de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Karan, wat klote voor je. Die teleurstelling, zo tussen hoop en vrees.

Pfff, wat heeft iedereen het zwaar zeg. Dikke knuffel voor iedereen.
Lieve Dolfijn en man.. Ook ik denk aan jullie en jullie kleine meisje

Yamuna heel mooi geschreven!

Karan,
Karan, ja dan weet ik ook niet of ik de bloedtest had doorgezet... Wat een gedoe dan weer allemaal hé, voor zo'n simpel testje. Jammer dat dat formulier uit Gent niet genoeg is.

Taartje, je woorden kan je niet meer terug nemen. Snap dat je achteraf denkt dat je misschien te veel gezegd hebt maar ze zullen het vast wel begrijpen. En nu al je afspraken afzeggen. Gelukkig gaat de punctie gewoon door!

Eva, hoe gaat het nu met jou?

In onze omgeving was iedereen net zo verbaasd als wij. En daarna net zo blij als wij!

Heb trouwens net bezoek gehad van een mevrouw van moeders voor moeders. Kan jammergenoeg nog maar 5 weken meedoen maar in die vijf weken zal ik erg mijn best doen om zo veel mogelijk te zeiken als maar kan
Kaetje, bedankt voor je Freya tip.

Alle klachten en brieven zijn inmiddels verstuurd; aan Geertgen, Unive en Zorgbelang Nederland.

En nu afwachten. Maar ik heb ook nog rechtsbijstand in geval van nood.

Op Freya heb ik een oproep geplaatst; of er meer stellen zijn die voor deze verrassing zijn komen te staan?

En stiefpap is echt opgegeven. Enige hoop is nog een second opinion in Antwerpen. Eerst maar eens goed informeren bij de verzekering...

Ik wil hem nog lang niet kwijt, maar dit gaat errug de verkeerde kant op. Verdriet en woede wisselen de hele dag al af.

Knuffel aan iedereen...
Lekker laten leven...
Magic
magic

(heb je de screenprint gemaakt die karan adviseerde?)
Magic een dikke
Ja, inderdaad Yam, ook dat heb ik gedaan!

Bedankt voor jullie lieve reactirs en tips!
Lekker laten leven...
Magic: een dikke Wat een ellende allemaal....
Magic: ondanks alle vervelende berichten ben je goed bezig. Je hebt gedaan wat je kon doen. Virtuele knuffel.
Och meisjes, wat eeen dubbele berichten weer hier. En wat veel nare ook :(. Iedereen een dikke knuffel. Het is kutzooi, deze trajecten, het gemis, teveel eitjes, te weinig, wel vergoed, niet vergoed, wel hcg, een hcg. Pfffffff dappere dodo's jullie.

Magic: hou je goed meis. Maak die print screen en laat je niet 'opzadelen' met dit gezeur. Rechtsbijstand erop en klaar. Veel sterkte met je stiefvader

Dolfijntje: lievie. Wat een rare dag moet dit voor jullie zijn. Yam heeft het prachtig verwoord. In en in verdrietig. Jij prachtige mama van je prachtige dochter: hou je goed lieverd.

Lieverds, ik ben een beetje stillig, maar lees wel af en toe mee. Ik had nooit gedacht dat ik het in me had om hier zo weinig te komen maar door drukte lukt dat toch . Ik denk wel heel veel aan jullie. En babyboom bracht de icsishizzle ook weer even heel dichtbij. Ik zou het heel leuk vinden, voor de meiden die dat willen, om binnenkort weer eens te meeten. Wat jullie? Eindelijk maar eens een keer de bakkerswinkel?

Hier verder alles ok. Sophietje is het coolste kind ooit. Iedere dag ben ik weer verbaasd over hoe gied ze gelukt is. Ze is nog steeds de vrolijkheid zelve, lacht de hele dag, maar is ook pittig qua karakter. Wat sophietje niet wil, wordt ontvangen met hard, heel hard gegil . Ze maakt grapjes, kan erg om zichzelf lachen als ze bijvoorbeeld struikelt, geeft heerlijke snotkusjes (alleen aan mama) en is veel wijzer dan dat ik denk. Ze is me steeds een stapje voor . Ze rent als een dolle, maar zegt 'nog maar' een woordjes (papa en nog geen mama maar mama krijgt de kusjes ). Ze snapt wel veel gebaren en zo kan het gebeuren dat we nog voor het ontbijt aan het tandenpoetsen zijn ;)

Met mijzelf gaat het ook ok. Afgestudeerd zijn geeft ruimte, maar die ruimte wordt best wel gevuld met overdenken hoe de laatste jaren waren. Ik kijk liever vooruit (en dat lukt me ook best prima vaak) maar het mamagemis hskt er soms best in. Heel logisch, maar ook lastig.

Verder hebben we net een vakantie geboekt en daar heb ik heel veel zin in. We gaan een week naar Jordanie, ik ben heel erg benieuwd.

Laiverds, even tot zover. Zet m op he? X
Magic, wat een onaangename verrassing. Ik zou denken dat je al 'in het traject' zat en daarom mee gaat in de oude regeling. Bizarre situatie hoor. Veel sterkte voor je stiefvader!

Taartje, rustig aan met al die eieren in je buik. Dat een paar extra EH Gonal-f zoveel kunnen doen zeg. Fijn dat de punctie as vrijdag in ieder geval wel door kan gaan.

Sophy, Jordanië lijkt me erg leuk en wat schrijf je lief over sophietje. Echte een kanjer zo te lezen.

KK, al zenuwen?

Hier alles oké, grote zware buik (de hyvers hebben hem vast langs zien komen) met 2 gezonde kleintjes. Nu 30 weken, ik zit m'n tijd uit.
Dolfijntje, nu ben ik helemaal vergeten je gisteren een virtuele knuffel te geven. Ik heb wel een kaarsje voor kleine Jasmijn gebrand. Was het mooi met de balonnen? Hierbij alsnog een hele dikke knuffel!
Magic: wat een klote bericht, gatver..........veel sterkte!

Jusa: goed hoor, ga je tijd maar lekker uitzitten!

Soof: wat schrijf je weer leuk en lief over je meisje, leuk wat van je te horen/lezen. En ik wil wel weer eens meeten hoor!
Ik ook. Ben nog steeds niet in die Bakkerswinkel geweest en dat wil ik zeker nog eens doen!
Ik ben voor een meeting! Na de zomervakantie? Dat is denk ik wel het makkelijkst of niet? Ergens in september/oktober.

Sophy, leuk dat je even komt schrijven hoe het gaat. Kan me voorstellen dat er veel gebeurt in je hoofd nu. Je hebt zo lang zo hard "gerend" en nu je even stil staat komt alles dan op je af... Sterkte daar mee. En zoals je over Sophietje schrijft praten wij ook vaak over Kootje. Elke dag verbazen we ons hoe fijn het is dat hij er is en hoe goed hij gelukt is

Magic, je hebt nog niks gehoord zeker?

Karan, hoe gaat het?
Magic: hoe is het naast alle andere zaken met je buik?

Jusa: kan me voorstellen dat je de tijd uitzit, het is me ook wat 2 baby's die groeien, al 30 weken!

Vrijdag heb ik de punctie!!! Helemaal opgelucht dat hij door kan gaan. Vanmorgen weer een echo gehad, jeetje wat deed dat zeer zeg. Mijn eierstokken zijn enorm en er zitten ongeveer 25(!!!) eieren die ze gaan puncteren. In het ziekenhuis waren ze zelfs onder de indruk van mijn eitjes en eierstokken. De bloeduitslagen waren wel gestegen maar nog binnen de marge.

Ik doe rustig aan, heb mijn afspraken afgezegd en zit regelmatig heel braaf op de bank. Vanavond Pregnyl en vrijdag om 7.45 al in het ziekenhuis zijn. Lekker vroeg zeg maar.

Maar volgens mij is Karan, ondanks de ontzettend niet gegunde niet geslaagde poging , de topper qua eieren en had zij er iets meer, toch?
Ik ben ook voor een meet!!

Bengman start morgen of overmorgen weer met spuiten. Vandaag het recept ingeleverd bij de apotheek. Hopelijk is alles morgen binnen.
Meet ben ik bij!

Hier alles wel oke hoor. Wel weer een beetje bruin verlies. En heeeel klein beetje. Morgen testen, dus ik ben benieuwd. Maar ik geloof er niet meer in hoor... Het lijkt me zo onlogisch.

Maar langzamerhand krabbel ik een beetje op. Maar 1 keer gehuild vandaag... (Ga nou noooooit Babyboom kijken in mijn conditie.... ) Ik kan me nog steeds slecht concentreren dus ik ben vandaag aan het schoonmaken geweest. Wij hebben een grote studeerkamer, maar dat is op het moment 1 grote hoop spullen. En ik wil daar een werkkamer van maken want eigenlijk is het best een fijne en rustige kamer. (Ik woon tegenover een basisschool en dat is soms best druk aan de voorkant van het huis)

Dus ik ben gaan opruimen en toen meteen gaan schoonmaken. De score: 1,5 vuilniszak afvoeren, en veel ruimte gemaakt in de kast. Nog niet helemaal klaar, want er is 1 kastje waar ik gewoon niet in durf te kijken omdat het zo'n zooi is. Morgen eerst naar de Ikea voor wat handige dozen. En dan weer verder. En daarna de hele kamer weer verbouwen zodat er weer meer ruimte komt. En dan nog even bedenken waar de racefiets heen moet die nu door die kamer heen zwerft.

Even een hele dikke voor MagiC. Enne... Bij mij telden ze er in de laatste echo echt wel minder dan ik uiteindelijk eieren had. Volgens mij telden ze 28 en had ik uiteindelijk 32 eieren waarvan er 29 goed waren.

Dusse... Ik zeg GO GO GO MagiC!

Sophy, wat een leuk berichtje van je!

Jusa, je hebt echt een mega buik hoor! Maar wel een hele mooie! Hoe lang denk je dat het nog duurt?

KK, hoe gaat het met je? Hou je het nog een beetje uit? Nog eeeeeeeven!!!

Beng, succes voor Bengman he!
Hee Karan, wat goed dat je aan het opruimen bent geslagen!

Enne, je haalt mij en Taartje denk ik door elkaar. Mijn punctie is al geweest...

Taartje; wat fijn dat punctie gewoon mag doorgaan. Spannend hoor.

Kaet; inderdaad nog niks gehoord, maar dergelijke dingen kosten tijd vrees ik.

Soof! Wat leuk weer wat van je te lezen!

Nog 4 nachtjes slapen. Ik weet niet meer goed wat ik er van moet denken. Het meeste wat ik nu voel, heb ik altijd voor menstruatie. Heb niet zo heel veel hoop. Ja, hoop wel, maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Stom, maar zo voelt het...

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reactie op mijn stiefpap. Ben er erg door van slag.
Lekker laten leven...
Oh ja Karan; succes morgen met testen. Is natuurlijk vreselijk spannend!! In de ochtend doen, he!

Ik denk aan je.
Lekker laten leven...
[quote]Karan schreef op 22 juni 2011 @ 19:58:

Meet ben ik bij! :)[quote]

Ik ook!!
Test was negatief... Het is definitief niet gelukt...
Ooooh Karan, Jammer! *knuffel*
Oooh Karan, wat jammer meis! Knuffel!!
Lekker laten leven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven