Foto rouwkaart

22-06-2011 17:49 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Mijn vader is gisterenavond overleden. We zijn nu bezig om de rouwkaart op te maken en daar willen we graag een foto op met handen. Hij heeft zijn hele leven hard gewerkt en vooral gewerkt met zijn handen. Ik heb al een paar Google pogingen achter de rug, maar nog niets gevonden. Zouden jullie mij willen helpen zoeken? Ik ben op zoek naar een afbeelding met handen die iets maken.

Alvast bedankt.

Deze vind ik ook wel mooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Keuze is gemaakt: tweede foto van Hangmat gaat het worden. Het hadden de handen van mijn vader kunnen zijn, zei iemand net. Familie is overigens verbaasd over de bereidheid van derden om mij te helpen zoeken en de hoeveelheid afbeeldingen Namens hen en mij ontzettend bedankt!
Mooi idee, goeie foto.

Gecondoleerd met het verlies van je vader
Ik vind die van Ratteke mooi met die handen/armen over dat hek !

Zoiets hadden we ook voor mijn opa (ook een boer in hart en nieren , noeste arbeid e.d.) En mijn opa hing altijd zo over t hek heen bij zijn koeien als hij ze na t melken smorgens in t land had gelaten.. Zo van .. die vrouwen lopen er weer mooi bij..

En wij hadden als gedachte .. het werk is klaar nu , uitrusten over t hek in de hemel
Goeie keuze.

Gecondoleerd en veel sterkte TO.
Goede keuze, veel sterkte TO.
Mijn vader is ook net overleden. Wij hebben voor de rouwkaart een foto van zijn geboortegrond genomen. En als bidprentje een mooie foto van hem. Het lijkt me zelf 'mooier' een foto van je vader te nemen dan van een vreemd mens. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gecondoleerd.
Gecondoleerd Isles. Misschien heeft de drukker van de kaarten wel een paar mooie voorbeelden van handen foto's?
Kijk eens op de fotosite www.flickr.com hier kun je hopelijk iets vinden.

Sterkte.
Ik vond die foto van hangmat inderdaad ook heel mooi.

Heel veel sterkte voor jou en je familie de aankomende dagen en periode.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Isles, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Als je de foto van Hangmat gaat gebruiken is het wel van belang de resolutie van de foto in de gaten te houden...deze moet minimaal 300 dpi zijn voor drukwerk.

Veel sterkte!
@Xander: het is helemaal gelukt en erg mooi geworden, vind ik. Het was wel lastig geloof ik, het was een kleine foto of zoiets dergelijks.. Heb er niet zoveel verstand van Maar goed: het is dus gelukt en iedereen vindt het echt typisch iets wat bij mijn vader past.
quote:Gaeta schreef op 22 juni 2011 @ 20:04:

Mijn vader is ook net overleden. Wij hebben voor de rouwkaart een foto van zijn geboortegrond genomen. En als bidprentje een mooie foto van hem. Het lijkt me zelf 'mooier' een foto van je vader te nemen dan van een vreemd mens. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gecondoleerd.Sorry, Gaeta, je bericht niet opgemerkt. Jij ook gecondoleerd natuurlijk!
quote:isles schreef op 25 juni 2011 @ 20:21:

@Xander: het is helemaal gelukt en erg mooi geworden, vind ik. Het was wel lastig geloof ik, het was een kleine foto of zoiets dergelijks.. Heb er niet zoveel verstand van Maar goed: het is dus gelukt en iedereen vindt het echt typisch iets wat bij mijn vader past.Fijn te horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven