Foto rouwkaart

22-06-2011 17:49 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Mijn vader is gisterenavond overleden. We zijn nu bezig om de rouwkaart op te maken en daar willen we graag een foto op met handen. Hij heeft zijn hele leven hard gewerkt en vooral gewerkt met zijn handen. Ik heb al een paar Google pogingen achter de rug, maar nog niets gevonden. Zouden jullie mij willen helpen zoeken? Ik ben op zoek naar een afbeelding met handen die iets maken.

Alvast bedankt.
Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of deze
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn: die is mooi!

@Isles: gecondoleerd...sterkte
Of deze wellicht

Ik ga nog even verder.
Mooi Hangmat.
Allereerst gecondoleerd.

Wat voor werk deed je vader?
Gecondoleerd

Gecondoleerd.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Isles, gecondoleerd.

En wat staan er al een prachtige foto's hier!

Kan je kiezen?
Heel veel sterkte, is het misschien een idee om zijn eigen handen te fotograferen en die op de kaart te zetten? Is natuurlijk wel een stuk persoonlijker.
Gecondoleerd Isles.

Let er wel op dat de foto groot genoeg is om mooi te drukken. Veel foto's op het internet zijn kleiner gemaakt voor op internet. Stuur anders de foto eerst naar de drukker zodat deze kan checken of de foto qua formaat voldoet.

Sterkte.
quote:nlies schreef op 22 juni 2011 @ 17:59:

Gecondoleerd.

Nergens een foto te vinden waar zijn eigen handen goed opstaan, zodat je die kunt uitvergroten?Nee, die hebben we niet.
quote:monalisalove schreef op 22 juni 2011 @ 18:22:

Heel veel sterkte, is het misschien een idee om zijn eigen handen te fotograferen en die op de kaart te zetten? Is natuurlijk wel een stuk persoonlijker.Nee, dat vind ik geen optie, maar kan het dadelijk overleggen met mijn broertje.
Dank voor alle afbeeldingen, er zitten hele mooie tussen!
quote:Noerie schreef op 22 juni 2011 @ 18:26:

Gecondoleerd Isles.

Let er wel op dat de foto groot genoeg is om mooi te drukken. Veel foto's op het internet zijn kleiner gemaakt voor op internet. Stuur anders de foto eerst naar de drukker zodat deze kan checken of de foto qua formaat voldoet.

Sterkte.Dank je wel voor de tip!
Gecondoleerd Isles.

Ik ga er ook nog een paar plakken...

@Hangmat: de tweede en derde vind ik erg mooi! Ik ga even offline, er stroomt allemaal visite binnen.
Gecondoleerd.

Ik wilde helpen googlen.. Maar das niet meer nodig zie ik.

Goed gedaan dames..

@TO !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven