een man.
Ik wil je niet.
Misschien wil die man je dan juist nog meer...
Zeg, ik wil je.
En hij wilt je misschien juist niet meer...
Allé, snap je...
't is gewoon één rotzooi... "
Hier komt 1 van zijn postings die volgens mij nog lang niet de ergste is.
"Voetnoot. Wat WAARHEID betreft. Ik ben zelf een tijdje op zoek geweest naar "de waarheid". En soms doe ik dat nog... heel eventjes...
Voor mezelf is elke waarheid subjectief.
D.w.z. ieder mening is een subjectief ingekleurde mening, vanuit zijn eigen ervaring.
Ook in de wetenschappelijke wereld is dit zo, maar daar heet dit dan wetenschappelijke ervaring (steekproeven, statistieken, etc).
Alsof dat 'meer' waard is.
Die waarheid is er simpel niet...
Ieder mens maakt zijn eigen waarheid (ver-oordeelt) en leeft in die eigen waarheid (leefwereld).
Zo simpel is het.
Op zich is dat geen probleem.
Vind ik.
Probleem is wel, wanneer je waarheden met elkaar (en van anderen dus) gaat gaan vergelijken, je vodden krijgt.
Want mensen kunnen veelal niet hun eigen waarheid ontstijgen. Snap je ? Die eigen waarheid, dat eigen gelijk loslaten, dat is moeilijk...
Een ander probleem is, dat voor een oud gelijk, waar een nieuw gelijk in de plaats komt, je weer met het probleem van 'gelijk hebben' zit. Terwijl dat eigenlijk niet bestaat.
Plus ook, wat is de zin van gelijk te hebben ? Ieder mens verkondigt zijn gelijk, heeft zijn mening en dringt die veelal op aan de ander, er wordt geoordeeld, gekozen, verkozen. Maar waarom ???
Neem nu dat mannen geweldadiger zijn dan vrouwen. Ok. Maar wat brengt ons dat verder ???
Ik denk zelfs dat stellen dat mannen geweldadiger zijn, ze misschien juist nog gewelddadiger zal maken. Weten wij veel...
Dat is gelijk als wanneer ik b.v. zei.
"A.u.b. post geen internet-adressen in mijn forum"
Wat denk je dat er dan gebeurt ?
Of kan gebeuren ?
Zeg eens als vrouw tegen een man.
Ik wil je niet.
Misschien wil die man je dan juist nog meer...
Zeg, ik wil je.
En hij wilt je misschien juist niet meer...
Allé, snap je...
't is gewoon één rotzooi... "
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.